Zemo v tom je celá pointa problému, ja napr. tiež mám PayPal pretože ho akceptuje drvivá väčšina predajcov. Problém môže nastať vtedy ak by si sa rozhodol predávať, pretože v tom prípade ti peniaze pripíše PayPal na tvoj účet spojený s mailovou adresou a nie na účet v banke. Tieto peniaze si potom musíš z toho účtu vybrať sám. Táto stránka uporňuje na tzv. "chargebacks", v prípade, že kupujúci upozorní Ebay, že ty si mu žiadny tovar neposlal (aj keď to nie je pravda) a Ebay ti tie peniaze zmrazí a ty si tým nič neurobíš (väčšinou). Ochrana predajcu je omnoho nižšia ako kupujúceho. Ja osobne som sa pri jednom nákupe stretol s tým, že predávajúca nechcela akceptovať platbu cez PayPal nakoľko jej v minulosti z tohto účtu niekto vybral 2000 USD. To asi nie je moc sranda. Samozrejme je jasné, že pri tom objeme obchodov predstavujú tieto sťažnosti mizivé percento.
Ja osobne by som s tým predajom radšej počkal na prvé pozitívne skúsenosti iných ľudí.
Mam par otazok, lebo ma to celkom zaujima. Ak viete, poradte pls.
1. Ak si nieco kupim na eBayi a poslem peniaze cez PayPal, tak ako sa k tym peniazom dostanem, ak mi tovar nepride? Napr. ak mi tovar ide 5 dni, tak si predsa ten predavajuci moze vyzdvihnut peniaze z PayPal uctu skor, nez mi tovar pride, nie? Alebo sa caka kym dam feedback a az potom ma umozneny vyber?
2. Na to oznamenie, ze mi nic neprislo sa predpokladam pouziva funkcia v eBayi "Report an Item Not Received", nie? Ak ano, tak co sa potom deje dalej? Alebo sa to riesi inak?
3. Kedy mozem na PayPal ucte pouzit funkciu "Add funds"? Az ked si upgradnem Personal account na Premier account?
4. A v com presne spocivaju vyhody Premier account oproti Personal account?