Trocha na inu temu, az sa divim, ze som to tu este nepostrehol:
Príloha:
20220127_160133.jpg
20220127_160133.jpg 1.41 MiB thumb_up0thumb_down

27.01.2022 - 16:56:18
11
Počkať, takže výsledok zlepšenia je nalepenie gumovej pryže na tie hrany a to v rovnakom uhle ako je ten kov? No to muselo zabrať hodín premýšľania ako to zlepšiť. Povedzte, že je to len nedokončené a príde aj k výplni.
27.01.2022 - 17:24:59
02
Jazdite cez most pomalsie a nebude vam to vadit
27.01.2022 - 17:59:36
04
Naco opravovat cesty. Jazdime pomalsie 👍
27.01.2022 - 18:06:00
05
Bunny hop 2x a je to
27.01.2022 - 19:31:36
00
A je to
(mas pravdu, robili to asi ti dvaja z rovnomenneho serialu)
27.01.2022 - 21:49:54
00
Na margo JuRaVy medzi Racou a Sv. Jurom

Prílohy:

image_2022-01-27_223744.png
image_2022-01-27_223744.png 118.22 KiB thumb_up0thumb_down

27.01.2022 - 22:38:17
11
koso_sk napísal:
Trocha na inu temu, az sa divim, ze som to tu este nepostrehol:
Príloha:
20220127_160133.jpg

Aj ja sa tomu divím... Taká blbosť ako dokáže rozbiť internety... Ľuďom už pekne hrabe...
28.01.2022 - 06:27:54
00
🧯🧯🔥🧯🧯
pssst, stop flame again

netreba to znovu rozduchavat, su na to rozne nazory a hlavne: nezmenia sa opakovanim
28.01.2022 - 07:24:37
00
user_id napísal:
Na margo JuRaVy medzi Racou a Sv. Jurom

O ktorý úsek sa jedná? A hlavne kedy maňána konzorcium mieni preložiť cyklolávku ponad kanál do novej polohy aby sa dalo dostať na JuRaVu od Vajnor po tej cykloceste čo urobili v križovatke BA-Vajnory?
28.01.2022 - 11:00:25
00
Neviem ako bude dlhy https://en.mapy.cz/s/bulobocora , ale podla mna aspon po nadjazd by to mohli spravit.
Ta lavka ponad kanal mala tusim byt tiez do konca minuleho roka,..

Zaujimave je, ze na komunikaciach pre automobily sa da robit pocas celeho roka, ale pre cyklo nie..
28.01.2022 - 11:04:27
01
Dá aj nedá... Záleží od typu prác. Niečo sa dá robiť v zime, niečo by sa nemalo robiť v zime.
28.01.2022 - 11:32:47
00
JOLI napísal:
... Povedzte, že je to len nedokončené a príde aj k výplni.

Tak to silno pochybujem, dilatačná medzera sa nemôže ničím plniť (ten plech by sa potom nemal kam pohnúť v lete keď sa bude most teplom rozťahovať). Tu by pomohlo len iné technické riešenie prekrytia tej dilatačnej medzery.
28.01.2022 - 13:40:12
00
Tá výplň by mohla mať aj gumený perforovaný rošt, ktorý by sa dokázal prispôsobiť tomu posuvu medzery. Určite sú aj takéto riešenia a nie len s gumou, ale aj kovom. Stačilo by aj také hrebeňové proti sebe, kde by tie výstupky zapadali do seba a iba sa k sebe a od seba pohybovali v jednotkách centimetrov. Vždy lepšie ako systém nejakého preklenutia bez dotyku s dilatáciou. To by sme boli najskôr tam, kde teraz. Namiesto koryta by sme mali retardér.
Navyše toto nie je oceľový most, kde sa naozaj očakávajú extrémy v predĺžení-skrátení konštukcie. Je to obyčajný železobetón. Oceľový je napr. Apollo a sú tam dilatácie ako keď ideš cez otrasné železničné priecestie? No nie je. Proste absolútne inžiniersky zle naprojektované v systéme "hlavně levně".
28.01.2022 - 14:10:54
04
Tepelná rozťažnosť betónu a ocele je veľmi podobná, preto sa používa oceľ do betónu. Otázkou zostáva, akú veľkú vzdialenosť musí daná dilatacia pobrať. Podľa toho sa aj vyberajú jednotlivé spôsoby na dilatovanie.
28.01.2022 - 16:06:03
00
keyboard_arrow_up