Vďaka Boo_boo! Asi škriatok, z akcie týždňa som už pár krát bral a kým som si rozmyslel a poprihadzoval aj iné veci do objednávky, nikdy nič z ponuky nezmizlo ani behom týždňa tak bolo čudné že toto zmizlo úplne aj z viditeľnosti produktov.
25.07.2022 - 17:30:18
00
Nj. do tej akcie sa snažíme dávať veci s vyššou skladovou dostupnosťou a nie kusovky aby to bolo v ponuke idealne celý týždeň. Dik za upozornenie. ;)
25.07.2022 - 17:47:10
02
Na Mtbikeri som relativne kratko a eshop funguje asi tak ako ma fungovat eshop...nemam nic negativne po par objednavkach. Vsetko prislo ako malo, nacas.
Ale absolvoval som aj navstevu obchodu v Hradku a musim povedat, ze bohuzial...pretoze mi to pokazilo dobry dojem z eshopu.
Podotykam, ze Mtbiker mam rad uz len kvoli jeho pribehu ako to cele vzniklo v style americkeho sna spravit z nicoho nieco, ale do Hradku sa uz asi nevratim a chcel by som na to rychlo zabudnut.
Co sa mi nepacilo?
Obsluha a pristup.
Predajna je relativne mala a tak nerozumiem, preco nie je obsluha rozmiestnena strategicky, aby "cihala" na bezradneho zakaznika.
Za asi 25min, co som bol v predajni som videl minimum obsluhy a hlavne nikto za mnou za cely ten cas neprisiel, co si zelam, co by som potreboval, ci nahodou nepotrebujem poradit a pod. Btw bol som tam s kamosmi, hned pri dverach sme sa rozdelili a v aute po ceste domov mali uplne rovnake pocity ako ja.
V mojom pripade to az tak nevadilo, ja som tam prisiel s jasnou viziou ochytat si iste veci a ak mi sadnu kupit si ich, takze tu obsluhu by som nepotreboval, ale pozeram sa na to ocami cloveka, co si tam ide kupit napriklad prvy bicykel, ci cyklistike nerozumie a chce len nejaku blbost, ale v obore sa inak neorientuje.
Uznavam, ze v obchode som nebol sam, ale nevsimol som si za cely ten cas, zeby sa vsetok dostupny personal venoval zakaznikom, takze problem by bolo to, ze som prisiel v nejakej spicke.
A nepresvedcil ma ani finalny rozhovor s obsluhou, z ktoreho som naozaj nemal dobry pocit. Chybala mi tam empatia vypocut si zakaznika. cele to posobila dojmom, ze co chcete...jaaaj bicykel...jasneeee idem sa vam hned venovat, jaj vy ho nebriete hned tak moje nadsenie vyrazne opada a mam dolezitejsie veci na praci ako sa vam venovat.
Ak by som to mal zhrnut do jedneho pocitu, tak by som to definoval, ze vyhorenie....proste uz nieco robime dlho, robime to zo zotrvacnosti a je to aj citit.

Hradok ma asi smolu v tom, ze som zazil aj ine obchody a inych predavacov, kde nebolo citit, ze ak nekupujem rovna nieco za par tisc tak som nepodstatny a kde bolo citit aj vasen pre samotnu cyklistiku.
A kedze u ludi casto ovladaju emocie a nakupuju cez ne mozno by v Hradku mohli popracovat na tom ake vzbudzuju u zakaznikov.

