Silnym magnetom by to malo ist,ak sa nemylim.

Pomaly ma to nebaví,no rýchlejšie nevládzem :-)

27.02.2021 - 17:58:43
00
Ahoj, mrzí nás daný magnet, zostal tam omylom. Dokážu ti ho odstrániť v ktorejkoľvek predajni, kde majú aj oblečenie. Ak by si mal problém s odstránením, môžeš tovar poslať naspäť k nám, magnet odstránime a pošleme naspäť na naše náklady.

Cako85 napísal:
Toto som našiel v zadnom vrecku :) ...dá sa to odstrániť svojpomocne?

http://www.strava.com/athletes/rgombala || http://www.endomondo.com/profile/4416364

27.02.2021 - 18:05:16
01
Cako85 Ak nemas silny magnet, na konci videa je riesenie, zrus ten vystupok.

thumb_up0thumb_down

.: Vedieť mlčať je ťažšie, ako hovoriť. Mnohí hovoria, lebo nevedia mlčať. :.

27.02.2021 - 18:42:37
01
My sme to svojho casu skusali znicit a da sa to bez poskodenia tovaru, len treba byt opatrny.

http://www.okolo-domase.sk

27.02.2021 - 19:28:04
00
Pozdravujem všetkých zodpovedných za eshop. Snažím sa už vyhýbať kritike aby som nevytváral zbytočné boje, ale nedá mi sa neozvať. Ak prižmúrim oči nad posúvaním dodacích termínov tak asi 1/3 objednávok má stále nejaký problém. Ak je problém s tovarom, ktorý nemáte skladom, tak sa to ešte dá pochopiť, že to neovplyvníte, ale keď po čakaní na dodanie tovaru od dodávateľa zistíte, že je problém s tovarom, ktorý bol uvedený ako skladom, tak to mi príde byť pre Vás veľmi zlá reklama, hlavne keď sa to opakuje v pravidelných intervaloch. Objednávame s kamarátmi veci cez môj účet, takže sa objednáva pomerne často a prestáva nás to baviť, keď to prestáva fungovať spôsobom, že vidíme doručenie do 5 dní a v 6ty deň príde mail, že sa niečo pokazilo a že sa máme rozhodnúť, ako to budeme riešiť. Nemusíte mi tu odpovedať a môžete smelo príspevok zmazať, len sa prosím zamyslite nad zmenou režimu, akým fungujete aktuálne. Toto nie je vec korony, lebo tá tu je už vyše roka a nemám pocit, žeby sa situácia zlepšila. Možno som ja a moji blízky jediný, koho to trápi, ale možno je aj kopec ľudí, ktorí namiesto toho, aby sa ozvali, tak radšej potichu odišli. Budujete to pre ľudí a celý koncept je super, len kvalita začína akosi upadať, čo ma mrzí, keďže moje osobné skúsenosti boli veľmi dobré.
02.03.2021 - 09:23:08
00
zahri dakujeme za spatnu vazbu a mrzi ma omeskanie objednavky. Rozumiem, ze kazdeho nahneva, ak sa mu objednavka omeska alebo ma problem, ale najskor aj trochu faktov ako ich vidim ja, lebo si tie datumy avizovane pri objednavke a realne datumy odoslania trackujeme. V 2018-2020 Ti meskala 1 objednavka a to jeden den. Z tych 3 co ste spravili cca pred tyzdnom jedna uz odisla (nacas), druha caka na tovar (v termine) a tretia mala problem (nenasla sa retaz pri expedicii). Beriem, nasa chyba, ale ze by to bolo bezne, to nie. A urcite nie si v tomto sam, momentalne zhruba 1% objednavok ma nejaky problem s tovarom, ktory ale vacsinou vieme vyriesit bez vplyvu na termin a meskania.

Kazdopadne, aktualna situacia je narocna. Kvoli covid automatu a zavretym skolam/skolkam mame vela ludi v time na OCRkach a nasa expedicna kapacita je tym limitovana. Pocet objednavok za posledny tyzden vzrastol na uroven minulorocneho aprila, kedy to bola necakana explozia objednavok a nezvladali sme ju ani my ani dodavatelia. Teraz sme na nu pripraveni lepsie procesne a ludsky, ale necakali sme ju velmi vo februari. Velky problem je ale (ne)dostupnost tovaru - objednavky cistia sklady a tam kde bezne mame pekne zasoby a nemame problem s poslednymi kusmi, teraz je to zial bezne aj u nas aj u dodavatelov a tak vznikaju problemy s nedohladanim tovaru u nas (pripadne je tovar poskodeny) alebo vypredanim tovaru u dodavatela (co tiez zistia az ked maju odosielat). Verim, ze sa tomu cely dodavatelsky retazec postupne prisposobi, ale nejaky cas to potrva. Ver mi, ze vsetci zodpovedni na tomto pracuju s plnym nasadenim pocas celej koronakrizy. Potrva ale este dost dlho, kym bude dostupnost tovaru a bicyklov v normale.
02.03.2021 - 10:25:26
02
Za seba môžem povedať, že ak aj berieme do úvahy isté komplikácie v súvislosti s koronou, funguje e-shop dobre. Z 25 objednávok sa nejaké menšie komplikácie vyskytli možno raz alebo dva krát. Inak všetko prebehlo hladko. A zlepšila sa kvalita balenia, menej odpadu a logickejšie usporiadanie tovarov v balíku, dúfam, že tento trend bude pokračovat.

