cervo preco je na protokole o vrateni tovaru kolonka "cislo učtu", ked to ignorujete a aj tak posielate peniaze tam, odkial prisli ?
robi to problemy ...
03.05.2021 - 21:12:05
00
Neviem o tom že by sa ignorovalo. O ktorú vratku ide?
03.05.2021 - 21:23:48
00
cervo napísal:
Neviem o tom že by sa ignorovalo. O ktorú vratku ide?

#335884-16760
#342158-16762
03.05.2021 - 21:25:53
00
Nevidím ani pri jednej zadané číslo uctu. Ani na protokole? Preto to išlo späť na kartu. Ty to tam niekde vidíš? Isto ste to zadávali?
03.05.2021 - 21:34:09
00
cervo napísal:
Nevidím ani pri jednej zadané číslo uctu. Ani na protokole? Preto to išlo späť na kartu. Ty to tam niekde vidíš? Isto ste to zadávali?

no priamo pri vytvarani protokolu na stranke sa cislo uctu neuvadza, len dovod vratenia a sposob vysporiadania ... ale vytlaceny protokol sa pribaluje do krabice a tam mi kolegyna tvrdi ze uviedla cislo uctu v prislusnej kolonke v oboch pripadoch :-)
03.05.2021 - 21:43:11
00
No on sa vypĺňa pokial nejde o platbu kartou. Ak je platba kartou tak účet nepýtame, lebo vieme vrátiť na kartu. Preto sa to tak aj spracovalo. Odkážem na reklamacie nech si lepšie všímajú aj písané poznámky na protokole.
03.05.2021 - 21:47:28
10
cervo napísal:
No on sa vypĺňa pokial nejde o platbu kartou. Ak je platba kartou tak účet nepýtame, lebo vieme vrátiť na kartu. Preto sa to tak aj spracovalo. Odkážem na reklamacie nech si lepšie všímajú aj písané poznámky na protokole.


ok diky za vysvetlenie, mozno by bolo lepsie v kazdom pripade spristupnit zadavanie uctu na stranke ... urcite to zjednodusi hlavne v pripadoch kedy clovek nakupuje tovar aj pre viacerych známych a ak niekto z nich vrati/reklamuje, tak mozu ist peniaze priamo na ucet jemu a nie na kreditku tomu co vam zaplatil celu objednavku ... ;)
03.05.2021 - 21:54:03
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up