dufam, ze sa teraz zacnete riesit "ale ja nechcem od vas peniaze", "ale mi ti ich chceme poslat", "ale nie na co, nechcem" "uz sme ti ich poslali", "tak vam ich poslem spat" ... :D
22.09.2016 - 14:36:49
01
keď ich nikto nebude chcieť, na mojom účte budú mať dvere otvorené :D

Ale k veci, zatiaľ 3 objednávky v shope a všetko bez problémov, do BA doručené tuším vždy o deň skôr ako bol predpokladaný dátum doručenia. A nedá mi nerypnúť si, ale Palo obviňuje MTBiker tím z chaosenia a pritom on ako prvý začal s tým, že po ukončení objednávky si zrazu zmyslel, že šak ja chcem 2 ráfiky ;)
22.09.2016 - 14:52:43
01
Mal si šťastie
22.09.2016 - 16:00:59
00
matej.gubis ako moze byt objednavka ukoncena, ked mu napisali "rafik Vam tam prihodime."? A po druhe, uvedom si, ze postavenie klient/zakaznik vs poskytovatel sluzby nie je rovnocenne. Klient si moze dovolit aj chaosenie a poskytovatel mu to nema co vyhadzovat na oci a uz vobec nie mat narok na rovnake spravanie. Sad but true. Pracujem aj s klientami.

Deep Down & Dirty

22.09.2016 - 16:04:14
02
V obchodným podmienkach je predsa stanovené, že objednávka je záväzná po odoslaní objednávkového formulára a prijatí potvrdenia na email, čo sa udialo pred "doobjednaním". Teda na druhý ráfik by podľa správnosti mala byť ďalšia objednávka vrátane poštovného. Je pravda, že v MTBikeri došlo asi k nejakému nedorozumeniu, keďže ráfiky poslali separátne a nie spolu, ale za toto si poštovné neúčtovali, na čo mali podľa mňa nárok.

Edit: vymazaná prehnaná reakcia. Vidím, že bola chyba tu napísať svoj názor.

Jediné v čom tu vidím problém je uvedená zlá váha, ale ako Cervo písal, údaje dostávajú od dodávateľa a keď im ten nedá pravdivú informáciu, tak teraz majú položku po položke prechádzať a všetko kontrolovať? Vrátenie peňazí do 7 dní neriešim - sviatky, dovolenky, treba to pochopiť.

Neviem no, ak si niekto myslí, že na ňom bola spôsobená nejaká krivda, tak viď bod 7 obchodných podmienok.

PS: nechápem ani potrebu ľudí riešiť takéto s prepáčením ***** problémy verejne


Naposledy upravil matej.gubis dňa 23.09.2016 - 09:20:18, celkovo upravené 1 krát.

