matt napísal:
Tovar ktory sme nemali na sklade ste objednali v piatok 13.5. / Objednavku k dodavatelovi sme robili obratom v pondelok 16.5. , no bohuzial kvoli tomu ze im chybalo viac poloziek z nasej objednavky, tak cakali na naskladnenie tovaru co sa u nich stalo v piatok 20.5. / V pondelok 23.5. nam tovar odoslali a je na ceste ku nam.


Takže tu je pes zakopaný. Váš dodávateľ tovar nemal na sklade, ale Vy ako predajca ste meškanie objednaného tovaru nepotrebovali riešiť s koncovým zákazníkom. Ja som si nevymyslel, že objednaný tovar dodáte do 2-5 dní od objednania a objednával som si tovar u Vás, takže kto má právo byť nespokojný?

A že som sa chcel informovať o termíne dodávky by ste boli vedeli ak by ste dvíhali telefóny. Vyhovárať sa na to že máte strašne veľa práce neobstojí, ibaže by bol tento obchod ako Vaša "bokovka" a Vaša hlavná práca je niečo úplne iné.
24.05.2016 - 07:58:21
00
K tej "bokovke" sa vyjadrovat nebudem, lebo neviem co na to napisat ked pri praci travim posledne roky 10-14hodin denne. Snazil som sa slusne napisat a poznamenat ze vsade, aj v obchodnych podmienkach ( s ktorymi zakaznik "suhlasi" ked odosle objednavku ) je pisane ze prosime o / a uprednostnujeme mailovu komunikaciu pred telefonickou ( ja viem, teraz sa zase spusti kritika na to, ze preco nie telefonaty... )

Co sa tyka Vami ojednaneho tovaru, ten dovozca na sklade mal ( dufam, aspon tak bol oznaceny ale 100% to potvrdit neviem ), cakalo sa na par inych veci.

Vami objednany tovar mal oznacenie "Na sklade : za 2 - 5 dní" co bohuzial neznamena ze za 2 az 5 dni to budete maz doma ( aj ked by sme boli radi a robime maximum pre to aby kazda objednavka bola vybavena co najrychlejsie ). Oznacenie dostupnosti je popisane v obchodnych podmienkach a zobrazi sa aj ked si pri produkte nadidete kurzorom na info o dostuposti/termine dodania :

2-5 dni ( od objednávky ) - tovar je podľa informácii dodavateľov dostupný na ich skladoch a na sklade u prevádzkovateľa by bol za 2 až 5 dní od objednania objednávateľom.

