triki:
overoval som si tu tretiu kolaj v useku Technicke sklo - Devinska Nova Ves. Tretia kolaj je planovana pre rychlostnu zeleznicu, je tam pre nu vynechany koridor...:(
S tym ochrannym pasmom mas pravdu, je 20 m, ale velmi sa nedodrzuje.
24.02.2012 - 10:14:11
00
Čiže trasa pôvodnej vlečky bude zastavaná? či ako tomu mám chápať.
Tretia koľaj: len v akom roku a v akom storočí.

Bude to mimo témy, ale aj tak sa spýtam.

1, Asi si pri zdroji Laco, nevieš čo je pravdy na tom, že v nejakom územnom pláne BSK či čom, sa plánuje dostavba (po 70 ročnej odmlke) železničnej trate P.Mikuláš-Jablonica? Teda aby sa spravilo priame železničné prepojenie Senica-BA.

2, Nejaké nové info o zrušení VVP Turecký vrch nepoznáš? Ako sa to pekne v lete rozvíjalo, ale následne v jeseni narazilo na rozpad vlády. Veď aj ten zákon o voľnom vstupe do vojenských lesov sa bude musieť budúcu stredu schváliť ešte raz...

3, Ďalej k novým cyklotrasám: nižšie v mape vyznačené dobré a hlavne vhodné poľné cesty, ktoré by sa dali ľahko vyznačiť na cyklotrasy. Všetky mimo hlavnej cesty (až na pár metrov) a bez nákladov na úpravu terénu (okrem vyčistenia jedného krátkeho úseku od konárov).
Dalo by sa s tým niečo spraviť?

Prílohy:

Komentár súboru: Kuchyňa-Rohožník a Sološnica-P.Podhradie.
3.JPG
3.JPG 263.84 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: Lozorno-Plavecký Štvrtok a Láb. Lozorno-Kuchyňa.
2.JPG
2.JPG 276.13 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: Stupava-Lozorno
1.JPG
1.JPG 144.74 KiB thumb_up0thumb_down

24.02.2012 - 11:06:56
00
vukie:
info mam, odpoviem zajtra, dnes uz nestiham...
24.02.2012 - 11:29:03
00
tej tretej kolaji moc neverím kedže by museli upravovať aj mosty a to počítam,že ak to pôjde tak až na hlavnú st.Ak to tak majú aj naplánované asi to nepôjde.

gora ta gora Euskadi,aintza ta aintza,bere goiko Jaun Onari

Euskal Presoak Euskal Herrira

24.02.2012 - 19:16:22
00
Konecne som sa dostal k tym odpovediam, takze skusim napisat co viem:

vukie napísal:
1, Asi si pri zdroji Laco, nevieš čo je pravdy na tom, že v nejakom územnom pláne BSK či čom, sa plánuje dostavba (po 70 ročnej odmlke) železničnej trate P.Mikuláš-Jablonica? Teda aby sa spravilo priame železničné prepojenie Senica-BA.

Ano v uzemnom plane uz je zanesena dostavba zeleznice Plavecky Mikulas - Jablonica. Dlhodoby zamer zupy je, aby chodil priamy vlak BA - Zohor - Plavecky Mikulas - Jablonica - Trstin - Trnava - BA. Najma cez vikendy. Ale je to len navrh, musi s tym suhlasit nova vlada, Ministerstvo dopravy je k tomu naklonene....

2, Nejaké nové info o zrušení VVP Turecký vrch nepoznáš? Ako sa to pekne v lete rozvíjalo, ale následne v jeseni narazilo na rozpad vlády. Veď aj ten zákon o voľnom vstupe do vojenských lesov sa bude musieť budúcu stredu schváliť ešte raz...

Tak toto zatial bohuzial nepreslo, zalezi na novej vlade, ako sa k tomu postavi. Problemom je to, ze je to jedine takto vybudovane cviciste na zapadnom Slovensku. Zatial tu nam prechadza cyklotrasa z Jablonoveho smerom na Prepadle, co bude sucastou cyklotras, ktore pojdu cez vojensky priestor Zahorie.

3, Ďalej k novým cyklotrasám: nižšie v mape vyznačené dobré a hlavne vhodné poľné cesty, ktoré by sa dali ľahko vyznačiť na cyklotrasy. Všetky mimo hlavnej cesty (až na pár metrov) a bez nákladov na úpravu terénu (okrem vyčistenia jedného krátkeho úseku od konárov).
Dalo by sa s tým niečo spraviť?

