😉 som si zvykol počkať no potreboval som nejaké info. Už som sa dočkal. 😃
01.07.2020 - 18:37:56
00
Hadam sa aj ja dneska v noci dockam :|
01.07.2020 - 19:06:18
00
Ja som písal 30.6. a 9.7., a zatiaľ žiadna odpoveď :-(
11.07.2020 - 00:01:38
00
neviem kde sa stala chyba, ale pozeram ze z 30.6. by malo byt a vsetko odpisane. Ak neprisla odpoved, prosim preposlat mail este raz, urcite co najskor odpisem/e :bow:

edit : z 9.7. by uz malo byt tiez kompletne na vsetko odpisane...ak by nebola mailova odpoved, napis mi prosim sem ss
11.07.2020 - 00:18:20
00
Áno, už mám odpoveď ;) :y: , už som ti aj odpísal :)
11.07.2020 - 10:57:37
00
Matúš ešte funguje alebo žije?
Vyše 2 týždne je problém dostať sa k normálnej odpovedi. Sľúbené a zatiaľ nič. Telefón vyzváňa, ale ktovie kde.
Čo sa stalo s legendárnym zákazníckym servisom?!
16.07.2020 - 06:08:04
01
V Suncycle normálny postup, presne toto je ten legendárny servis :) Mňa by skôr prekvapilo ak by odpoveď prišla...
16.07.2020 - 09:51:23
08
Ved napis, aky je konkretny problem. Mne odpisuje stale. Podla vydodanych bikov, co su tu na fore alebo na FB ludia ocividne problem nemaju. Obcas je problem aj v zakaznikovi, nie len v obchode. :lol:
16.07.2020 - 10:51:53
03
Wladix pri všetkej úcte, ak mi niekto napíše, že predchádzajúci email nejak nezaznamenal (ok, stáva sa), že sa ozve večer a je to až na ôsmy deň, tak problém je mimo mňa. Ale už sa to rozbehlo ;)

18argon18 prekvapenie, odpoveď prišla. Práve teraz :D
16.07.2020 - 11:37:04
02
Ani mne sa zatiaľ nik neozval
16.07.2020 - 14:35:46
00
Matúš žije, dnes som ho dokonca videl :) Mne odpisoval na maily pravidelne. Poblém bude aj v tom, že tieto poseldné mesiace je po bikoch a komponentoch obrovský dopyt a výrobcovia proste neboli na to pripravení. Takže je dobré byť aj trochu trpezlivý, niekedy sa to asi jednému človeku stihnúť nedá všetko hneď. :)
16.07.2020 - 20:34:45
03
Ja ked mam toho v robote nad hlavu, tak na kktiny neodpisujem. Mozno to je aj tento pripad. :)
16.07.2020 - 21:57:35
04
Chcel by som ti dat lajk no nemôzem lebo to nie je prozakaznicke. Aj ked ja uz som si asi pocas korony vytvoril stovky neprozakaznickych situacii takze vlastne je uz vsetko jedno. :)
16.07.2020 - 22:33:22
05
imro1 napísal:
Matúš žije, dnes som ho dokonca videl :) Mne odpisoval na maily pravidelne. Poblém bude aj v tom, že tieto poseldné mesiace je po bikoch a komponentoch obrovský dopyt a výrobcovia proste neboli na to pripravení. Takže je dobré byť aj trochu trpezlivý, niekedy sa to asi jednému človeku stihnúť nedá všetko hneď. :)


