o týždeň sa tam chystám sa na garančku po mesiaci používania , kotúčovky trošku šúchajú , hlavné zadná , tak hádam to očekujú :)


Ak ti to velmi vadi,mozes si to opravit aj sam,je to jednoduche,popisane aj v manuali k biku.
14.08.2011 - 18:22:25
00
Yankoo , už to mám za sebou , nechcel som rýpať do biku do kým neprejde garančkou :)
15.08.2011 - 13:20:16
00
Ano na "nete" ich moze mat este vyvesene ze su na predaj ,ale ked si ho objednas tak ti nic nepride,lebo ho uz nemaju,nedokazete pochopit ze oni su predajcovia a nie IT o e-shop sa im stara niekto iny....
Tento obchod hodnotim maximalne kladne 2bicykle som tam uz kupil,vsetko vysvetlili,nemaju problem komponenty vymenit co by iny predajca v zivote neurobil,a velakrat ked je nejaka malickost na bicykli tak vam to spravia a nezoberu nic.A ine obchody by si vypytali aj sa nafukanie duse peniaze.
28.08.2011 - 10:02:02
00
Tiež sa pripájam k spokojným zákazníkom. Odporúčam :y: :y: :y:
11.09.2011 - 01:27:13
00
S Kubicom super skúsenosť. Objednával som helmu integrálu so šedým logom, nemali tak mi hneď volali, že nemajú ale že ju majú s bielym logom či môže byť. Aj keď je to už viacmenej samozrejmosť všimol som si že je ešte bežne že tovar zašlú bez opýtania iný ako napr. Suncycle a nič proti matt ale všimol som si to v téme čo tu je aj keď chodia väčšinou potom vyššie verzie ale aj tak :)
17.09.2011 - 23:03:27
00
Mozem len potvrdit kladne skusenosti a spokojnost a aj naozaj nadstandardny pristup pri reklamacii.
22.09.2011 - 12:34:06
00
brat tam planuje kupit bajk a nakolko sme z BA tak sme zistovali ako to je s prvou garanckou po prvych 100km. predsa cesta hore dole pri kupe dalsia pri garancke... odpoved znela ze HIBIKE je kvalitna znacka a netreba to davat na garancku ze si ma skontrolovat skrutky a podotahovat doma sam :o a zaruka plati dalej. no neviem to sa mi zda trocha odveci. mne bajkula po 100km zafrezovaval stred (uz presne neviem)poukazoval som na praskanie hore kopcom ale urcite by som si to sam doma nespravil. dalsia moznost bola poslat bajk kurierom myslim za 6,-€ ktory rozvaza ich zakazky co je uz schodnejsia cesta. nasledne on posle spät.
kubicu si pochvaluje vela bajkerov a suhlasim s tym ze asi nema moc konkurentov v tomto biznise ale ta odpoved sa mi moc nepozdavala. viem si predstavit po 1,5 roku nejakej pripadnej reklamacie zasa odpoved "ved ste nesplnili podmienky garancneho servisu" alebo nieco podobne.
23.09.2011 - 14:05:46
00
"nemá konkurenciu v tomto biznise" :) to by asi ťažko stále predával biky z garáže...
23.09.2011 - 14:09:35
00
"nemá konkurenciu v tomto biznise" :) to by asi ťažko stále predával biky z garáže...

myslel som cenu bajkov oproti konkurencii.v biznise bolo moc vseobecne vyjadrenie :) ved na bajky su tam dobre ceny. ci? a ci si ho pridem zobrat do garaze alebo do honosnej predajne vykladanej mramorom mi moze byt ukradnure. teda ak som to dobre pochopil ze to predava s garaze. nikdy som tam nebol.
23.09.2011 - 14:47:42
00
Tak garážou by som to zrovna nenazval, hoci na niekoho to tak samozrejme môže pôsobiť.
No možno práve kôly tým skromnejším priestorom neplatí drahé nájomné za nejaké extra priestory a môže si dovoliť ísť cenou nižšie ako iný predajcovia.
Osobne som nikdy so žiadnym z mojich doteraz troch novo kúpených bicyklov na žiadnej garančnej prehliadke nebol, pretože kontrolu som si urobil doma pred prvou jazdou a potom aj po prvej jazde. No a z finančného hľadiska...ak by si mal platiť cestu s bikom z BA do ZA a späť, tak ťa vyjde lacnejšie zaplatiť si tú "garančnú" prehliadku niekde v servise v BA. Hoci aj tak neviem, čo sa pod ňou rozumie? ...dotiahnutie skrutiek si skontroluješ sám, ak ti neradí prehadzka, alebo ti škrtá brzdový kotúč, tak sú to servisné úkony ktoré ťa vyjdú lacnejšie v BA ako cestovať do ZA. Iné je pokiaľ sa jedná o reklamáciu niečoho závažnejšieho ... no nepočul som ešte o tom, že by p. Kubica neuznal reklamáciu niečoho len preto, že si nebol na garančnej prehliadke u neho. Alebo sa mýlim?
Myslím "matvej11" že ak si pôjdeš kúpiť bike osobne a povieš mu že si z BA a že nechceš prísť na garančku, rád ti vysvetlí čo si máš doma skontrolovať a pokiaľ to bude OK nemusíš nikam chodiť. Pokiaľ to OK nebude tak máš vždy dve možnosti: riešiť to reklamáciou, alebo servisom. V podstate za obe možnosti zaplatíš. Pri jednej za cestu tam a späť a pri druhej za servis, no ku tej prvej musíš prirátať aj časovú stratu... Niekedy sa to proste neoplatí.
23.09.2011 - 19:26:50
00
laco ma pravdu ,mam odtial druhy bike a maximalne co bolo treba je to centrovanie kotucov a prehadzovacky co ti spravia aj v BA sice za poplatok ,ale je to lacnejsie-bezpecnejsie ,ako posielat alebo cestovat s bikom do ZA