...samozrejme vzdy ide o pracovne dni. A ako som pisal vyssie, moze sa stat ze niekde sa tovar mierne zdrzi, co uz ale nedokazeme ovplyvnit :/ My robime vsetko preto ( a myslim ze kazdy obchod ), aby kazda objednavka bola vybavena v co najkratsom moznom case.
24.05.2016 - 10:49:13
01
ja to na jednej strane chapem a na druhej strane tomu aj nerozumiem. ak nieco potrebujem surne tak kaslem na eshop hoci viem ze je to niekolkonasobne lacnejsie a idem do kamenaku a kupim si to tam hoci s prirazkou. je to celkovo o dnesnej dobe ludia chcu vsetko hned a uz vcera bolo neskoro. a tie emaily chapem kebyze sa ma s kazdym vykecavat pol hodiny tak toho teda za den vela nespravi za tu pol hodinu telefonatu mozno pomoze/odpise desiatim ludom takze chapem ze si nemoze dovolit taketo zdrzanie. ale na jeho mieste si by som si to moc nebral kedze je tu viac hejtu znamena ze tam nakupuje aj viac ludi.. takze ide hore aj tato skupina nespokojnych ludi (vascinou su to "novacikovia" ktory este v suncycle nenakupovali). ja konkretne som tam nakupoval asi tri krat. z toho pri krat nic. to som ani nevedel ako to chodi. takze objednavka sa nevybavila druhy krat uz som si nieco precital na stranke eshopu. takze hoci bol tovar nedostupny napisal som si a bolo mi v priebehu dna odpisane ze nemaju a nebudu mat resp. ani nevedia zohnat alternativu tak som nakupil inde (ebay) a treti krat som kupoval viac veci dokonca mi to rozdelili do dvoch objednavok kedze nieco mali hned a na nieco sa muselo cakat par dni.
24.05.2016 - 11:03:11
00
ja u Matusa tiez nevidim problem.... uz som viackrat objednaval a vzdy v poho.... a naposledy som som potreboval surne tu objimku na zamykanie vidly co je pri korunke.... napisal som mail pre istotu (pisal som aj sem myslim) a hned aj prisla odpoved ze ani dodavatel to nema a bolo by treba nato cakat.... tak som to nakoniec riesil inak, kazdopadne x-krat tu bolo pisane ze je lepsie pisat ako volat...
nuz ale 100 ludi 100 chuti a dobre to napisal vyssie ze spokojny bajker napise malokedy ale nespokojny skoro vzdy.... :-)
24.05.2016 - 11:08:12
01
...nerobte mi do matt -a... Ja som chcel len takú kundovinu - oválny prevodník . Komunikácia aj dodanie absolútne bez problémov . Ako bolo povedané ... Ak chcem dačo hneď , idem do kameňáku a ak mi to nesúri beriem v lepšej cene z Eshopov .
24.05.2016 - 11:40:42
05
neron dam tak nefiltrovane - asi by sa to dalo zaobalit ale tentokrat necitim potrebu... mas zjavne problem s pochopenim pisaneho textu, ked na tomto probleme popracujes nebudes mat dovod pisat blbosti na fore. pekny den prajem a vela uspechov pri praci na tvojom probleme :)
24.05.2016 - 13:29:43
03
ja som bral od matta minuly rok kolesa na cestak a nejake dalsie veci. kratko po objednavke mi prisiel email s upozornenim, ze sa aktualne nedaju zohnat na ziadnom ceskom eshope a bude ich musiet objednat z Nemecka a mierne sa zvysi cena, co som akceptoval. za mna tiez spokojnost.
24.05.2016 - 15:09:16
00
ja mam zase opacnu skusenost..v sobotu objednane a dnes to uz mam vsetko doma a to som mal tovar kde bola cakacia doba aj 10dni. Takze za mna opat palec hore.
25.05.2016 - 13:52:44
00
neron napísal:
Takže tu je pes zakopaný. Váš dodávateľ tovar nemal na sklade, ale Vy ako predajca ste meškanie objednaného tovaru nepotrebovali riešiť s koncovým zákazníkom. Ja som si nevymyslel, že objednaný tovar dodáte do 2-5 dní od objednania a objednával som si tovar u Vás, takže kto má právo byť nespokojný?

A že som sa chcel informovať o termíne dodávky by ste boli vedeli ak by ste dvíhali telefóny. Vyhovárať sa na to že máte strašne veľa práce neobstojí, ibaže by bol tento obchod ako Vaša "bokovka" a Vaša hlavná práca je niečo úplne iné.



Pane Bože. Vieš čítať s porozumením? Komunikácia mailom je jasne uvedená ako prvotný kontakt. Ale nie, ty radšej just budeš volať...
Ľudia sú dnes ako kobylky, všetko hneď a v prípade chyby hneď niekoho poriadne ogrcať. Ja u Matta objednávam 2- 3x do roka už od jeho začiatkov a nikdy sa mi nestalo, že by mi nebolo odpovedané na mail alebo, že by sa problém nevyriešil. A často mail chodí v neskorých hodinách, takže chápem, že cez deň sa maká a potom sa maká ešte aj večer aby bolo všetko k spokojnosti...

Pre mňa suncycle je TOP obchod. Málokto má taký prístup k zákazníkovi. A keď sa aj chyba stane, tak sa to dá poriešiť a často potom aj s nejakou kompenzáciou...
25.05.2016 - 16:04:35
012
Komunikácia mailom je bezproblémová.
Objednal som kratasy, obratom mi napísali, že nie sú, ponúkli iné. Tie som odsúhlasil a nakoniec neposlali ani jedny z uvedených, ale úplne iné. Ako píšem, komunikácia je bezproblémová... :lol:
25.05.2016 - 18:11:57
02
20.6 si objednal reťaz plašť a drobnosti dodanie do 2-5dni krasne 7.7mi to prislo vyfakturovane hned som to zaplatil je 8.7 piatok cca o 16:00 pride kurier a chce od Vas 50,23€ poviete mu ze to mate platene tak si zavola a povie Vam ze je to na dobierku cize vidime sa v pondelok kym to nezaplati suncycle.sk takze asi tak 11.7 to možno pride tak že krasnych 21 dni co to je dpč to j s činy cez ameriku by mi prišlo :n: :fubar:
14.7 všetko mi konecne vcera prišlo az na to ze samolepiaceplatky toppeak tam neboli ale nejake zéfal ale to nevadi dostal som 10€ zľavu tak nad tym prizmurim oko


Naposledy upravil Momoxxx dňa 14.07.2016 - 16:34:45, celkovo upravené 1 krát.

