cauko . ked ste platili prevodom tak to vam po objednani danej veci poslali ucet kam mate poukazat peniaze tak ako na sk?
29.12.2015 - 09:25:45
00
Samozrejme
29.12.2015 - 11:13:09
01
Moja skusenost, 5.1. objednane a 11.1. dorucene. Vsetko prebehlo super. Uz sa neviem dockat jari

Prílohy:

IMG_20160111_165033.jpg
IMG_20160111_165033.jpg 483.48 KiB 1 thumb_up2thumb_down

12.01.2016 - 06:51:00
00
Podelím sa o poslednú skvelú skúsenosť.
Už niekoľko nákupov som urobil cez "bike24" a vždy absolútna spokojnosť. Presná evidencia tovarov, rýchlosť dodania, sledovanie zásielky, mailová komunikácia, všetko výborné... Ale pri poslednom nákupe ma už načisto v dobrom dorazili...
Objednal som zo 12 položiek, bohužiaľ vetrovka do dažďa, ladvinový pás, dlhé nohavice do dažďa sú mi tesné, vhodné na výmenu za väčšie číslo. No stalo sa, netrafil som... Skúsil som zo slušnosti napísať, či im to môžem poslať späť na výmenu.
Do 15 minút odpoveď, že samozrejme áno (to som očakával) a sú veľmi radi, že som im vopred napísal. A súčasne mi poslali kompletne vyplnený formulár s adresným štítkom, podacím lístkom na Slovenskú poštu, pokynmi pre mňa a poštu v slovenčine. Už len vytlačiť a nalepiť na balík a podať na pošte. A poštovné ide samozrejme na ich účet. To už som nechápal, resp. som sa s takým prístupom ešte nestretol. Niekto z vás už áno?
Za mňa pre obchod :y:

Prílohy:

BIKE24 - navratka.jpg
BIKE24 - navratka.jpg 131.93 KiB thumb_up0thumb_down

20.01.2016 - 18:53:11
013
pecka kiez by to tak fungovalo vsade, ostatni berte si priklad :)
20.01.2016 - 19:01:52
00
Ja som mal podobnú skúsenosť. Akurát na pošte slečny boli poriadne vyvalené že čo som to doniesol a čo s tým majú robiť. Nakoniec to zobrali a zdarne doručili do Nemecka :-) Inak tie pokyny a vyplnený lístok nájdeš aj vo svojom profile na ich stránke. Mám dojem že to je pri konkrétnej objednávke, kde majú aj formuláre na vrátenie tovaru. Tiež som im najskôr písal mail a usmernili ma.

Edit: čo ma už úplne dostalo bolo to že vrátili plnú cenu tovaru vrátane poštovného čo som platil z nemecka na slovensko. A pošta nazad bola zadarmo.
20.01.2016 - 19:06:24
00
Balíky tohto druhu treba posielať cez expres poštu. Na obyčajnej mi balík neposlali.
20.01.2016 - 19:09:06
00
Čo je expres pošta a ako viem či tá "naša dedinská" je normálna alebo expres?
20.01.2016 - 19:09:46
00
Nájdeš si na nete zoznam,expres pošta bude pravdepodobne tá ktorá spolupracuje priamo s kuriérskou spoločnosťou.
20.01.2016 - 19:10:40
00
Roggi napísal:
To už som nechápal, resp. som sa s takým prístupom ešte nestretol. Niekto z vás už áno?

Ano. bike-discount.de www.mtbiker.sk/forum/post998341.html#p998341
Riesia tak aj reklamacie.
20.01.2016 - 22:14:13
00
Moja prva skusenost s bike24.com - 1.2.2016 rano o 9:00 objednane (vsetko bolo skladom), dnes 4.2.2016 13:30 kurier doniesol tovar (platene kartou pri objednavke) :y:
04.02.2016 - 13:56:42
00
Chcem sa sa spytat ,dosiel vam z bike24 nejaky mail s cislom zasielky?
Objednala som v pondelok vsetko bolo skladom, do dnes neodoslali
Vidim tam status: completed
16.03.2016 - 13:24:53
00
no mne neposlali a ked som im písal už bol balík na Slovensku :D , trvalo to 4 dni od odoslania
16.03.2016 - 13:30:21
00
objednané v pondelok, mail so sledovaním došiel v utorok...
16.03.2016 - 13:33:47
00
Určite, ešte sa mi nestalo, že by mi neposlali mail ohľadom vybavovania objednávky. Najprv príde "Receipt order", behom jedného-dvoch dní "Shipment notice" s linkom na sledovanie zásielky. Posielajú cez DPD. Komunikácia s Bike24 je z mojich skúseností nadštandardná, na dotaz odpovedajú takmer okamžite.
16.03.2016 - 13:58:24
00
keyboard_arrow_up