Urcite by sa s tym dalo nieco robit. Jediny problem je, ze je tam vela vlastnikov pozemkov, a musel by si mat suhlas VSETKYCH. Ale nieco s tym urcite robit budeme, minimalne mame na papieri uz obchvat Rohoznika, a budeme riesit i dalsie useky. Na tychto lokalnych cyklotrasach by mohla zapracvovat i samostatne kazda obec. Napriklad momentalne riesim celkom zaujimavy projektik obce Marianka, ktora si z obce chce urobit asi 5 znacenych okruhov, samozrejme, ze velka cast pojde po jestvujucom znaceni, ale pribudnu i nove useky. Prezradzat viac nebudem...:)


Co sa tyka tej tretej kolaje, je to tak ako pises. Je to poziadavka vlady, nejaka medzinarodna zmluva, medzinarodne zeleznicne koridory. Otazkou je, kedy sa to bude realizovat...:(
26.02.2012 - 08:50:42
00
O tej tretej koľaji som inak nič nenašiel ani v koridorových plánoch,tento 4 koridor ešte ani nevedia kedy ho začnú robiť a nemajú tam nič pripravené a tá trať Mikuláš-Jablonica si myslím,že je úplne nereálna,ekonomicky a aj obslužnosťou.
vuc-ka chcela obnoviť osobnú dopravu Zohor-Rohožník ešte minulý rok a nič z toho nebolo.Netreba si stavať vzdušné zámky.

gora ta gora Euskadi,aintza ta aintza,bere goiko Jaun Onari

Euskal Presoak Euskal Herrira


Naposledy upravil triki dňa 26.02.2012 - 16:24:22, celkovo upravené 1 krát.

26.02.2012 - 15:14:48
00
triki:
ja viem, ze je to daleka realita, ak vobec... ale tym ze to je v uzemnom plane, tak tie koridory su obsadene, a nic s tym nemozes robit...:( Jedna sa o novy uzemny plan, ktory sa bude v lete schvalovat, a VUC-ka musela zapracovat do neho poziadavky statu...:(
Ak by sa zrusila zeleznica Zohor - Plavecky Mikulas, tak budem prvy, ktory tam bude chciet mat cyklotrasu...bola by to luxusna cyklotrasa na zeleznicnom zvrsku...:)
26.02.2012 - 16:13:36
00
Zohor-Mikuláš rušiť nebudú kedže do a z Rohožníka chodia nákl.vlaky Hirocemu.
Ja len píšem,že do Rohožníka chceli obnoviť osobnú dopravu a nakoniec z toho nič nebolo a mala to financovať vucka a to sa mi zdalo ako rozumná vec,ale privatizéri sadky majú asi väčší hlas.Územné plány sa menia dopľňajú dosť často a nie je to naveky pevná vec a dodatkov bude ešte kopec.
Ja si myslím,že ta cyklocesta po tej vlečke je určite reálnejšia ako nejaká koľaj pre rýchlovlaky či čo to má byť.

gora ta gora Euskadi,aintza ta aintza,bere goiko Jaun Onari

Euskal Presoak Euskal Herrira

26.02.2012 - 16:23:59
00
Vďaka za odpoveď Laco.
Súhlasím s trikim: dostavba Mikuláš-Jablonica je nereálna, plány sú jedna vec (cesta ľudí na Mars) a realita druhá. Osobne by som bol za.
Kto tam ešte nebol, tak odporúčam sa ísť pozrieť, čo všetko sa na tej trati spravilo, koľko podjazdov, úprav potokov, celý násyp je hotový. Vhodné aj ako cyklovýjazd. Tu je o tom aj článok http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/4314-Po-stopach-zeleznicnej-trate-Jablonica-Plavecky-Mikulas/
Za víkendovú (turistickú) premávku vlakov Zohor-P.Podhradie by som bol, aspoň v letnom období. Stanice v turistických východiskách Lozorno, Kuchyňa, Rohožník, Sološnica, P.P. sú priamo/pri obci, takže by to bolo fajn. Určite by sa našli ľudia (aj ja) čo by to využívali. Lepšie ako sa trepať autobusom.

