Takže tu je pes zakopaný. Váš dodávateľ tovar nemal na sklade, ale Vy ako predajca ste meškanie objednaného tovaru nepotrebovali riešiť s koncovým zákazníkom. Ja som si nevymyslel, že objednaný tovar dodáte do 2-5 dní od objednania a objednával som si tovar u Vás, takže kto má právo byť nespokojný?
A že som sa chcel informovať o termíne dodávky by ste boli vedeli ak by ste dvíhali telefóny. Vyhovárať sa na to že máte strašne veľa práce neobstojí, ibaže by bol tento obchod ako Vaša "bokovka" a Vaša hlavná práca je niečo úplne iné.
Pane Bože. Vieš čítať s porozumením? Komunikácia mailom je jasne uvedená ako prvotný kontakt. Ale nie, ty radšej just budeš volať...
Ľudia sú dnes ako kobylky, všetko hneď a v prípade chyby hneď niekoho poriadne ogrcať. Ja u Matta objednávam 2- 3x do roka už od jeho začiatkov a nikdy sa mi nestalo, že by mi nebolo odpovedané na mail alebo, že by sa problém nevyriešil. A často mail chodí v neskorých hodinách, takže chápem, že cez deň sa maká a potom sa maká ešte aj večer aby bolo všetko k spokojnosti...
Pre mňa suncycle je TOP obchod. Málokto má taký prístup k zákazníkovi. A keď sa aj chyba stane, tak sa to dá poriešiť a často potom aj s nejakou kompenzáciou...