14 dňová lehota na vrátenie tovaru v kombinácii so zárukou najnižšej ceny - pri internetových obchodoch nemám pocit, že ich týmto odrbávam.

Oni to takto vyriešia "proaktívne" , ešte máme pocit, akí sú féroví a pritom nás mohli úplne kľudne nechať poslať tovar zadarmo naspäť a riešiť to ináč.
24.01.2022 - 21:29:53
01
Ano napisali ze je to v ramci Cancel period, teda 14 dni, teda som len dostal to na co maju pisane pravidla. Je to samozrejme proaktivny pristup a uz som od nich nakupil dost veci a urcite este kupim.
24.01.2022 - 21:39:45
00
Hack3r napísal:
Stalo sa mi po poslednej objednavke ze isla bunda zo dna na den kedy som objednal za 115 na 93. Pisal som im ze pozadujem vratit rozdiel a odpisali ze samozrejme mi poslu rozdiel na kartu ktorou som platil. Za dva dni som to mal na ucte. Takze ak sa to niekomu stane nebojte sa napisat.


Mne sa toto deje aktuálne pri Mtbiker shope. Plášt schwalbe pro one TLE kupeny za 55eur (este neprevzatý), o pár dní(hodín?) neskor za 49Eur. Neplánujem šaškovat kvoli 6eur, ale asi je to bezná prax nielen v DE.
25.01.2022 - 09:08:25
00
petersa občas môže takáto situácia nastať , vopred ju nedokážeme ovplyvniť, nakoľko vývoj cien závisí primárne od dodávateľov a upravuje ich systém automaticky. Taktiež mávame týždenné akcie, kedy produkt krátkodobo zlacnie . Vďaka za upozornenie, vytvorili sme ti teda kupón na cenový rozdiel, ktorý nájdeš vo svojom profile tu : https://www.mtbiker.sk/shop/zlavove-kupony .
25.01.2022 - 09:42:31
04
petersa to co pise Robo87 dava logiku. Beriem ze ak mam dva kusy niecoho v nakupe za 80 a predavam za 100, tie predam a naskladnim dalsie kusy v nakupe za 100 tak predavam za 120. Len tu bundu ktoru som objednaval mali 4ks, ked som objednal tri a dalsi den stale tri. Ak by to bol posledny kus neriesim to, ale oni len urobili zlavu na tie kusy z ktorych som objednaval aj ja, Preto som im napisal a urobili to iste co Mtbiker tebe.
25.01.2022 - 10:59:33
00
Robo87: Vdaka za kupon, neziadal som, ale tak poteší :-)

Hacker: ja tomu rozumiem, len som chcel poukázat na vec, ze by ma ani nenapadlo dožadovat sa nejakej dodatočnej zlavy, ak bysom zjistil, že daný tovar v čase zlacnel, aj keby bol o neviem kolko lacnejší. A ze sa mi to pár krát v minulosti stalo (v DE shope) že som kupil za "plnu cenu" a o pár dní zjistím ze je daný tovar o nielkoho desiatok eur lacnejsí "v akcii". (kolesá)
25.01.2022 - 11:15:42
01
Slovenska natura sa nezaprie,v momente ked si vyklikal objednavku tak si suhlasil s cenou...ale pekne od bike24,ze sa zlutovali a vratili ten rozdiel
25.01.2022 - 11:21:34
00
Ake zlutovanie? Ved to kludne mohol vratit do 14 dni a objednat znova za mensiu cenu. Takto si obaja usetrili starosti a postovne. Aj pre samotny eshop to je jednoduchsie a mozno niekedy aj lacnejsie.
25.01.2022 - 11:43:42
011
objednal som si veci z bike24 vo stvrtok okolo 16.00 v piatok vecer to uz bolo v prahe. v pondelok rano v TT, dnes o 6:11 v BA, zajtra (snad) u mna v petrzke asi 3km od depa. Je zaujimave ze nejaka spolahliva spolocnost dopravi balik DE-SK v podstate za 1 pracovny den a SK-SK to trva tri dni packetou. citam na nich ze odkedy sa zasielkovna zmenila na packetu nestoji za vela. Mate niekto take skusenosti?
15.02.2022 - 14:24:45
00
No neviem ako počítam tak počítam ale z toho Nemecka ti príde Packetou ten balík tiež za 3 dni.
Packetu som používal už veľa krát v rámci SK-SK a za 2-3 dni som to mal a tak isto by to trvalo aj kuriérskou službou.
15.02.2022 - 14:41:33
00
de-sk je to 4 pracovne dni Piatok-Streda s tym ze v pondelok rano to uz bolo na slovensku v Trnave cize to v podstate cestovalo jeden pracovny den z nemecka, tri po slovensku. Moja skusenost je ze ostatnymi spolocnostami DPD, SPS je balik v ramci slovenska na druhy den od odoslania. a zo zahranicia na druhy den po prichode na SVK. Som asi len rozmaznany ze frflem ze to trva den navyse ako inde :D
15.02.2022 - 14:55:38
00
Ja sa cudujem, ze tie baliky od Packety vobec tak rychlo chodia. Lebo ich triedia rucne. A prevlakaju v takych velkych krabiciach. Chodim sem tam podavat do depa v TN. Ziadne triediace linky ako ma DPD, alebo SPS a DHL.
15.02.2022 - 15:13:21
00
Tak ono predpokladam ze zvacsa je "posledny km" ten (relativne) najdlhsi, hlavne v malych krajinach/mestach kde sa prepravuje malo balikov
- aby si naplnil kamion do cielovej destinacie tak cakas dlhsie
- alebo balik posles po dlhsej trase cez viac centier ale vyuzijes inak nevyuzitu kapacitu transportu
- alebo posles nevyuzitu dodavku ale to sipotom priplatis

Ak mas ale velke centra (napr. zberne centrum v nemecku do zberneho centra na svk), tak tam to prejde rychlo, lebo efektivne prevazas velke mnozstva/objemy
15.02.2022 - 17:24:41
00
Prvykrat sa mi stalo ze nemam pri objednavke cislo na tracking, uz su to dva dni, vsetky veci skladom, obj. zaevidovana ako complet. Neprisiel kratko po objednavke ani druhy mail s fakturou ako zvykne, nemate niekto rovnaky problem?
23.02.2022 - 10:27:17
00
Jaiub objednával som v nedelu a prisiel mi mail len o zaevidovani a dalsi s dokumentami na vratenie . na stranke mi svieti completed a mam tracking cislo a aj zaevidovanie v packete a to je vsetko . sme na tom skoro rovnako :)
23.02.2022 - 12:43:43
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up