Kubicasport sa v tomto fore niekolkokrat spomina, ale samotnu kolonku medzi obchodmi zatial nema a myslim, ze si ju zasluzi...
Chcem sa len podelit o skusenosti. Nedavno som si kupil od Kubicu Haibike Tension http://www.kubicasport.eu/produkt/1270/Haibike-Tension-X.9-/-X.0---bezkonkurencna-cena!/
Kedze som z BA, bol problem ako to zrealizovat. Povodne som sa chcel zastavit v Ziline osobne, ale situacia sa zmenila a tak som nakoniec kupoval cely bike "naslepo", s tym, ze mi ho poslu kurierom.
Bike napriek dobremu zabaleniu prisiel poskodeny. Musel dostat pocas prepravy riadnu "supu" - mal zlomenu packu prehadzovaca a dokonca preliacenu trubku na rame!
A prave tu sa prejavuje skutocna kvalita a serioznost obchodnikov - ihned po telefonate do obchodu sme sa dohodli, ze Kubicasport objedna noveho kuriera ktory vyzdvihne bicykel, nasledne presetri reklamaciu a posle obratom do BA novy kus. Presne tak sa aj stalo a ja som mal za 4 dni doma vyreklamovany a este lepsie zabaleny (rozbaloval som ho asi 20 min
Vzhladom k mojim skusenostiam s kaktus bikom, kde som dva mesiace neuspesne reklamoval prasknutu kostru na mojej starej meride je toto presne opacny, seriozny a profesionalny pristup.
Dufam ze toto uvidi co najviac ludi na internete. Tento obchod je jeden velky bordel. Mam s nim jednu jedinu, ale zato poucnu skusenost. Mam starsieho favorita, bol ale v nepojazdnom stave. Bicykel som potreboval na jazdu do prace, tak som im dal vymenit duse,plaste a brzdy a nasadit nejake blatniky. Vecer mi chlapi volali, vraj to bude za 60 EUR. Tolko nebol hodny ani ten bicykel. Po navsteve a povysvetlovani toho, ako sa chlapik nadrel, som to prijal a zobral som bicykel. Zial, hned na druhy den som si vsimol, ze mam makke zadne koleso. Stacilo ale dofukat, a v pohode som zasiel. Takto som jazdil par dni, kym uplne nesfuklo. Myslel som si, ze som dostal defekt a mesiac som s bicyklom nerobil (nebol cas, a pocasie). Vcera som zobral zadne koleso a dal som to skontrolovat a vymenit do ineho (blizsieho) obchodu, pretoze dat dolu plast z kolesa z favorita je pekna fuska. Chlapik ked videl co tam je, hned mi to prisiel ukazat. Takze oprava za 60 EUR u Kubica sport vyzera nasledovne: na kolese pod dusou, kde by mala byt gumena vlozka, bola nalepena priesvitna kancelarska paska. Na tejto kancelarskej paske bola umiestnena dusa velkosti 28, ktora bola uz raz lepena, ale neodborne, a preto stale sfukovala. A na tejto dusi velkosti 28 bol novy plast velkosti 25. A to vsetko za bratku 60 eur. Teraz sa trochu bojim, co najdem na prednom kolese. Odporucam preto tychto 'specialistov a majstrov' na opravu bicyklov obist dlhym oblukom. Nikdy neviete, kedy sa ten fuser, co pracoval na mojom bicykli, pusti do vasho... Zial, fotografie nemam k dispozicii, nechal som si len dusu. Ak ale budem rozoberat predne koleso, urcite to aj pofotim.
Rád by som videl doklad o zaplatení a objednávku, na ktorej je rozpísané aké práce a čo všetko si si ako zákazník objednal. Bez toho je tento tvoj príspevok jedna smiešna rozprávka.
Pokiaľ ale nie si spokojný prečo si uvedené veci nešiel reklamovať?
Chcel som povedať, že v Kubicašporte pracuje 10 ľudí - 9 na TPP a 1dohodár. Naozaj nám nejde o to, aby sme na zákazníkovi ušetrili nejakú dušu za pár eur. Denne vybavíme desiatky zákazníkov či už na predajni, eshope alebo v servise. Podľa množstva práce, ktorej máme každým rokom viac, myslím, že náš zvolený smer - ústretovosť, ochota, ponuka tovaru - je správny. Inak by sme neboli tam kde sme.
Napr. recenzia na Heureke svedčí o celkovej spokojnosti - 97% je veľmi pekné číslo : http://obchody.heureka.sk/kubicasport-eu/recenze/
Samozrejme, že sa nájde aj nespokojnosť, ale vieme ju riešiť a nieje problém ju napraviť. Je to o komunikácii a budeme sa snažiť ju vždy vyriešiť hlavne k spokojnosti zákazníka.
A potom sú neprajníci a ľudia, čo závidia, ohovárajú.... Samozrejme bikových obchodov je veľa a každý si môže vybrať ten svoj shop, čo mu je sympatický...
och, trosku som si zaspominal na casy ked som este mal servis. drviva vacsina ludi si mysli ze lacny biky = lacny servis, ale bohuzial prave tu plati nepriama umera. cim lacnejsi a este k tomu starsi bicykel, tym narocnejsia, dlhsia a samozrejme drahsia oprava. plus mnohokrat bolo potrebne zahrat sa aj na MacGyver-a aby sa hlavne niektore stare bicykle dali aspon ako tak spojazdnit.
Riešenie tejto banality ich potom stálo dosť síl a času, tahali to tuším z Nemecka, ale aj takúto maličkosť dotiahli a dodali mi správny diel. Mne bolo až trápne, že som im skomplkoval život nákupom za pár centov...
Ďakujem.
Ta pekne ošklbali?
V servise som povedal ak nájdu niečo čo bude rozbité a bude to treba vymeniť tak nech vymenia. A tak sa aj stalo
takze v podstate, im len dal volnu ruku a oni sa vysantili
Toto určite nie je pravda. Momentálne to podporuje asi osem našich bánk (asi pred rokom len štyri), takže sa na to nespoliehaj.
Platiť v maloobchodnej predajni prevodným príkazom je veľmi neštandarný spôsob. Povedal by som, že je to kravina. Na to je určená banková karta, alebo hotovosť.
EnduroMtb Je to nová technogia zavádzaná v posledných rokoch. Začali to u nás štyri banky asi pred rokom. Postupne sa pridávajú ďalšie. Mne je známe, že teraz ich je osem, ale mohla nejaká pribudnúť.
Píšem slovíčko asi preto, že nemienim kvôli tvojej neznalosti zisťovať stav k dnešnému dňu. A teraz, keď vidím tvoju limitáciu chápať realitu, tak dupľom nie.
"Možno žiadne" a "možno všetky" som nepovedal. Zavádzaš. Nezavádzaš potom aj v popise tvojho prípadu u Kubicu?
Všetky moje "asi" si môžeš upresniť sám. Ja to robiť nebudem.
Ak si porozumel Kubicovi tak, ako mne, tak by som pánovi Kubicovi doporučil moje heslo: "Dobrých zákazníkov si treba podržať, zlých treba poslať konkurencii.
Btw prestan uz spamovat ...