2015 - 1675 km 2020 - 3607 km (+ T - 511 km)
2016 - 2134 km 2021 - 734km (+ T - 257 km)
2017 - 1913 km
2018 - 1398 km
2019 - 1816 km

02.03.2021 - 10:38:13
02
Napr v časopise velo bol článok o nedostupnosti bicyklov. Ak by sa venoval tejto problematike jeden článok na mtbikerovi v súvislosti s dodávkou bicyklov a komponentov na tento rok by sa dokazalo možno predíst možným nespokojným reakciam ohladne dodávky tovaru. Ja robím v automobilovom priemysle a jednoducho je tu problém ,že niektoré komponenty ako napr čipy niesú a tým sa zastaví celý proces montáže auta. Pred koronou nik nechcel mat velké sklady a všetko bolo just in time. Corona zapríčinila jednak výpadok dodávok a na druhej strane aj najprv znížený a potom extremné zvýšený dopyt po autách. Bohužial napr aj klimatické zmeny ako sucho v taiwane zapríčinuje,že výroba komponetov mešká. V prípade grafických kariet ak si pozriete alzu tak je to doslova tragenia nič nieje dlhodobo dostupné. Napr tuším shimano žiada už 2 roky dopredu aby výrobcovia nahlasovali počet komponentov tým nestačili navýšit výrobné kapacity.Výroba sa nedá nafúknut hned ako dopyt zareaguje hlavne nie v tomto čase. Vela ludí o tomto nevie a nerozumie prečo sa na niektoré veci tak dlho čaká.
02.03.2021 - 10:55:55
11
Ja som spomenul aj meškanie ale hnevajú ma predovšetkým procesy - keď mám 4/5 komponentov skladom a príde objednávka, tak ani jeden z tých komponentov nesmiem predať nikomu inému a keď príde 5ty komponent tak ho prihodím k zvyšným 4 a balík odchádza. Nestalo sa raz a myslím ani dva krát, že komponent, ktorý bol skladom oneskoril dodanie. Toto je chyba procesná a nie koronová, chyba sucha, záplav a podobne. A bol by som rád za vedenie MTBIKER, aby sa takéto základné chyby nestávali. Mňa ako majiteľa by takéto chyby vytáčali. Je to malá investícia a veľké zlepšenie prozákazníckeho prístupu. Raz mi prišla dokonca reakcia, že niektoré komponenty sa jednoducho "stratia" v sklade. Akokeby nikto nemal zodpovednosť za naskladnený tovar. Ale to už vŕtam do vecí, ktoré mňa nemajú čo trápiť a na odsledovanie podobných problémov majú poukazovať interné audity.
02.03.2021 - 11:05:12
00
zahri rad by som s Tebou pokecal na temu skladoveho hospodarstva, procesu prijmu tovaru a expedicie objednavky v rychloobratkovom sklade, ale toto nie je na to spravne forum. Ak mas realne skusenosti (nie len teoreticke, lebo teoreticky vsetko vyzera jednoducho) a vies ich aplikovat na nas segment, daj mi vediet, radi do toho investujeme.