inak aj na stranke maju napisane ze vacsina ludi ani na garancku nepride-netreba , a ani nie je potrebna pre zaruku ...
http://www.kubicasport.eu/servis/
26.09.2011 - 14:42:28
00
podelim sa teda aj ja o osobnu skusenost z minuleho vikendu.
uvodom chcem len podotknut aby ste to nebrali v zlom ze ociernujem uvedeneho predajcu.

haibike limit RC 2010 bol objednany cez eshop s dopravou kurierom. dodanie sa trocha pretiahlo nakolko bike podla predajcu dodali bez pätky takze ju treba doobjednat. preslo par dni a kurier vola ze zasielka je v BA. zasielka bola prevzata bez znamok poskodenia vonkajsieho obalu a tesili sme sa na sobotny vyjaz aby sme ho testli. piatok vecer pri rozbaleni nas jeho obsah doslova sokoval. o drobnych skrabancoch ani nebudem pisat. to aka demolacia bola vedome poslana zakaznikovi je silna kava.
prevalena zadna stavba, odlupene kusy laku, ohnuta retaz tak, ze mala tazkosti pri chode cez kladky prehadzovaca, ohnute spice.
stat sa moze choc co to pochopim ale zatierat nejakou khaki farbou rozbity ram a nalepit na to nejake stupidne nalepky ze si to zakaznik mozno nevsimne to je amaterstvo hrubeho zrna. pri vystupnej kontrole musel technik vidiet ako striela prehadzovac ked cezen prebiehala poskodena cast retaze. k biku bola len faktura bez nejakeho zarucaku ci nejakeho manualu kde by bolo uvedene aj cislo ramu.
takze sobota rano nalozenie biku do auta a osobne vratenie popripade vymena kus za kus. pred nami nervozny zakaznik ktory reklamuje zlomenu stavbu na nejakom haibiku a dostal odpoved ze je na ten bike moc tazky (pre nas dalsi sok :x ) ked sa dostaneme na radu bola nam ponuknuta vymena retaze co sme nesuhlasili a chceli sme novy kus. predajca na to ze toto je uz posledny ze nam vrati peniaze. z vratenim penazi problem nebol. bike caka pravdepodobne na noveho zakaznika.
Nasa prva a posledna navsteva tohoto predajcu.

Prílohy:

IMG_0910.JPG
IMG_0910.JPG 262.99 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_0914.JPG
IMG_0914.JPG 332.71 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_0915.JPG
IMG_0915.JPG 313.76 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_0917.JPG
IMG_0917.JPG 303.36 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_0920.JPG
IMG_0920.JPG 407.12 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_0922.JPG
IMG_0922.JPG 281.42 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_0924.JPG
IMG_0924.JPG 282.35 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_0931.JPG
IMG_0931.JPG 345.02 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_0933.JPG
IMG_0933.JPG 351.26 KiB thumb_up0thumb_down

IMG_0940.JPG
IMG_0940.JPG 355.09 KiB thumb_up0thumb_down

26.04.2012 - 21:26:43
01
hrozny pohlad...na dokatovany bike a aj na to, ako sa snazi obchodnik so zakaznikom vychcat.
26.04.2012 - 21:43:01
00
no do rici! tu by sa patrilo dostať reakciu aj zo strany obchodníka
27.04.2012 - 07:46:59
00
nuz co dodat, mohol si ist rovno po bike, vyhol by si sa znacnym problemom :!:

Prílohy:

kolo.jpg
kolo.jpg 12.89 KiB thumb_up0thumb_down

27.04.2012 - 08:25:55
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle / Horské)
keyboard_arrow_up