Som fakt zvedavy, kamosi sa teraz rozhoduju medzi 2 bicyklami, jeden je v Hradku a jeden od konkurencie, cca rovnaka vybava, podobna cena a ja cakam na koho padne nakoniec volba.
Pritom stacilo tak malo...pretoze po konkurecii sa zacali obzerat az po navsteve Hradku.
31.07.2022 - 11:32:12
02
hlavne si predajca musi uvedomit, ze teraz mozes ist kupit pumpu, olej, alebo akukolvek drobnost, no ked je personal ochotny, mily a rad poradi tak tam pojdes ako zakaznik aj najblizsie ked chces kupit nieco drahsie, ako napriklad spominany bicykel. kazdy zakaznik by mal by pre predajcu top zaujem bez ohladu na to ci kupuje nahradny ventil, alebo bicykel za 5 tisic. samozrejme to funguje aj opacne, predajca preda bicykel, ale ak je malo ochotny, nepovie nic naviac a iba rozmysla ake premie dostane k vyplate tak ten zakaznik tam uz nemusi prist kupit dalsie prislusenstvo na ktorom je zvycajne aj vacsia marza.
to je problem predajcov vseobecne. bol som 10 rokov na predajni na nizsej aj vyssje pozicii tak viem o com pisem, pretoze mi cez ruky preslo kopec chalanov predajcov.
chapem ked daju niekde minimalku, alebo len mizernu mzdu, tak tam predajca nema motivaciu, no nemyslim ze toto je stav v mtbiker. dobre je obcas si objednat aj mystery shopperov, ktory robia pekne reporty z ktorych si majitel vie urobit analyzu.
31.07.2022 - 11:48:27
03
Ja som davnejsie pri prvej navsteve v Hradku kupoval najlacnejsi multikluc a obsluha bola uplne v pohode. Ale nemotal som sa po predajni, ale hned som povedal, co chcem a isli mi pren az do skladu, lebo ho akurat nemali v predajni. Este sa spytali, ci som registrovany na Mtbiker a bola tam nejaka zlava. A tiez som tam nebol jediny zakaznik. Ak nieco hocikde potrebujem, tak sa pytam, necakam, ze za mnou hned nietko pride.
31.07.2022 - 12:02:51
05
Asi som divny ale ja ked vojdem do obchodu a hned ku mne pribehne namotivovany "specialista predaja", ci ako sa teraz nazyvaju ti co postavaju na predajniach, a hned ze ci mi moze a niecim pomoct a poradit tak rovno idem het. Nemam to rad a ked budem nieco chciet tak sa ozvem.
31.07.2022 - 12:45:48
113
skoleny a znaly predajca pozdravi, da zakaznikovi cas, nebezi hned k nemu, ale ked si tam 20 minut bez toho aby si ta niekto vsimol tak to nie je ok. Minimalne pridem k zakaznikovi, pozdravim ho a slusne mu poviem ze akonahle skoncim s inym budem sa mu venovat. Zakaznik uz nema pocit ze o neho nikto nema zaujem a v pohode pocka, lebo vie "ze je v poradi"
Samozrejme recenziu na predajcov a obchod treba brat s nadhladom, lebo moze ist o cloveka ktory chce zamerne uskodit. nehovorim ze je to pripad flefko-a, no moze sa stat aj to.
31.07.2022 - 12:46:41
01
Ideálne keď má predajca cit na zákazníka a po pár dotazoch vidí, či natrafil na amatéra čo potrebuje poradiť a vysvetliť, alebo na cyklistu čo potrebuje max. len vedieť kde čo nájde a už si vyberie radšej sám. Samozrejme je to závislé od vyťaženosti, keď vidím že je plnka tak som trpezlivý, ale odtiaľ potiaľ.
V Hrádku je to skôr tak ako píše flegko ale nikdy som nemal pocit že by mi to vadilo, vyberiem si sám a keď dačo chcem prídem sa sám spýtať, očividne majú skôr na predajni cyklistov čo nepotrebujú všetko vysvetľovať a radiť. Niekto to ale samozrejme môže vidieť inak.
Ja si vyberiem radšej v kľude sám, ale že by som odišiel len kvôli tomu že za mnou príde predajca a spýta sa čím pomôže, tak to je už trochu prehnané :D


Naposledy upravil LMS dňa 31.07.2022 - 13:24:34, celkovo upravené 1 krát.

31.07.2022 - 13:20:27
00
flegko prepac ak sme sa ti na predajni nedostatocne venovali. Piatok a sobotu sme boli na predajni 3 predajcovia, prave pre zvyseny napor pred vikendom. Ako predajcovia sa pri zvysenom pocte zakaznikov zdrziavame hlavne pri pulte na prizemi, nakolko sa nachadza medzi dvoma vchodmi a tak stihneme aspon pozdravit zakaznikov pri vchodoch alebo na schodoch a zaroven blokovat tovar alebo priniest ho zo skladu. Obsluha je tiez rozlisena MTBIKER trickami, takze by nas nemal byt problem rozoznat (aj ked v piatok som si ani nestihol prezliest tricko).
Snazime sa o prozakaznicky pristup a obsluzenie vsetkych zakaznikov na predajni. Za piatok mam na predajni cca 15 tis. krokov, za sobotu cca 10. Testovacie pedale a naradie mame priamo pod pultom- piatok za pekneho pocasia sa bicykle skusali vonku, v sobotu som pedale nahadzoval iba raz- horsie pocasie :rain: , ale po predajni sa dalo. Ak si mal problem s konkretnym zamestnancom, tak mi prosim napis spravu, alebo ak som to bol nahodou ja, tak napr. niekomu z vedenia- manažment.
Pracoval som v minulosti cca 6 bikeshopoch a v Hradku mame podla mna najlepsi pristup k zakaznikovi. Zrovna cez vikend sme boli na predajni ludia, co jazdime vsetko mozne od drahy po enduro a vcelku nas to bavi. Aj preto dochadzam do roboty 120km aspon na piatok a sobotu. Zvysne dni si doma "oddychnem", takze vyhorenie snad nehrozi :$
31.07.2022 - 13:20:37
11
Mam v kosiku veci za 220 eur a zajtra objednavam, takze az take tragicke to z mojej strany nie je, dokonca som sa v aute prihovaral za vas bicykel namiesto konkurencneho, ale prvy dojem ste teda u nas pos... :) .
Mne sa to uz tiez stalo a nerad davam na prvy dojem, takze to trochu chapem.
Vtipne prihoda z cesty domov.
Ja: "Ak budete brat ten bicykel mozete to zobrat cezo mna, mam na Mtbikeri VIP status a je tam zlava na novy bicykel".
Kamos: "Jasne ved sme videli, hned ako si vstupil do obchodu sa ti venovali vsetci predavaci a obskakovali ta az do konca...ty VIP"

