11.12.2014 sme spustili náš nový e-shop na adrese http://www.mtbiker.sk/shop

Nájdete v ňom skoro 30 000 produktov s atraktívnymi cenami od vyše 400 značiek, z ktorých vyše 5000 je bežne skladom a môže byť u vás doma do 24 hodín. Každý deň dopĺňame nové produkty a nové značky a budeme zlepšovať nielen našu ponuku, ale aj funkcie e-shopu, aby ste našli to čo hľadáte a našli to za najvýhodnejšiu cenu.

Ak máte hocijaké otázky ohľadom tovaru alebo e-shopu, okrem fóra nás môžete kontaktovať cez objednavky@mtbiker.sk, cez chat v sekcii Shop alebo cez +421 2 330 567 30.

Táto téma slúži na spätnú väzbu od zákazníkov. Všeobecnú diskusiu o shope, otázky a návrhy nájdete tu: https://www.mtbiker.sk/forum/o-mtbiker-sk/mtbiker-shop-t44381.html
11.12.2014 - 14:03:32
00
Niekto zo Žiliny alebo PB kto ide objednávať z MTBIKER shopu? že by sme sa zložili na poštovné ?
31.01.2015 - 12:01:12
00
richardtfs tu by to bolo vhodnejšie cyklisticke-obchody/pripojim-sa-k-objednavke-t18979-960.html
31.01.2015 - 12:22:00
00
Chalani super shop klobuk dole do 6 dni všetko vybavene a doma dik :))
31.01.2015 - 20:21:04
00
Male upozornenie do budúcna, človek ktorý kompletizuje a balí zásielky by si mal dôkladne prečítať objednávku. Ja som si u Vás objednal okrem iného aj fľašu vo variante čira/zelená následne som bol kontaktovaný, že táto varianta nie je dostupná dohodli sme sa zmene dymová/čierna ale nakoniec mi domov prišla dymová/červená. Troška ma to mrzí lebo to bolo pre manželku a teraz jej to vôbec neladí s bikom.

Prosím neberte to ako kritiku chcel som Vás lem upozorniť aby ste do budúcna dávali pozor. Tentokrát pravdepodobne zlyhal ľudský faktor. Veď kde sa robí tam sa niekedy aj niečo pokazí?
01.02.2015 - 13:46:42
00
Ahoj Rovano to nas mrzi, chyby sa najma pri editacii objednavky sem-tam stanu. Ak si dostal iny tovar ako si si objednal, mozes nam ho samozrejme vratit a vratime Ti peniaze alebo posleme spravny tovar (ak je k dispozicii).
01.02.2015 - 13:54:48
00
ďakujem ale vracať to nehodlám neoplatí sa to kvôli preprave.


Naposledy upravil Rovano dňa 10.02.2015 - 11:24:57, celkovo upravené 1 krát.

01.02.2015 - 13:59:03
00
Rovano ak to bola chyba na nasej strane, prepravne naklady hradime my (od Teba k nam aj od nas k Tebe). Pripadne Ta mozeme kompenzovat zlavovym kuponom na dalsiu objednavku, ak ta farba je prekusnutelna.
01.02.2015 - 14:25:26
00
Niekto zo Žiliny alebo PB kto ide objednávať z MTBIKER shopu? že by sme sa zložili na poštovné ?

Ja pôjdem objednávať plášte a nejaké mazivo. Napíš ak je to ešte aktuálne
05.02.2015 - 06:40:59
00
dal by sa do obchodu zakomponovat aj nejaky wishlist viazany na uzivatela?
15.02.2015 - 17:37:11
01
Polo, dobry napad, postupne doplnime.
16.02.2015 - 00:41:50
00
Ako Valentinsky darcek od timu MTBIKER mate od dnes lacnejsie postovne pre vsetky objednavky. Zakladne postovne je teraz 4.90€. Pri objednavke nad 120€ je postovne uz len 2.90€ a pri objednavke nad 240€ je postovne zadarmo.

Do buducna planujeme aj dalsie, vyhodnejsie moznosti dorucenia tovaru.
16.02.2015 - 14:14:18
07
Tak mám za sebou prvú objednávku,a tovar ktorý bol dostupní o 4 dni mi poslali hned na druhý deň takže spokojnosť ,jedine tá doprava keby sa ešte zriešila aj poštou...
27.02.2015 - 20:29:17
04
Asi som niečo nepochopil. Nákupný košík nie je viazaný na užívateľa?
Cez deň som si v robote naplnil nákupný košík, ale neodoslal som objednávku. Nechal som to na kľud domova, že premyslím či som niečo nezabudol a odošlem. Teraz doma kukám ako puk, lebo košík je prázdny.
09.03.2015 - 17:24:01
00
Kice, nie, je viazany na prehliadac, aby mohli nakupovat aj neprihlaseni uzivatelia. Rano ho najdes v robote. Mozeme dorobit aj tu synchronizaciu s uzivatelskymi kontami ale to nebude uplne jednoduche.
09.03.2015 - 17:26:30
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up