alza tiez zaslala ludom pouzity/rozbaleny (aj poskodeny) tovar bez nlezitej informacie :) neviem, ci je to rovno ta spravna meta porovnavatso zelenym smelinarskym zmrdom (nemaju problem predavat elektrozaraidenia ktore sa v SR predavat nesmu a bez slovenskych manualov a podobne) ;)
07.08.2017 - 11:42:10
01
ja tam (v alze) praveze vidim, ze objednavam rozbaleny / pouzity tovar bez plnej zaruky - napr. tu
nechcem porovnavat - chcel som iba ukazat, ze to mozne je (zobrazit, ze tovar bol vrateny / rozbaleny)
07.08.2017 - 12:23:03
01
ja by som si ľudí s uletenymi názormi ako kava nevšímal, je ich zanedbatelney pocet
07.08.2017 - 12:34:54
00
Ani som nechcel tuto na vlastimila reagovať, ale nedá mi. Jediné na čo som poukázal a chcel ľudí upozorniť je fakt, že si objednajú nový tovar a príde im odbalený, dochytaný, domastený. Keď to niekomu nevadí, tak super, ale treba počítať aj s tým že to niekomu vadiť môže (nehľadiac na to že je zjavne porušená kupno-predajná zmluva) a v takom prípade by ich veľa nestálo kontaktovať ma mailom či telefonicky či mi môžu poslať vystavený tovar, alebo či si chcem počkať dlhšie na originálne zabalený výrobok. Jednoducho podať informáciu. Na ďalšie invektíva ako predviedol vlasťo už reagovať a spamovať vlákno nebudem.

http://vlado3.blogspot.sk

07.08.2017 - 15:51:22
018
Budete mat v kompletnych sadach v ponuke aj Eagle GX? Resp. vedeli by ste urobit cenovu ponuku na Eagle GX - kluky 175mm, radenie, prehadzovacka, kazeta, retaz + orech XD na kolesa DT Swiss a GXP pressfit?
16.08.2017 - 13:17:19
00
pa3km pravdepodobne neskor budu, ale zatial lepsie napisat na objednavky@mtbiker.sk specifikaciu aku by si chcel a chalani Ti poslu ponuku / dostupnost.
16.08.2017 - 14:17:16
00
cervo - je pls moznost dodatocneho vytlacenia reklamacneho protokolu pri reklamacii / vrateni tovaru ?
formular o vrateni tovaru som vyklikal doma, kde nemam tlaciaren - a neviem najst, kam som si ulozil reklamacny protokol na vytlacenie :(
nasiel som iba text, ktory treba napisat na obalku / balik (Vratenie tovaru + cislo)
22.08.2017 - 08:52:31
00
Nájdeš ho v sekcii Tvoje objednávky. Ale pre nás nie je potrebné ho tlačiť, stačí nám to číslo a nájdeme si ho v systéme.
22.08.2017 - 08:54:58
01
vlastoch napísal:
ja by som si ľudí s uletenymi názormi ako kava nevšímal, je ich zanedbatelney pocet

Aj ja som dostal taky tovar a tiez som to riesil a dostal rovnaku odpoved ako kava :) Nastasti som to nemal zamastene :lol: .. co by ale v pripade mojho tovaru vadilo podstatne viac, ako u okuliarov :)
Rozbalene veci by mail mat tieto informacie. Ze boli vystavovane.
Alza tieto preslapy obcas spravi tiez, sa mi zda, ale tam je viac zakaznikov, tak cierneho petra dostat je mensia sanca :)

Children are afraid of the dark and adults are afraid of the light.

22.08.2017 - 11:52:09
00
Ja len nechápem ako nakupujete zvysnych 99% veci v kamennych obchodoch, ktoré sú vystavené v regáloch, obchytane a skúšané ...
22.08.2017 - 12:58:42
00
Ahoj, aká je dostupnosť týchto platničiek
‎https://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/brzdy/brzdove-platnicky/shimano-g02a-brzdove-dosticky-polymer.html

https://www.strava.com/athletes/24751828

22.08.2017 - 13:02:15
00
vlastoch: sú veci ktoré je bežné predávať "z vešiaka" a sú veci ktoré sa predávajú v originálnom obale ktorého súčasťou je napríklad aj ochranná nálepka ktorá by nemala byť prerezaná.

http://vlado3.blogspot.sk

22.08.2017 - 13:15:17
00
kava okuliare patria do ktorej kategórie podľa tohto rozdelenia?

Skúste sa ale trocha vžiť aj do situácie predajcu - zákazníci chcú mať možnosť (majú právo) veci vidieť a vyskúšať a dobrý predajca im to umožní - na predajni alebo formou možnosti vrátenia tovaru po vyskúšaní. Ak budete zastavať názor že stačí že sa tovar rozbalí a to ho robí menejcenným, odradíte tak menšie obchody a e-shopy, ktoré netočia desiatky a stovky kusov z každého tovaru a zostanú vam potom naozaj len tie alzy a lidly alebo priekupníci bez pridanej hodnoty.
22.08.2017 - 13:43:49
00
Pokiaľ to naskladníš v originál uvex krabičke prelepenej okrúhlou nálepkou tak je to myslím jasné v akom stave to máš predávať. Je smutné že ako predajca sa takto hlúpo pýtaš. Len ma to utvrdzuje v názore že od Vás prestávam kupovať.

Už som tu písal a nereagoval si na to, že stačilo mi poslať mail, alebo zavolať, či mi nebude vadiť vystavený tovar, alebo či si pár dní počkám na originál balenie. Kontakt na mňa vyplnený v ocbchode máte.

Vžívať sa nemusím, som živnostník predávajúci tovar.

http://vlado3.blogspot.sk

22.08.2017 - 14:00:55
01
Ak je to, že je priesvitná okrúhla nálepka prerezaná aby mohli byt okuliare vybraté z krabičky nejaká forma závady na tovare a robí ho to menejcenným, potom sa naozaj nezhodneme. V tejto krabičke sa distribuujú do každej predajne a nemyslím že keď tam prídeš osobne tak dostaneš vzdy okuliare v originál krabičke a neporušenou nálepkou. A nemyslím si že by sa tam s nimi za to hádal.

Edit keďže dopĺňas príspevky - aký eshop prevadzkujes a s akým tovarom? Môžeš to sem pre kontext napísať. A písal som že sa pokúsime implementovať to aby bol rozbaleny tovar označený. Pracovníci expedície tiež dostali spätnú väzbu ohľadom okuliarov.
22.08.2017 - 14:07:27
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up