08.07.2016 - 16:44:25
00
Mal si to zaplatit a Suncycle by ti potom vratilo prachy....A mal by si to dnes....
08.07.2016 - 16:47:59
00
Ja som objednával minulý rok kolesá, miesto centerlock mi prišli na 6 dier, ale po sťažnosti som dostal fajn zľavu na nové kotúče. Mal som skúsenosť aj z reklamáciou bŕzd, zadná brzda mala strašnú vôľu aj keď bola x krát odvzdušnená, servisák mi ju nakoniec rozobral a našiel zle nalisované tesnenie, pravdepodobne od výroby. Brzdy som poslal na reklamáciu, suncycle ich posunulo do paul lange oslany odkial sa mi vrátili s tým, že sú absolútne v poriadku a chybné tesnenie, ktoré som priložil sa v brzdách ani nenachádza (mechanik to predo mňou rozoberal a vytiahol to s páčky, takže nechápem kto to v oslanoch kontroloval keď ani nevedia s čoho sa skladajú páčky??? Boli to Deore XT brzdy). Žial nestihli sa mi vyjadriť do 30 dní, takže som odstúpil od kúpnej zmluvy ( mal som šťastie inak by som musel kúpiť novú páčku). Brzdy som poslal naspäť. Trvalo to dlho kým mi prišli peniaze na účet, istý čas som mal pocit, že ich asi už neuvidím ale prišli. Zo shopu objednávam občas aj teraz, menšie balíčky mi prišli vždy v poriadku, nebol žiadny problém. Naposledy som pred dvoma týždňami objednával reťaz a prišla za 3 dni.
Toľko moja skúsenosť.
08.07.2016 - 19:24:28
00
Momoxxx napísal:
20.6 si objednal reťaz plašť a drobnosti dodanie do 2-5dni krasne 7.7mi to prislo vyfakturovane hned som to zaplatil je 8.7 piatok cca o 16:00 pride kurier a chce od Vas 50,23€ poviete mu ze to mate platene tak si zavola a povie Vam ze je to na dobierku cize vidime sa v pondelok kym to nezaplati suncycle.sk takze asi tak 11.7 to možno pride tak že krasnych 21 dni co to je dpč to j s činy cez ameriku by mi prišlo :n: :fubar:


počkaj počkaj.. to že GLS ako kuriérska služba urobila chybu a pri prímaní tovaru do systému zamestnanec pri páse zle zadal spôsob platby....(namiesto na faktúru dal dobierku) za to predsa suncycle nemôže....a zdržanie je z dôvodu pochybenia GLS kuriérskej firmy...

takže sa sťažuješ na zlom mieste...
08.07.2016 - 22:13:01
00
Momoxxx, je mi luto tejto situacie a priznam sa ze ja osobne som omylom nahodil pri zadavani balikov do systemu GLS dobierku aj ked to malo ist bez nej. Samozrejme prisli sme na to pri zabaleni balika a lepenia stitku, ale kedze GLS ma tak super system kde sa dodatocne neda zmenit nic, oznacili sme na stitok ze dobierku nevyberat...na to som sadol za pocitac a napisal do GLS ze dany balik cislo xxx treba dorucit bez dobierky. Pani na druhej strane mi potvrdila ze to tak bude a posunie informaciu prislusnemu depu...ako to dopadlo uz vieme :/

bohuzial s GLS a ich sluzbami smerom k zakaznikom ( hlavne poslednu dobu neochota ich kurierov atd ) nastalo poslednu dobu uz viacero problemov tak zacinam zvazovat pre buducnost inu kuriersku spolocnost.

a co sa tyka dlhsej doby dodania tovaru, v mailoch som pisal ze sa bohuzial stale caka na objednany plast od dovozcu ( tiez ho isty cas nemali na sklade a museli sme cakat kym ich opat naskladnia )
08.07.2016 - 23:43:50
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up