22.09.2016 - 16:59:43
00
Objednávka je záväzná po odoslaní, ale nie je ukončená. Mýliť si to netreba, nie je to to isté :)
Druhá objednávka na druhý ráfik mala byť iba v tom prípade, keby mu napísali, že sa nedá pribaliť do prvej. Ale on mal ten súhlas. Takže účtovanie poštovného za čo? Že zlyhala komunikácia pracovníka supportu a pracovníka expedície?
Pokojne nech prechádzajú každú položku. Za informácie pri tovare je zodpovedný predajca. Nikto iný a neobstojí žiadna výhovorka na dodávateľa. Lebo pri kom nakupuje zákazník - pri dodávateľovi alebo pri predajcovi? Zákazník nemá s dodávateľom absolútne nič, aj keď sa predajcovia na neho vyhovárajú veľmi radi a veľmi často.
Nie, netreba pochopiť nedodržanie vlastných obchodných podmienok. Ak si niekto dá do OP skrátenie doby na vrátenie peňazí, urobí to dobrovoľne (možno kvôli vyššej atraktivite voči konkurencií) a má zabezpečiť, aby sa uvedená doba dodržiavala bez ohľadu na dovolenku, péenku, veľa objednávok a ďalšie veci. Je jedno, či dočasným prenesením povinností na existujúcich zamestnancov alebo nárazovým zvýšením počtu cez brigádnikov :)
PS: Ja to chápem. Pretože keby to nebolo verejné, nikto by sa nedozvedel, aké spôsoby sa dajú použiť v krízovej situácii - argumentácia ťažkým bicyklom (?) vytiahnutie súkromnej komunikácie medzi 2 ľudmi zákazník vs.support, spomínaním zmazania negatívnej reakcie a udelením banu (?) atď. Mne len napadli otázky, čo sa vytiahne z pošty alebo iných verejne skrytých údajov nabudúce na kvázi reakcie? Chcem to ja ako možný klient pri podobnej situácií zažívať rovnako? Nech si odpovie každý sám :)
Preto si myslím, že takáto verejná komunikácia pomôže do budúcnosti.
22.09.2016 - 18:02:47
03
ceruzka preco ta toto cele tak velmi tesi a sumarizujes to znacne jednostranne? Mas nejaku osobnu antipatiu alebo obchodny zaujem ked to "pomôže do budúcnosti"?
22.09.2016 - 18:28:31
01
co cakat od niekoho kto ma miesto mozgu gumu...
22.09.2016 - 18:50:19
011
cervo napísal:
ceruzka preco ta toto cele tak velmi tesi a sumarizujes to znacne jednostranne? Mas nejaku osobnu antipatiu alebo obchodny zaujem ked to "pomôže do budúcnosti"?

Neteší, práve naopak. Skôr zaráža, ako je možné niečo takéto v 21. storočí a v dobe, keď je veľká konkurencia, dá sa kupovať z celého sveta a je potrebné prilákať alebo bojovať o zákazníka. Značne jednostranne? Veď čítam názory oboch strán. Či ja vidím o polovicu viac príspevkov ako ty? ;)
Nerozumiem, aký obchodný záujem. Si fandíš veľmi, cervo :) Nemám ani osobnú antipatiu, keby sme boli v téme hociktorého obchodu, napíšem to isté.
Pomôže v budúcnosti v tom zmysle, že ľudia, ktorým sa nepáči systém tu alebo majú s MTBiker shopom už nedobrú skúsenosť, budú nakupovať inde a vyhnú sa rovnakým situáciám (lebo postupujem pri obchodoch rovnako), vy ako predajcovia nebudete musieť to riešiť zase, ukáže to miesta, na ktorých môžte popracovať, kde a ako zlepšiť komunikáciu medzi sebou vo firme alebo navonok voči budúcim zákazníkom. Tak to bolo myslené :)
22.09.2016 - 19:30:09
02
V poriadku, z tvojich prispevkov nielen v tejto teme mam pocit, ze sa v kritike vyzivas a chcel som vediet, cim sme si to zasluzili.

Na pala14 som reagoval impulzivne a bola to chyba, mal som vsak potrebu na vlastnom fore reagovat na kritiku a podat pohlad z nasej strany. Ak by som nereagoval, nebolo by to vyvazene. Je jasne ze vztah predajca - zakaznik je asymetricky, na oboch stranach vsak komunikuju ludia a lepsie sa komunikuje v priatelskom tone ako v a priori agresivnom. Ak som svojou reakciou niekoho odradil, to ma mrzi, verim/viem vsak ze absolutna vacsina zakaznikov ma s nami dobre skusenosti. Nie kazda objednavka a reklamacia sa podari k plnej spokojnosti, ale robime vela pre to, aby ich bolo maximum. A suhlasim ze taketo situacie nam ukazu kde a co zlepsit.
22.09.2016 - 19:47:10
03
Na margo tejto situácie.
Niet takého cyklo obchodu u ktorého by som sa nestretol nejakou chybou. Počnúc Kubicom či Mtbiker shopom a končiac Axitom. Ale sú tam len ľudia a každý môže pochybiť.

