Rad by som sa spytal - ak si zakupim bicykel zn. Cube v zahranici (konkretne v Irsku) u autorizovaneho dealera tejto znacky - ako je to potom so servisom? Mozem si uplatnit narok na zarucny servis na Slovensku u autorizovaneho dealera? Dakujem za odpoved.
17.04.2010 - 19:22:08
00
Spytaj sa tu:
http://slovkolex.sk
17.04.2010 - 19:55:24
00
Spytat sa moze, ale bezplatny zarucny servis mu nevykonaju. Myslim, ze mu logicky povedia nech bezplatny zarucny servis vykona u toho, komu dal zarobit. Uz sa to tu preberalo... S platenym servisom by nemal byt ziaden problem.
18.04.2010 - 22:05:59
00
Ja mam zase inu skusenost.....produkt nemenovanej znacky, kupovany v Rakusku sa pokazil. Predajca a servis dotycnej znacky na Slovensku poslal majitela s reklamaciou do pi..
nasledoval mail vyrobcovi do Japonska a o 3 dni volali zo servisu, ze nech to donesie a este boli velmi milucki. Akurat mu trosku vycitali, ze nemusel sa stazovat vyrobcovi, ze im pohrozil odnatim licencie pre SVK trh a pod. Nuz, zalezi na konkretnej firme.

Aj my sme vyrobny zavod a nase vyrobky musia opravit zmluvne servisy na celom svete....bez ohladu na to, kde boli kupovane....samozrejme, ze bezplatne (ak to splna garancne podmienky!
19.04.2010 - 13:59:37
00
...a o tom to cele je.
19.04.2010 - 14:34:34
00
bola ta nemenovana firma Canon a servis Prolaika??? :)
19.04.2010 - 14:51:30
00
:D nie ...ale NIKON a servis neviem,....uz sa zmenila s.r.o. ;)
19.04.2010 - 15:01:24
00
jednoduchá rada, zjisti si jestli má značka celoevropskou záruku, pokud jo tak to musí řešit prodejce i u v SK pokud ne tak musíš do země kdes to koupil.
Takže není nic jednoduššího než poslat dotaz přímo do CUBE
19.04.2010 - 16:07:37
00
No ved prave - mam podobnu skusenost (akurat pozitivnu) s firmou Nikon - ich zaruka na produkty sa vztahuje na celu EU. Tak ma zaujimalo ako je to s bicyklami. Zo Slovkolexu som dostal zapornu odpoved, takze sa skusim spytat este priamo v Cube, ale velku nadej tomu nedavam.
19.04.2010 - 18:20:53
00
Ja som kupil kocik z talianskeho shopu a autorizovany servis/dodavatel pre SK ma poslal so zarucnym servisom do ..., /potrebujem tam uvolnit a namazat jednu os, ktoru drzia dve 34 matice, no a nebudem koly tomu kupovat dva take kluce ;( ./ Maju aj na webe napisane ze opravuju iba u nich zakupene kocare...
Podobne som pochodil aj v kaktuse, ked som potreboval dotiahnut holowtech2 lozisko.
Dalsia skusenost Olympus kupeny v USA, alebo notebook,...a ine.
Neviem ako to je a ako to podla zakona ma byt.
20.04.2010 - 06:44:31
00
mailer:
akonahle sa ti nieco taketo stane, tak otvorit google, najst centralu a poslat mail. Slusny, elegantny v zrozumitelnej forme. Nie je predsa mozne aby znacke, ktora je predavana celosvetovo nejaky čurák (slovensky "akožepodnikateľ") kazil meno.
Je doba globalizacie, ludia cestuju pracuju roztruseni po svete, nadnarodne spolocnosti skupuju malych, lokalnych smejdov a ludia su v ramci koncernov, holdingov a skupin posielani sluzobne po celom svete. Ja tiez obcas musim sluzobne odcestovat a ak by som si pocas pobytu v inej krajine kupil "nieco" co tam potrebujem a o dva mesiace sa musim vratit na Slovensko ....snad ju tam nezahodim!!! Prinesiem si to domov sebou a musia mi ju (v ramci garancie) opravit!!!! To by ten smejd slovensky "akozepodnikatel" videl. By som mu tak zavaril, ze by skoncil s podnikanim!!!
Uff mailer, ale som sa rozculil. Presne takto to vypada, ked ludia drzia huby a smejdi im skacu po hlavach!!!!
20.04.2010 - 09:00:12
00
Angel predstav si situáciu, že otvoríš zastúpenie zahraničnej značky na Slovensku - napr. Mercedes. Nakúpiš autá do showroom-u, pretože musíš, za takých 100 000€ a investuješ takých 200 000€ do servisu, pretože to výrobca vyžaduje. Výrobca dá na zakúpené autá 6 ročný bezplatný servis. A stane sa, že všetci si kúpia auto v Nemecku, lebo je to tam lacnejšie ako u Teba, ale na bezplatný servis budú chodiť k Tebe, veď funguje globálna garancia tak načo sa trepať do Nemecka.
A Tebe sa splnil americký sen. Si milionár. Len ten milión je nejaký červený a má divné znamienko mínus.
20.04.2010 - 10:49:33
00
ked mas zastupenie nejakej zahranicnej znacky na slovensku a preberas aj globalnu zaruku tak za zarucny servis dostavas financie od vyrobcu, ak to vyrobca nema takto osetrene je skoda vobec taktuto znacku zastupovat
20.04.2010 - 11:12:36
00
Polo ja netvrdím, že to tak na 100% je. To bola len úvaha, ako to môže vyzerať z iného uhla pohľadu.
20.04.2010 - 11:24:53
00
ten uhol pohladu je velmi zly pretoze vsetky garancne opravy su samozrejme preplacane. osobne nechapem taky postoj znaciek ako je slovensky Canon ze neopravia vec zakupenu inde. je to ich sposob pomsty za to ze nekupime ich predrazeny dovoz kde jedinu starost mali vytlacit prirucku ktoru casto ani nedaju zviazat!!! ja nevravim ze podnikat je lahke alebo take nieco ale niektori slovenski podnikavci s nimi skoda reci, potom nech sa nedivia ze nakupujeme v zahranici, niekedy staci prejst par 10tok kilometrov do ceska. je to smutne...
20.04.2010 - 11:54:09
00
keyboard_arrow_up