Nechcel som tu na forum uz moc odpisovat, ja najradsej riesim veci po osi zakaznik-predajca, ale asi uz musim lebo sa to tu trosicku zvrhava akoby nekomunikujeme so zakaznikmi. Ako pise imro1, bohuzial "korona" nam dala aspon v cyklo biznise v poslednych mesiacoch poza usi vsetkym tak ako to asi nikto necakal...ci uz nam ako predajcom, ale aj dovozcom, vyrobcom, vlastne vsetkym v tomto retazci. Proste nikto na to co sa bude diat nebol ani nahodou pripraveny...ci sa to uz tyka skladovych zasob, personalnych, priestorovych a dalsich moznosti."Legendarny" zakaznicky servis sa nezvladal/nezvlada co som pocul v ziadnom shope/predajni. My osobne sme doplatili na to ze dost ludi nas malo zafixovanych ako tych co zozenu "vsetko". A to sa bohuzial momentalne rozpadlo ako domcek z kariet...sme radi ze vobec vieme dodat to co mame v ponuke. Mozno aj to bol problem o ktorom tu pisal michalienko...dopytoval u nas moznost dodania tovaru ktory v ponuke nemame a podstate sa nedovaza poriadne ani do EU. Ale OK, povedali sme si ze sa to pokusime nejako zohnat...a to bola asi v dnesnej dobe chyba. Aj napriek tomu ze som do toho zapojil aj cloveka mimo firmy ( ktory sa v cyklo biznise uz hybe nejake tie roky a mal kontakt na predajcu danej znacky v Dansku ) aby sa to pripadne podarilo nejako zohnat, tak sa to aj tak nepodarilo. Samozrejme ta komunikacia ja/"kolega"/predajca v Dansku/vyrobca bola v tejto dobe kedy toho mal kazdy nad hlavu nekonecna a mohlo sa zdat ze nekomunikuje...ale co robit? Kazde dva-tri dni pisat ze stale nic nove nemame? A uprimne, clovek nestihal tie uplne najhlavnejsie veci ako na cas odosielat baliky, v nejakom rozumne primeranom case vymienat tovar na zelanie zakaznikov, spat, jest atd...

Proste na tento rok sme toho mali v plane vela, ci uz nahodit novu stranku, vo vacsej miere sa pustit do vlastnej znacky bicyklov/komponentov atd, ale namiesto toho sme radi ze sme radi, ze v nejakej rozumnej forme dokazeme fungovat...nova stranka snad bude ko koncu roka a vo vacsi rozbeh znacky Suncycle na poli bikov/ramov/komponentov dufame v sezone 2021, mozno az 2022 ked sa oklepeme z toho co sa dialo posledne mesiaca a ked sa konecne dostanem na biznis trip smer Taiwan/Cina ktory je pri takomto niecom nevyhnutny...

Rovnako sme museli mnozstvo veci v nasej ponuke zmenit nakolko sa menili obchodne podmienky od vyrobcov/dovozcov, niektore znacky sme uplne stiahli z ponuky atd...a to moze byt zase problem ktory sa tyka martinko76. Viem ze uz dlhsi cas u nas dopytuje nahradne spice Spinergy PBO a najnovsie aj orech XD a na mnozstvo mailov som odpisal a snazil som sa vysvetlit situaciu ze dane spice v danom case vyrobca v USA nemal/pripadne ak by aj mal, tak keby berieme iba nejake drobosti do urcitej hodnoty tovaru, tak nam nauctuju prepravu 80USD ( 50USD nejaky pausal a cca 30USD samotna preprava ). Neskor som aj 2x v komunikacii spomenul ze tento tovar treba dopytovat u noveho ofialneho EU distributera. Bohuzial pri danych podmienkach sme boli nuteny stiahnut tovar Spinergy z ponuky a nemame ho stranke uz nejaky ten piatok ( az na centrovacie kluce ktore mame na sklade )

Takze ja samozrejme chapem ze bikeri/zakaznici by chceli mat tovar doma cim skor, pripadne odpoved na nejaky dotaz najlepsie obratom, len nech robime co robime, niektore veci sa naozaj momentalne nedaju robit v takom case ako boli ludia u nas zvyknuti. Ale snazim/e sa...
16.07.2020 - 23:45:29
041
Wladix napísal:
Mozno to je aj tento pripad. :)

Zda sa, ze som sa trafil. :lol:
17.07.2020 - 10:13:48
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up