varianta 2 by bola absolútne úžasna a verím že hojne využitá ..

Aj z čisto sebeckých pohnútok je dobré konať nesebecky

23.02.2012 - 14:57:48
00
Laco: tak to je vynikajúca správa. Tomu sa hovorí, človek na správnom mieste.

k 2: našiel som jednu fotku

Odvtedy som tam nebol.

lapaloma: tiež si myslím. Tam by sa k tomu museli vyjadriť železnice, keďže myslím, že im to patrí. Ale z hľadiska náročnosti by to nebolo také hrozné. V prvej fáze by tam nemusel byť ani asfalt, stačila by kvalitne vyvalcovaná zemina.


Naposledy upravil vukie dňa 23.02.2012 - 15:03:07, celkovo upravené 1 krát.

23.02.2012 - 15:00:46
00
lapaloma napísal:
varianta 2 by bola absolútne úžasna a verím že hojne využitá ..

To verim, ale bude tu asi jeden jemny zadrhel: ochranne pasmo zeleznic. Ale skusit to mozeme, mozno sa stane zazrak a zeleznice to povolia...:) Ale najprv by som to musel s niekym prejst, nafotit...
23.02.2012 - 15:01:14
00
chcem len sa opytat-cital som tam ze nebudu terene upravy je to tak? lebo tento usek nieje pre vatsinu ludi zjazdny ci slapatelny potreboval by upravit aj na peso je dost narocny .
za predpodkaldu ze to nepojde inak ako myslim .(o par metrov dalej je taka stara zvaznica no ta je zapadana stromami ale bolo by to lepsie riesenie..

Prílohy:

Bez názvu.jpg
Bez názvu.jpg 195.73 KiB thumb_up0thumb_down

altr.jpg
altr.jpg 70.81 KiB thumb_up0thumb_down

“Beer is proof that God loves us and wants us to be happy.” - Benjamin Franklin
PIVO je liek na všetky neduhy. Kde je pivo,tam je život!!
THE TRAIL GOES ON FOREVER AND THE PARTY NEVER END


Naposledy upravil large dňa 23.02.2012 - 15:52:37, celkovo upravené 1 krát.

23.02.2012 - 15:49:07
00
O tom useku vieme, ten budeme riesit, az budeme mat stanovisko ochrany prirody, skor sa to neda...:( a povolenie k upravam vydava zas iny urad. Treba to riesit postupne... takze i k tejto uprave urcite pride... dufam, ze nas bude dost na to, aby sme to upravili... i ked nepredpokladam zas velke terenne upravy.
23.02.2012 - 15:52:34
00
od dúbr. glavice smerom po asfaltke hore pokiaľ si pamätám tak je tam zákazová zn.čiže autá tam nemôžu a čo som videl v januári tak parkujú autá dole na začiatku tej cesty.

gora ta gora Euskadi,aintza ta aintza,bere goiko Jaun Onari

Euskal Presoak Euskal Herrira

23.02.2012 - 16:44:19
00
Laco Findl napísal:
To verim, ale bude tu asi jeden jemny zadrhel: ochranne pasmo zeleznic. Ale skusit to mozeme, mozno sa stane zazrak a zeleznice to povolia...:) Ale najprv by som to musel s niekym prejst, nafotit...

Jednalo sa o vlečku do SZTS, prečo ju zlikvidovali, netuším.
Kúsok za Preskamom by sa dalo napojiť na bočnú cestu, ktorá vyústi pri Tescu. Vytrhané koľaje pokračujú ďalej za tunel a končia pri takých odstavných koľajách, či ako to nazvať. Fotky z júna minulého roka, odvtedy som tam nebol. Čiže možno sa tam niečo zmenilo.

triki: práveže značka tam nie je. Autíčka si veselo jazdia hore dole. Či za svetla alebo po tme. Či je sneh alebo mokro.