- Auxilium in periculo missio nostra -

22.09.2016 - 20:09:32
06
Nevyžívam sa, iba píšem, čo si myslím. Kritizujem, to áno, lebo väčšina len pritakáva v dnešnej dobe, samé palčeky hore, úsmev do tváre, ale za chrbtom je to iné. Potom je každá kritika a je jedno, či konštruktívna alebo aká, braná ako urážka alebo závisť. Veľmi divná doba. Nemyslím si, že chcieť za svoje peniaze adekvátny prístup a služby okrem tovaru je niečo zlé. Veď môžem nakúpiť inde, ale je nejaký dôvod, prečo padne rozhodnutie na ten ktorý obchod. Veľakrát to nie je iba o cene.
Chválim ťa, že si si priznal chybu už skôr a ešte viac teraz. Nemusel si. Verejne už vôbec nie. Ale palec ti nedám za to, štyri sú rozdané, nenarástlo mi viac :)
Ono minule si mi napísal, že benevolencia na fóre bude pokračovať bez zmeny. Ok. Ibaže všetko súvisí so všetkým. Keď si spoja ľudia tvoj/váš prístup tu na fóre s prístupom v shope ku ich možným objednávkam a peniazom, nezávidím ti. Máš výhodu, o akej sníva veľa predajcov. Založil si fórum (predpokladám asi z nadšenia), ale teraz je to už čistý biznis. Lebo pribudla reklama, nedávno shop atď. Asi chcete rásť. Aktuálne tu máš 63 276 registrovaných užívateľov = 63 276 možných zákazníkov. A to nerátam ľudí, ktorí iba čítajú. Keďže toto je verejné fórum, ako si neraz napísal aj ty sám. Vieš, koľko objednávok a obratu to môže byť od každého jedného? Mrte, ja si to neviem ani predstaviť a to mám fantáziu, že by si neveril :lol: Ak sa o nich nepostaráš ty už v základe tu na fóre, nezískaš ich na svoju stranu, postará sa niekto iný, keď u neho nakúpia, je toľko možností. V každej veci aj drobnosti. A nejde to inak ako kritikou, dôrazom, dôslednosťou, hľadaním chýb a náročnosťou na seba. Lebo čo jednému nemusí vadiť, môže druhému. A pritom ten druhý môže mať ďaleko viac peňazí ako ten prvý a chce ich niekde minúť. Viem, že flegmatizmus sa nevypláca v obchode a vráti sa každému.
Ako napísal Turbi "práca s luďmi je tá najťažšia". :)
22.09.2016 - 20:58:40
03
... skúsim prispieť.

Ak je niekto obchodník a chce byť dobrým obchodníkom, musí sa zmieriť aj s vecami, ktoré by jeho osobnosti v normálnom živote vadili. Tu musí ísť napríklad aj taká hrdosť nabok. Dobrý obchodník musí prijať za svoje pravidlo, že zákazník má vždy pravdu. So zákazníkom sa v žiadnom prípade neháda. Tobôž nie verejne.

... a ešte k tým 60 gramom rozdielu deklarovanej hmotnosti ráfika k hmotnosti skutočnej.

Keby som si objednal 550-gramové plášte a v skutočnosti by mi došli plášte, ktoré vážia 610 gramov, bol by som nespokojný a určite by som ich vrátil. Na obvode kolesa je tých 60 gramov oveľa viac, ako niekde na ráme. Lebo er na druhú. S ráfikom je to podobne. Obchodníci, čo predávajú bicykle, to vedia.

... "Jinýmu bych žebřík půjčil, ale Hájkovi na.ser."

23.09.2016 - 08:29:09
03
Povodny prispevok som zmazal, citat na ktory reagoval bol vymazany. Jednalo sa o reakciu na matej.gubis. Vec s obejdnavkou je uzavreta.


Naposledy upravil palo14 dňa 23.09.2016 - 13:51:32, celkovo upravené 2 krát.

23.09.2016 - 08:56:02
00
... takže sa mi tú "diskusiu" nepodarilo uzavrieť. :)

... "Jinýmu bych žebřík půjčil, ale Hájkovi na.ser."

23.09.2016 - 09:06:23
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up