Laco: "minimalne mame na papieri uz obchvat Rohoznika" k tomuto niečo bližšie? Jeden obchvat som našiel, ale je to lesná cesta pre kameňolom, takže bezpečné to pri tých veľkých nákladiakoch nebolo.
Plus ma ešte napadla asfaltka na cyklotrasu Malacky-Jablonové. Na tom sa nepracuje?

S tou 3. koľajou, je to škoda. Bolo by to perspektívne ako cyklochodník.
26.02.2012 - 18:51:24
00
vukie napísal:
minimalne mame na papieri uz obchvat Rohoznika" k tomuto niečo bližšie? Jeden obchvat som našiel, ale je to lesná cesta pre kameňolom, takže bezpečné to pri tých veľkých nákladiakoch nebolo.
Ten obchvat Rohoznika je mysleny ako samostatny cyklisticky chodnik. Je to popri tej lesnej ceste , zatial to riesime ako nutne zlo, radsej by som to riesil ako komplet cyklotrasu Zohor - Plavecky Mikulas, ale na to peniaze nikdy nebudu. Obce samozrejme spia, neriesa ani male kusky cyklotras, co by aj mohli, a zupa to zas vsetko, ani ceez euro fondy nezvladne...:(
Plus ma ešte napadla asfaltka na cyklotrasu Malacky-Jablonové. Na tom sa nepracuje?
Ta asfaltka Malacky - Jablonove samozrejme ze je riesena, tadial je uz dohodnuta legalna cyklotrasa...:) Treba len pozmenit zakon o pohybe ludi vo vojenskom priestore, dufam, ze hned po volbach, to nie je politicka tema...
S tou 3. koľajou, je to škoda. Bolo by to perspektívne ako cyklochodník.
Presne tak, i mna to mrzi, ale ak je to vyhradeny koridor v uzemnom plane, tak nikto tam nikdy nic nepovoli stavat...:( Takze je to zabite, ale este sa to budem snazit poriesit, zajtra sedim na Ministerstve dopravy, popytam sa na to...
26.02.2012 - 20:33:56
00
Veľká vďaka Laco, že sa takto delíš s informáciami. A ešte väčšia, že sa snažíš niečo konkrétne vybaviť. Ak si nájdeš čas, tak mám ešte dve otázky na zodpovedanie.
Laco Findl napísal:
Vukie:
bod 1, Tato alternativa uz je v rieseni...:) Podarilo sa mi dat dokopy vsetky 3 mestske casti ( DNV, Dubravka, Lamac) a vznikla z toho cyklotrasa: DNV, bunker - Vapencova ul. - popri potoku Mlaka k ceste c. 505 - prechod cez cestu c. 505 ( priechod pre cyklistov z ostrovcekom uprostred a znizenie rychlosti na ceste ) popri ceste k Metru, poza Metro popri potoku smerom na Dubravku - podjazdom na Agatovu ulicu ( naproti Penati ) - po Agatovej ulici - odbocka dolava a popod dialnicu ( miesto, kde je vynechany most pre cetu do Lamaca ) - popri zeleznici na Hodoninsku ulicu, k mostu cez zeleznicu - miestnymi komunikaciami k Ceste na Klanec - tu sa napoji cyklotrasa na jestvujucu siet cyklotras v Malych Karpatoch.
To bol i hlavny ciel tejto cyklotrasy, prepojit novy Cyklomost s Malymi Karpatmi.
Zaujíma ma to a tak sa predsalen ešte spýtam: Tá trasa je myslená nejako približne ako som ju načrtol v mape nižšie? Približný časový termín realizácie? Následne ako si písal do Lamača, ale aj ďalej krajom Dúbravky, k škole na Beňovského, zimný štadión a futbalový štadión. Následne cez Líščie údolie ako aj teraz.

Laco Findl napísal:
minimalne mame na papieri uz obchvat Rohoznika"
a
Ten obchvat Rohoznika je mysleny ako samostatny cyklisticky chodnik. Je to popri tej lesnej ceste , zatial to riesime ako nutne zlo, radsej by som to riesil ako komplet cyklotrasu Zohor - Plavecky Mikulas, ale na to peniaze nikdy nebudu.
Na mape som načrtol dve možnosti. Obidve sú nie veľmi vhodné. Neviem totiž akú možnosť obchvatu si myslel ty.
1-tka je lesná cesta, ale pre nákladné autá kameňolomu, je tam zákaz vstupu...
2-ka je asfaltka a potom klesajúca lesná cesta do Sološníckej doliny. Tadiaľ by sa to nedalo? Podobne ide po asfaltke cyklotrasa cez jablonický kameňolom na Suchánku.

