mal som si to natocit :D za jazdy som normalne videl ako sa postupne po kuskoch otaca ta miska :D
09.06.2013 - 21:49:59
00
HTII ma este aj na strane kde sa vklada kluka taku dierku na zarazku, ktora ma zamedzit vysuvaniu sa kluky, takze tiez sa mi moc nechce verit ze by sa dokazalo vykrutit pol zavitu... chyba je podla mna na obidvoch stranach... kazdopadne autor temy to zverejnil kvoli pristupu a ten bol na konci videa naozaj sedlacky
10.06.2013 - 00:10:29
00
Kupoval som tam bike (sice jazdeny), ale na personal sa nemozem stazovat. Kedze som mal so sebou maleho syna, predajca prisiel so mnou az k autu, pomohol mi nalozit bike do auta, dostal som k biku doklady a dokonca doklad o kupe (komisionalny predaj). Predajca vyzeral byt velmi v pohode. Tipujem, ze si ho musel velmi vytocit
10.06.2013 - 08:43:54
00
Niektori predajcovia su mili len dovtedy, kym kupujes. Skus tu jazdenku reklamovat a potom daj vediet, ci tiez s usmevom nkladal bike do tvojho auta. Nevravim, ze su zli, ale casto sa stava, ze su potom menej mili, ako pri priamom predaji. Pisem aj o vlastnej skusenosti z PO.
10.06.2013 - 09:08:06
00
tak urcite, niektori predajcovia nie su mili ani ked kupujes. Vlastna skusenost z BA:). Na tej jazdenke mozem reklamovat akurat ram, na ktory je "dozivotna" zaruka. Sam predajca sa mi ponukol, ze ak by mi prdol ram, mozem ho reklamovat cez neho.
10.06.2013 - 09:52:50
00
Kupoval som tam bike (sice jazdeny), ale na personal sa nemozem stazovat. Kedze som mal so sebou maleho syna, predajca prisiel so mnou az k autu, pomohol mi nalozit bike do auta, dostal som k biku doklady a dokonca doklad o kupe (komisionalny predaj). Predajca vyzeral byt velmi v pohode. Tipujem, ze si ho musel velmi vytocit

ked som kupoval bike bol rovnaky ako pri tebe.Ine je vec kupit a potom riesit problem s danou vecou ;)
10.06.2013 - 17:08:22
00
Niektori predajcovia su mili len dovtedy, kym kupujes. Skus tu jazdenku reklamovat a potom daj vediet, ci tiez s usmevom nkladal bike do tvojho auta. Nevravim, ze su zli, ale casto sa stava, ze su potom menej mili, ako pri priamom predaji. Pisem aj o vlastnej skusenosti z PO.

presne
10.06.2013 - 17:09:13
00
zdravim, pracujem ako predavac v spominanej predajni a dotycnemu som predaval aj bicykel kedze ho aj osobne poznam tak som mu aj urobil pri kupe cenu, bicykel kupoval v marci minuly rok, na garancnej prehliadke bol po mesiaci a ked sme sa ho pytali ci je tam chyba povedal ze ziadna ze len prisiel na garancku. po cca 1 roku v marci prisiel ku nam na servis tak o ziadnej takejto zavade nas neinformoval iba povedal ze mu menili loziska v inej predajni vsetko fungovalo v poriadku asi o 2 mesiace prisiel ze je strhany zavit na rame, tak som sa spytal ako na to prisiel, povedal ze mu to povedali v servise kde mu menili loziska, cize keby tam bola chyba ked mu menili loziska tak by mu to lozisko nevymenili a poslali ho tam kde kupoval ram, nech to reklamuje alebo su amateri a zle mu ho nasrobovali ( co by sa nestalo prvykrat. zakaznikovy som povedal ze vieme mu to opravit na jeho naklady nakolko porusil pravidla zaruky ale to neakceptoval a domahal sa reklamacie. co sa tyka spravania majitela reagoval zbytocne agresivne co som mu hne aj po odchode zakaznika povedal ale uz nevydrzal narazky od zakaznika ze sa jedna o reklamciu, dotycnemu som viackrat povedal ze sa nejedna o reklamaciu kedze bol zasah do ramu ale stale to nedokazal pochopit a nakoniec teda prisiel aj so skrytou kamerou do predajne s jedinym cielom ale to uz je vidiet na videu
10.06.2013 - 19:22:55
00
Inak, asi sa zľakol. Pretože video "upravil" aby boli rozmazané tváre.
10.06.2013 - 19:33:17
00
zdravim, pracujem ako predavac v spominanej predajni a dotycnemu som predaval aj bicykel kedze ho aj osobne poznam tak som mu aj urobil pri kupe cenu, bicykel kupoval v marci minuly rok, na garancnej prehliadke bol po mesiaci a ked sme sa ho pytali ci je tam chyba povedal ze ziadna ze len prisiel na garancku. po cca 1 roku v marci prisiel ku nam na servis tak o ziadnej takejto zavade nas neinformoval iba povedal ze mu menili loziska v inej predajni vsetko fungovalo v poriadku asi o 2 mesiace prisiel ze je strhany zavit na rame, tak som sa spytal ako na to prisiel, povedal ze mu to povedali v servise kde mu menili loziska, cize keby tam bola chyba ked mu menili loziska tak by mu to lozisko nevymenili a poslali ho tam kde kupoval ram, nech to reklamuje alebo su amateri a zle mu ho nasrobovali ( co by sa nestalo prvykrat. zakaznikovy som povedal ze vieme mu to opravit na jeho naklady nakolko porusil pravidla zaruky ale to neakceptoval a domahal sa reklamacie. co sa tyka spravania majitela reagoval zbytocne agresivne co som mu hne aj po odchode zakaznika povedal ale uz nevydrzal narazky od zakaznika ze sa jedna o reklamciu, dotycnemu som viackrat povedal ze sa nejedna o reklamaciu kedze bol zasah do ramu ale stale to nedokazal pochopit a nakoniec teda prisiel aj so skrytou kamerou do predajne s jedinym cielom ale to uz je vidiet na videu


