Chalani uz zhruba napisali, co to vsetko obnasa...
Ja to skusim len v kocke zhrnut:
1. obhliadka stareho polovnickeho chodnika, dohoda o jeho vycisteni...
2. vybavenie vsetkych povoleni, tak, aby sme konali legalne. A nebolo tych papierov malo...
3. samotne cistenie, tak ako je popisane vyssie.
4. vybavenie dalsieho povolenia, dalsie cistenie...
Toto bolo doteraz, je to nespocetne vela brigad, ci uz v skupinach, alebo jednotlivci. Na singletracku je stale co robit...
Co este dalej:
5. este treba vybavit pilcika na prepilenie velkych stromov, vyhrabanie listia, zarovnat nerovnosti na singletracku..., oprava poskodenych casti chodnika...
6. vymalovat cyklisticke znacenie, osadit tabule...
7. ... a potom uz len jazdit...
Ale to treba este odpracovat zopar desiatok hodin. Ta praca nejde tak rychlo, ako by si clovek predstavoval...
Ja musim len podakovat vsetkym, co prisli, pomohli, prilozili ruky k dielu...
A este vyjadrenie k tomuto prispevku:
haha no ked fico dava 1 mil eur na cyklo chodnik z PP do tatier tak preco nie vyrobit nieco z LM do NT alebo do VT

ale nato som ja maly pan .....

Nemyl si budovanie cyklo chodnika ( vacsinou asfaltovy o sirke 3 m ) a budovanie cyklotras, singletrackov v lese... Je to velky rozdiel... Cyklo chodnik vacsinou buduje stavebna firma s mechanizmami, ale cyklotrasy, singletracky budujes rucne, tu Ti ziaden stroj nepomoze, a je to dost piplava, zdlhava robota...
Ale som naozaj rad, ze sa dala dokopy partia, ktora sa prace neboji, a chce urobit nieco pre seba, pre svoje hoby - pre bike.