Prílohy:

Spolu5.jpg
Spolu5.jpg 361.47 KiB thumb_up0thumb_down

Spolu4.jpg
Spolu4.jpg 297.84 KiB thumb_up0thumb_down

Spolu3.jpg
Spolu3.jpg 290.64 KiB thumb_up0thumb_down

Spolu2.jpg
Spolu2.jpg 268.23 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: Pri Technickom skle.
Spolu1.jpg
Spolu1.jpg 251.22 KiB thumb_up0thumb_down

Mapa.jpg
Mapa.jpg 116.34 KiB thumb_up0thumb_down

23.02.2012 - 18:28:00
00
no mohla by to byt aj alternativa k useku devin-karlovka mozno by to bolo aj lacnejsie ako stavat dake mosty na sihoti..

“Beer is proof that God loves us and wants us to be happy.” - Benjamin Franklin
PIVO je liek na všetky neduhy. Kde je pivo,tam je život!!
THE TRAIL GOES ON FOREVER AND THE PARTY NEVER END

23.02.2012 - 18:36:53
00
Ano, to je presne to, o co sa na bratislavskej zupe snazim. Najst alternativu Devinskej cesty, ostrova Sihot, i ked verim, ze aj to bude casom realizovane.
K tejto "novej" trase po byvalej vlecke. Urcite by to bola asi najlepsia cyklotrasa, bez prevysenia a priama. Problemove veci su, ktore treba vyzistit a poriesit:
- ochranne pasmo zeleznic, potrebovali by sme suhlas zeleznic, co bude problem dost velky, ako poznam ten monopol...:(
- je tam i pri Technickom skle prirodna reazervacia "Stokeravska vapenka" - 4. stupen ochrany - suhlas ochranarov
- pri Technickom skle si viem predstavit napojenie na cestu a Dubravku, ale je tam jeden uzky usek medzi Technickym sklom a Penati
- V Devinskej neviem, ako by to bolo s napojenim, kde presne, idealne asi pri Tescu, problem bude doviest cyklotrasu od noveho Cyklomosta k Tescu...
este by ma zaujimal most ponad cestu do kamenolomu, aka je tam volna sirka, ci tam vojde 3 m cyklotrasa...

To je vsetko...:)
23.02.2012 - 18:48:28
00
no je to možné ja som ich videl stáť dole na glavici a som si istý,že tá značka tam bola v minulosti určite a myslím,že bola na strome dokonca.Inak tá cesta je tiež súčasťou chko čiže jasný zákaz vjazdu takže tá rampa by tam pomohla chodí tadial aj dosť ludí hore,dole.

gora ta gora Euskadi,aintza ta aintza,bere goiko Jaun Onari

Euskal Presoak Euskal Herrira

23.02.2012 - 18:55:40
00
hm tak bude tam ochrane pasmo 3stupen asi so sirkou 100m otazne kde presne ide hranica a(edit) kde je koniec P.R. *stokeravska vapenka
k trikimu raz som sa pytal policajtov ked tam boli povedali ze je tam zakaz. staci aj tabulka CHKO

“Beer is proof that God loves us and wants us to be happy.” - Benjamin Franklin
PIVO je liek na všetky neduhy. Kde je pivo,tam je život!!
THE TRAIL GOES ON FOREVER AND THE PARTY NEVER END


Naposledy upravil large dňa 23.02.2012 - 19:02:28, celkovo upravené 2 krát.

23.02.2012 - 18:58:00
00
na zákaz vjazdu stačí druhý stupeň a nelegálny vjazd je už trestný čin od 09.

