Takze z Winora-Group (HAIBIKE) mi prisla odpoved, ze ktorykolvek predajca je povinny prevziat reklamaciu, spisat protokol a bud zaslat vadny diel/komponent na opravu alebo uskutocnit opravu a vsetky naklady vratane prace mu preplaca Winora-Group.
Zastuca pre CZ a SVK mi vsak tvrdi nieco ine
-------------------------------------------------------------------------------------------
Nemecki a rakuski predajcovia jednotne tvrdia, ze zaruku si mozem uplatnit v ktoromkolvek meste, dokonca BikeStore vo Wien mi ponukol pomoc ak na Slovensku nepochodim
-------------------------------------------------------------------------------------------
Tu asi nenajdem ziadne paky na nasich predajcov, je to na ich osobnosti! Arogantny chrapun, ktory zavidi predajcom v ostatnych mestach si asi nebude robit tazku hlavu z toho, ze poskodzuje znacku ako taku, ale pojde mu len o to, aby vyzmykal zo zakaznika peniaze za servis. Neuvedomuje si ale, ze automaticky stratil potencionalneho zakaznika.