Podelím sa o poslednú skvelú skúsenosť.
Už niekoľko nákupov som urobil cez "bike24" a vždy absolútna spokojnosť. Presná evidencia tovarov, rýchlosť dodania, sledovanie zásielky, mailová komunikácia, všetko výborné... Ale pri poslednom nákupe ma už načisto v dobrom dorazili...
Objednal som zo 12 položiek, bohužiaľ vetrovka do dažďa, ladvinový pás, dlhé
nohavice do dažďa sú mi tesné, vhodné na výmenu za väčšie číslo. No stalo sa, netrafil som... Skúsil som zo slušnosti napísať, či im to môžem poslať späť na výmenu.
Do 15 minút odpoveď, že samozrejme áno (to som očakával) a sú veľmi radi, že som im vopred napísal. A súčasne mi poslali kompletne vyplnený formulár s adresným štítkom, podacím lístkom na Slovenskú poštu, pokynmi pre mňa a poštu v slovenčine. Už len vytlačiť a nalepiť na balík a podať na pošte. A poštovné ide samozrejme na ich účet. To už som nechápal, resp. som sa s takým prístupom ešte nestretol. Niekto z vás už áno?
Za mňa pre obchod