Prílohy:

Dev.JPG
Dev.JPG 351.04 KiB thumb_up0thumb_down

Roh.JPG
Roh.JPG 140.91 KiB thumb_up0thumb_down

27.02.2012 - 13:03:41
00
vukie:

bod c. 1, Prepojenie Devinska Nova Ves - Dubravka - Lamac. Je to skoro dobre nakreslene, prikladam mapu celej planovanehj cyklotrasy. samozrejme, ze je planovany i prepoj cez Dubravku, ako pises v mieste pokracovania Agatovej ulice, v roku pane ???, to bude riesit mesto. Ale tato cast sa da bezpecne prejst do Dubravky i teraz, ak poznas cestu, a potom i dalej az po most Lafranconi. Co sa tyka prepojenia DNV - Lamac, chceme to provizorne prepojit este tento rok. Provizorne znamena, ze nie vsetky casti tejto cyklotrasy budu mat definitivny povrch ( asfalt ). Problemova je zatial cast v Dubravke, ostatne uz mame poriesene. Podarilo sa mi zlomit i Pentu, a ona spravi na svojom developerskom uzemi ukazkovu cyklotrasu za svoje peniaze. Som rad, lebo zaroven im to dotiahne i cykloturistov k ich planovanemu obchodnemu centru, pripade vyriesi i tranzit cez ich uzemie.


bod c. 2, Obchvat Rohoznika. Moznost c. 1 je spravna ale s tym, ze cely usek bude ako samostatna cyklisticka cesta, teda mimo aut. Idealny stav by som v prvom kole videl, aby uz od vyustenia cesty od Vyvratu sla samostatna cyklotrasa najprv popri ceste, neskor popri rybniku az k miestu, kde si zakreslil zaciatok cyklotrasy, a potom pokracovat takouto cyklotrasou az do Solosnice. Aby cyklisti mohli bezpecne ist tym najohrozenejsim usekom tejto cesty. Zupa ma zaujem tieto nebezpecne useky riesit, momentalne chceme napriklad, aby cementaren spravila novu cestu Rohoznik - Malacky , a povodna cesta by sluzila ako cyklotrasa.

Prílohy:

DNV-Lamac - final.jpg
DNV-Lamac - final.jpg 238.66 KiB thumb_up0thumb_down

27.02.2012 - 19:39:38
00
Laco keď sa tebe podarilo zlomiť Pentu tak ťa budem voliť :lol:

gora ta gora Euskadi,aintza ta aintza,bere goiko Jaun Onari

Euskal Presoak Euskal Herrira

27.02.2012 - 19:46:59
00
Ilustračné foto k tu rozoberanej téme cyklotrasy pod Kobylou.
Dnešné ukončenie výjazdu som absolvoval prieskumom miesta s najvyššou koncentráciou kruhových objazdov na kilometer2. Zaujímalo ma, či sú tam spravené nejaké cyklochodníky. Je tam jeden, pár desiatok metrov, smeruje do odbočky na DNV. Čiže v budúcnosti veľmi použiteľné...
Od cesty do Lamača až k Metru je to prejazdné, cesty/chodníky sú dokončené. Myslím, že tu mali byť už hotové viaceré cyklochodníky, miesta by bolo dosť.

Prílohy:

Komentár súboru: Pohľad na opačnú stranu, smer Devínska a smer Metro.
Spolu1.jpg
Spolu1.jpg 117.58 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: Pár metrov cykloasfaltu.
Cyklo1.jpg
Cyklo1.jpg 153.44 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: Popod trať pôjde cyklochodník do Dúbravky.
Tunel.jpg
Tunel.jpg 155.41 KiB thumb_up0thumb_down

04.03.2012 - 19:09:35
00
takez da sa tade uz prejst bez toho aby som musel ist dako viacej po ceste?

“Beer is proof that God loves us and wants us to be happy.” - Benjamin Franklin
PIVO je liek na všetky neduhy. Kde je pivo,tam je život!!
THE TRAIL GOES ON FOREVER AND THE PARTY NEVER END

04.03.2012 - 20:46:12
00
keyboard_arrow_up