Aj ja spokojnosť, už druhá objednávka a všetko prebehlo ok
01.06.2016 - 07:36:50
00
Objednané v pondelok ráno, kuriér doručil, vo štvrtok ráno, platba bola kartou, akurát kuriér nemal tel. číslo, hoci som ho vyplnil, povedal, že nemci im ho nedávajú. Zásielka sledovateľná cez WEB DHL. Poštovné 10 EUR.
28.07.2016 - 12:19:27
01
ako sme uz pisali skor - napis telefonne cislo do adresy
28.07.2016 - 12:52:13
00
ja už v podstate objednávam len z B24ky....majú tam vždy všetko, za 4 dni doma a 10 eur pošta ma zase nezabije...ale je pravda, že to číslo tam nikdy nie je...našťastie si to nechávam voziť do práce a keďže máme vrátnicu, tak tam vždy niekto je...
28.07.2016 - 14:05:04
00
Odkedy maju aj outdoorove veci tiez kupujem prevazne na b24... maju fakt velky vyber.
28.07.2016 - 20:40:54
00
dnes šťastie, spolu s balíkom od nich (bez čísla) mi šiel aj iný, tak to mal ujo kuriér uľahčené
01.08.2016 - 11:58:19
00
Objednane v pondelok 22.00, vo stvrtok 11.00 tovar doma. Ako ste radili tel.cislo som uviedol do kolonky s adresou, takze kurier volal vopred. Palec hore.
21.10.2016 - 10:33:04
00
Kontrolná otázka: bike24 dáva na tovar 24 mesačnú záruku (tak to píšu tu: https://www.bike24.com/returns.html). Neviem sa však dočítať, či to platí iba pre nemecko, alebo aj pre zahraničie. Máte o tom niekto vedomosť? Ďakujem.
13.01.2017 - 15:00:26
00
ja som reklamoval po 14 mesiacoch a nebol problem.
13.01.2017 - 15:06:07
00
A ako prebiehala reklamácia, všetko dopadlo v rámci spokojnosti?
13.01.2017 - 15:13:08
00
nadmieru. naozaj korektna a rychla komunikacia, poslu Ti dokonca vyplneny adresny stitok slovenskej posty, ktory len nalepis na balik a zanesies na postu. mne reklamaciu bez problemov uznali a poslali mi novy kus.
13.01.2017 - 15:25:25
00
Tak to si ma fakt potesil. Diky za spatnu vazbu.
13.01.2017 - 15:29:07
00
Za mna dalsia pozitivna skusenost s tymto shop-om. Riesil som reklamaciu deformovanej MTB galusky Schwalbe RoRo. Napisal som im mail, ze mam taky a taky problem a nech sa dohodneme ako to riesit, lebo sa mi nechce platit postovne na odoslanie tovar spat do DE. Rychla odpoved kde si vyziadali nejake dobre zdokumentovanie problemu. Spravil som im za 4 videa a dal na YouTube. Za par hodin este poslali mail, kde sa pytali ci som pouzil tubular rafik a ci mam skusenosti s montazou galusiek. Vysvetlil som, ze ano - z mojej strany vsetko OK a skusenosti mam. Obratom sa ospravedlnili za ich dotazy a s odpovedou mi hned prisla credit note na celu sumu s danou galuskou a omluvili sa za problemy. Galusku nechcu spat.
Opat perfektne odkomunikovane, promptne a proaktivne / customer friendly. U mna zatial velka spokojnost s tymto kramom kde kupujem uz roky. Ponuka / ceny / komunikacia - necudujem sa, ze su tak velki a dari sa im. Big up.
05.05.2017 - 08:48:54
04
Potreboval som vymenit adapter, kedze som objednal zle, dostal som pdfko , vytlacil, odniesol na postu zasielku (plati prijemca) /viz.popis od Mamelucha/, to bolo stvrtok naobed, utorok doobeda im to prislo, doplatok a poslu ten spravny (dufam, ze som tentokrat uz vybral spravne/. Dufam, akurat, ze nie kurierom, aby som ho nahanal :D
Inak objednanie predtym stvrtok naobed, piatok-nedela bolo volno, v pondelok na obed doniesol kurier. Aj predtym to trvalo tusim 2 dni.
19.09.2017 - 14:46:10
00
Áno, od nich vždy ide tovar 2 dni. Ja objednávam každú stredu doobedu a ešte sa mi nestalo, aby v piatok nebola zásielka u mňa. Ale zase ani štvrtok :lol:
Majú super výber, ceny tiež, prístup tak isto, radosť nakupovať :)
19.09.2017 - 15:41:08
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up