Tak sme sa zasmiali a uz sme to viac po zvysok cesty neriesili.
31.07.2022 - 14:03:59
05
flegko ked som tam prisiel prvykrat (aj posledny) zatial, mal spm rezervovane tretry, trepal spm sa 300km z Presova a prisiel som cca 13minut pred zatvorenim. Prve co mi predajca povedal ze uz nestiham vyskusat lebo mam 12minut, tak som ho opravil a hovorim mam 13 minut, isiel som tu 300km a keby ste nezdrziavali tak uz tu ani niesom. Tak s odvrknutim isiel do skladu, doniesol tretry a asi za 2minuty som mu ich v krabici polozil naspat na pult a odisiel. Po pozdraveni dovidenia sa ani neunuval odzdravit. Asi to ego nezvladlo.

Ale neriesil som to, mozno mal len horsi den a ja velmi taketo veci neprezivam. Ale teraz uz objednavam len cez eshop a radsej to poslem naspäť aby som sa vyhol takymto situaciam.
No na MTBiker eshop nemozem napisat jedno krive slovo, co najrychlejsie odoslanie, doplnenie objednavok, vratenie tovaru a zbytocne nepredlzovanie lehoty vratenia penazi atd. atd. Kiežby kazdy eshop takto fungoval.
31.07.2022 - 15:35:02
02
Skúsenosť dosť zlá, ale čo ma zaujalo viac, to si naozaj prešiel 600km kvôli vyskúšaniu tretier? Nestála cesta viac ako tretry?
31.07.2022 - 16:20:35
02
LMS napísal:
Skúsenosť dosť zlá, ale čo ma zaujalo viac, to si naozaj prešiel 600km kvôli vyskúšaniu tretier? Nestála cesta viac ako tretry?


Bohuzial ano presiel som viac ako 600km a to som bol po 8 hodinach v praci. Nie cesta nestala viac ako tretry vtedy nafta este nebola za 2e? tretry za 200e si rad vyskusam predtym nez ich kupim.
Bol som zufali lebo som zabudol moje tretry po vyjazde na parkovisku ked som sa prezuval a v PO som nic schopne v priebehu tyzdna nevedel najst tak som to riesil takto. Nakoniec ked som prisiel domov tak som tie tretry co som skusal objednal na druhy den cez eshop, nebol som si isty ale swdia mi pekne doteraz.?
31.07.2022 - 17:29:11
00
Tak nejde len o cenu nafty, ale aj zabitý čas, amortizáciu vozidla, atď... Ja by som nešiel 600km ani auto kupovať, nieto kuknúť sa na tretry :D Zvlášť keď si môžeš objednať 2-3 veľkosti, na druhý deň ich máš doma a tie čo nesadnú vrátiť za 2e cez zásielkovňu naspäť. A ten zabitý čas v aute stráviť napr. na bajku.
Ale každý sme iný :)
31.07.2022 - 18:50:26
010
LMS napísal:
Tak nejde len o cenu nafty, ale aj zabitý čas, amortizáciu vozidla, atď... Ja by som nešiel 600km ani auto kupovať, nieto kuknúť sa na tretry :D Zvlášť keď si môžeš objednať 2-3 veľkosti, na druhý deň ich máš doma a tie čo nesadnú vrátiť za 2e cez zásielkovňu naspäť. A ten zabitý čas v aute stráviť napr. na bajku.
Ale každý sme iný :)


Ok tak takto.
Ak tym mieris k tomu ze si vymyslam tak ti to podrobnejsie napisem.
Mal som predtym objednane tretry z ineho eshopu a este z MTBiker, obe mi nesadli tak tie prve som poslal spat a tie z MTBiker som zobral rovno na vratenie.
Zvysok je hore.

Ale ako pises vsetci sme iny. Mne je uplne jedno ze dam par eur na naftu a ze tym stravim tak 8 hodin ak to stoji zato.
31.07.2022 - 20:28:49
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up