gora ta gora Euskadi,aintza ta aintza,bere goiko Jaun Onari

Euskal Presoak Euskal Herrira

23.02.2012 - 19:00:49
00
Laco Findl napísal:
1 - je tam i pri Technickom skle prirodna reazervacia "Stokeravska vapenka" 4. stupen ochrany - suhlas ochranarov
2 - pri Technickom skle si viem predstavit napojenie na cestu a Dubravku, ale je tam jeden uzky usek medzi Technickym sklom a Penati
3 - V Devinskej neviem, ako by to bolo s napojenim, kde presne, idealne asi pri Tescu, problem bude doviest cyklotrasu od noveho Cyklomosta k Tescu...
4 - este by ma zaujimal most ponad cestu do kamenolomu, aka je tam volna sirka, ci tam vojde 3 m cyklotrasa...
1 - cyklochodník by sa jej ani nedotkol, tam problém nevidím
2 - napojenie na hlavnú cestu by nebolo vhodné. Lepšie cez Veľkú lúku a okolo záhrad na Tranovského. Síce ten posledný úsek je strmší, ale lepšie ako na neprahľadnej zákrute medzi autami.
3 - úplne ľahko, k trati vedie cesta, je tam taká veľká voľná plocha, v ďalšej časti sú nejaké konštrukcie na vysypanie materiálu z vagónov, ale všetko zničené. Stačilo by spraviť menší nájazd a to je všetko. Následne cestou plynule okolo Tesca a vedľa pumpy, a bočnými uličkami k cyklomostu.
4 - tam by nemal byť problém.

Možno ak by sa to železniciam predostrelo ako spôsob ich pozitívnej prezentácie v očiach obyvateľstva, že by spravili ústretové kroky.
Na rail.sk, zaujímavé info o vápenke a Devínskej:

Devínska Nová Ves zastávka +) (trať 110). Existovala dvě desetiletí, v letech 1952 (53) - 1973. Nacházela se pod Devínskou Kobylou u bývalé štokeravské vápenky. Zastavovaly zde jen některé dělnické vlaky.

Súčasťou vlečky Slovenských závodov technického skla je vykladacie koľajisko montážneho podniku spojov a nakladacia koľaj v priestoroch zrušeného kameňolomu a vápenky (teraz Presskam)

Devínska Nová Ves zastávka : v areáli vápenky bola priemyselná úzkorozchodná drážka

Nižšie náčrt na satelitnej mape.

K zákazu vjazdu: autá si tadiaľ veselo jazdia. Úsek cesty od Salesu ("parkoviska") kde je ten ukradnutý poklop až hore k bráne, je obľúbená nenáročná trasa na vychádzky. Povedzme s kočíkom, starších ľudí. Cez pekné dni je to tam "plné". A do toho majstri sveta v jazde do vrchu...

Prílohy:

Map3.jpg
Map3.jpg 237.13 KiB thumb_up0thumb_down

Map2.jpg
Map2.jpg 208.82 KiB thumb_up0thumb_down

Map1.jpg
Map1.jpg 193.86 KiB thumb_up0thumb_down

23.02.2012 - 20:01:34
00
vukie:
dakujem za nakresy, je to tak, ako som si to predstavoval. Ta cast cyklotrasy od rohu Technickeho skla po Tranovseho ulicu je presne to, co vyriesil i buduci developer...:) Ak by to neriesil developer, vyriesili by sme to zo zupy aspon provizorne, kym nenajdeme zdroje na celkovu upravu tohto useku...
Co sa tyka body 1, tak ver, ze to bude problem...k prirodnej rezervacii su este priradene i ochranne zony...:( Ale snad to bude priechodne, ak vlastne cyklotrasa pojde po byvalej zeleznicnej vlecky.
bod 3, to si pojdem osobne prejst, ale zda sa mi to priechodne, len zas budeme asi na zeleznicnych pozemkoch a ochrannych zon zeleznice... Inak, videl som uzemny plan, planuje sa tu dalsia kolaj, takze tu mmoze byt dalsi problem...:(
23.02.2012 - 20:22:09
00
Laco žiadna tretia koľaj tam určite nebude.Ochranné pásmo železníc je tuším nejakých 20m od trate,ale to sa nedodržiava snáď nikde.Tá vlečka je rozumná vec veď nakoniec aj ten kdhácky bulo rozprával,že na zrušených tratiach možu byť cyklotrasy a toto je len vlečka a už aj rozobratá.

gora ta gora Euskadi,aintza ta aintza,bere goiko Jaun Onari

Euskal Presoak Euskal Herrira

23.02.2012 - 20:45:23
00
keyboard_arrow_up