spytam sa ta jednu jedinu otazku....dotiahli ste mu pri garancke hollowtech2 misky??
10.06.2013 - 19:57:43
00
To je úplne samozrejme vždy skontrolovať stred, už každému pri predaji hovoríme aby si dotahoval kluky pokial sú nové a keď nemá kľúč nech sa kedykoľvek zastaví aby sa to skontrolovalo
10.06.2013 - 20:28:51
00
zdravim, pracujem ako predavac v spominanej predajni a dotycnemu som predaval aj bicykel kedze ho aj osobne poznam tak som mu aj urobil pri kupe cenu, bicykel kupoval v marci minuly rok, na garancnej prehliadke bol po mesiaci a ked sme sa ho pytali ci je tam chyba povedal ze ziadna ze len prisiel na garancku. po cca 1 roku v marci prisiel ku nam na servis tak o ziadnej takejto zavade nas neinformoval iba povedal ze mu menili loziska v inej predajni vsetko fungovalo v poriadku asi o 2 mesiace prisiel ze je strhany zavit na rame, tak som sa spytal ako na to prisiel, povedal ze mu to povedali v servise kde mu menili loziska, cize keby tam bola chyba ked mu menili loziska tak by mu to lozisko nevymenili a poslali ho tam kde kupoval ram, nech to reklamuje alebo su amateri a zle mu ho nasrobovali ( co by sa nestalo prvykrat. zakaznikovy som povedal ze vieme mu to opravit na jeho naklady nakolko porusil pravidla zaruky ale to neakceptoval a domahal sa reklamacie. co sa tyka spravania majitela reagoval zbytocne agresivne co som mu hne aj po odchode zakaznika povedal ale uz nevydrzal narazky od zakaznika ze sa jedna o reklamciu, dotycnemu som viackrat povedal ze sa nejedna o reklamaciu kedze bol zasah do ramu ale stale to nedokazal pochopit a nakoniec teda prisiel aj so skrytou kamerou do predajne s jedinym cielom ale to uz je vidiet na videu

Kolko krat uz bola u Vas SOI?Myslim,ze urcite viac ako raz.Poznam viac nespokojnych zakaznikov ktory uz ku vam uz nechodia.Nechodia a vies preco?to si videl na videu.pekne viete namotavat ako tvoj kolega ale len pri kupe.ked ma niekto problem,tvarite sa ,ze vsetko si kazdy urobi sam a Vas sa to netyka.Vy reklamacie neriesite ale to asi vies tak neviem co vam robi problem.Mne ste predali model z roku 2007 v roku 2012 a chvalili ste ho(tvoj kolega)do nebies ale bol uplne rozladeny mal osmicky ,povoleny stred ktory ste si tiez nevsimli.osmicky som si ale podla Vas tiez urobil sam a prehadzovacky som si dal nastavit zadarmo v inom servise a naporiadk.bol som dost znechuteny ku vam uz vobec chodit.nikto mi nic netvrdil,ze mi to opravite na moje naklady iba ,ze som v ***** a potrebujem novy ram,tak nezavadzaj.A ako povedal tvoj kolega,ci to urobili v tom servise co urcite nie alebo som to zanedbal ja,co ste si ani vy nevsimli reklamaciu by mi neprijal.Tak o com to je?pekny vecer.
10.06.2013 - 21:06:22
00
spytam sa ta jednu jedinu otazku....dotiahli ste mu pri garancke hollowtech2 misky??

nedotiahli a ani neskontrolovali,az kym som ich neupozornil a potom sa mi ozvali,co je vo veci ...
10.06.2013 - 21:11:12
00
Uz sa straca uplne komu vlastne *****
10.06.2013 - 21:19:34
01
nedotiahli a ani neskontrolovali,az kym som ich neupozornil a potom sa mi ozvali,co je vo veci ...

Keď si bol na garancke tak sa ti všetko skontrolovalo a podotahovalo tak ako kazdemu
10.06.2013 - 21:39:57
00
keyboard_arrow_up