Ale aby som bol aj konstruktivny:
- cez zimu sme strojnasobili skladovu a expedicnu plochu oproti 2020
- mame presnejsie a detailnejsie oznacovanie regalovych pozicii, co pomoze k rychlejsej lokalizacii tovaru v sklade. Koncom januara prislo k presunom medzi regalmi a nejaka cast chyb v skladovej evidencii mohla ist na vrub tychto presunov (ludske chyby).
- mame viacnasobne overenie prijmaneho tovaru cez EAN kody a viacnasobne overenie expedovaneho tovaru cez EAN kody. Toto by malo znizit sancu zamen a chyb pri expedicii (za predpokladu ze ma produkt na sebe spravny EAN).
- objednavky od nas odchadzaju striktne v poradi podla avizovaneho datumu dodania (ziadne predbiehanie)
- umoznujeme zakaznikom robit zmeny v objednavkach az do bodu odoslania (ako maloktory eshop). Preto sa objednavky nepredchystavaju do balikov ak cakaju na tovar, ale balia sa az ked je vsetok tovar v sklade. Tu moze nastat spominana situacia, ze sa nieco nenajde, co na sklade ma byt. Samozrejme nad tym nemavame rukou a riesime aby sa tieto chyby minimalizovali (vid vyssie).
- pri tom vsetkom rastieme tempom 100% za rok. To vyzaduje novych ludi a ich zaucenie, nove skladove priestory, zlepsenie procesov, kedze kazda chyba sa pri nasom objeme prejavuje castejsie ako ked bol objem mensi. Robime co vieme v podmienkach ake na trhu a na Slovensku su.
02.03.2021 - 11:38:54
08
cervo napísal:
zahri
- umoznujeme zakaznikom robit zmeny v objednavkach az do bodu odoslania (ako maloktory eshop). Preto sa objednavky nepredchystavaju do balikov ak cakaju na tovar, ale balia sa az ked je vsetok tovar v sklade. Tu moze nastat spominana situacia, ze sa nieco nenajde, co na sklade ma byt. Samozrejme nad tym nemavame rukou a riesime aby sa tieto chyby minimalizovali (vid vyssie).
tak si nastavte ze VIP zakaznikom urobite balik a nahadzete skladovky ihned ... ako chapem ze to znamena potencialnu komplikaciu ale asi viete vyratat z dostupnych dat potencialne zlepsenie CX ...
02.03.2021 - 12:19:19
01
Informácie, ktoré som podával boli zjavne čiastočne aj nepravdivé, načo ma cervo upozornil. Prešiel som si to podľa mailov, ktoré šli na kamaráta. Staršie objednávky, ktoré si už neviem overiť (počet bezproblémových vs. problémových si už nedokážem dohľadať) tak do toho nejdem ťahať, berme, že boli všetky OK nech tu nezavádzam.

Posledné 3 objednávky: 1 doručená na čas, 1 má plánované doručenie 4.3. a 1 sa posunula.
Ospravedlňujem sa za naťahovanie sa so zástupcami MTBIKER, a že som vzal cervovi čas.
02.03.2021 - 12:48:05
03
A čo situácia, keď sa mi stalo, že som mal vec v ruke v predajni na kt. nebola cena, tak som sa bol opýtať na cenu toho pána za pultom a ten ako pozrel cenu mi oznamil, že mi to nepredá, lebo to ma niekto objednane ??? Je to ok podľa vás? Prežil som to bez tej vecičky ? Inak ste vcelku flexibilní (trosku mrzne obj. na servis a spätná väzba) a najviac sa mi páči možnosť zameny komponentov, pri kúpe bicykla. ?

EVERY DAY IS SUNDAY

02.03.2021 - 12:48:46
00
stanlee popisal si presne tu situaciu, ktora sa moze udiat a predajca sa musi rozhodnut, ci ti danu vec preda alebo nepreda. Priklad:

- zakaznik si objedna 12:00 nejaku vec co je v nasej predajni. Zo skladu chodia brat veci z predajne cca raz za hodinku, niekedy viac.
- ty si ju 12:30 zoberies zo stojana a chces ju kupit. Ta vec tam este je, kedze si ju este nestiahli do skladu.
- predajca vidi, ze dana vec je uz objednana. Ak ju vieme doobjednat bez toho aby to ovplyvnilo dodanie tej zakaznickej objednavky (napr. preto ze tam ma dalsi tovar, na ktory bude cakat), tak ti to preda. Ak ju nevieme doobjednat, tak ti ju nemoze predat a je to neprijemna situacia, chapem. Teoretickych rieseni je kopa, prakticky najvhodnejsie je aby zo skladu chodili co najcastejsie stahovat veci z predajne, aby si ich nemal moznost kupit ak uz su objednane.
02.03.2021 - 13:05:59
04
mna hneva jedna vec ktora bola aj v minulosti no nie tak okata ako teraz - na slovensku nedostupne, v nemecku 8ks skladom a to len v jednom ich e-shope. vacsi pes ...? nechce sa mi to kupovat z DE a platit zbytocne 10€za postu ked viem ze by som to kupil bez problemov v podobnej (lepsej) cene u nas. co sa stym da robit netusim ale predpokladam ze nic. je to trosku nefer.
a zacina ma zaujimat ako je to s vyrobou dielov? chcem nakupovat v zime ked mate klud vy aj ja - no vyber a dostupnost oproti sezone je citelne horsia.
v zime sa prioritne robia komponenty na hotove bicykle a az niekedy jar/leto idu ako nahradne diely do predaja? alebo sa len na to v zime kasle? to iste oblecenie - chcem si napr. kupit na vianoce letny dres pod stromcek a neda sa. mizerny vyber ... potom zaciatkom leta pretlak v shopoch - tlak na obchody aj kupujuceho.

bike je najlepsia droga - pretoze kazdy trip je uplne iny

02.03.2021 - 13:28:04
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up