Písal som o tom, je to citeľné... A Kaktusáci by to už rozhodne vedieť urobiť mali, nakoľko ten update sa dá stiahnuť cez každú jednu Bosch diagnostickú jednotku, ktorú každý lepší servis jednoducho musí mať...
20.07.2020 - 19:11:13
00
Nazgul napísal:
Na začiatku si to vystihol - ebajk je hlavne o kopcoch... Ak si niekto kúpi ebajk, aby ho čipol a lietal s ním po rovinách 50km/h, tak možno OK, ale je trochu mimo... Také "partie" ja osobne fakt nemusím... Ebajk vo svojej podstate je o tom, aby Ti umožnil dostať sa tam, kde by si sa s klasikou buď nedostal, alebo v podstatne inom fyzickom rozpoložení... O radosti z jazdy, zábavy pri objavovaní nového, nepoznaného... Nie o speedtrapoch na bratislavských hrádzach... ;-) Ale ako sa hovorí o niektorých pacientoch (nemyslím teraz konkrétne Teba) - proti gustu... A ak chceš jazdiť s menovanými - tak čipni aj Ty a máš po probléme... :-)

A ja to vidím presne naopak. E-bajk je dopravný prostriedok. A aby mal pre mňa zmysel, musí ísť viac ako 30 km/h. Ráno do práce fičím na STD, z práce a cez víkendy jedine +ECO. Na voľný čas by som si to nekúpil. Požičiať na víkend a užiť si ten výkon si viem predstaviť, ale ináč nie.
Gafy výkonov vyzerajú nejako takto. Motory nemajú radi vysokú ani nízku kadenciu. Zvlášť Yamaha. Nad 80 rpm už začína kvičať, dovtedy si pradie. Aj výrobca v návode odporúča rozsah 50 - 80 rpm. Plus má Zero Cadence takže zaberá od nuly. Mal som za to, že to majú všetky motory a pri nízkej kadencii nevypínajú.
Ten graf je od Specialized. Preto vyzerajú najlepšie :-)
Príloha:
Motortorqdue.jpg
Motortorqdue.jpg 120.98 KiB thumb_up0thumb_down

20.07.2020 - 20:59:06
01
Nazgul napísal:
Na začiatku si to vystihol - ebajk je hlavne o kopcoch... Ak si niekto kúpi ebajk, aby ho čipol a lietal s ním po rovinách 50km/h, tak možno OK, ale je trochu mimo... Také "partie" ja osobne fakt nemusím... Ebajk vo svojej podstate je o tom, aby Ti umožnil dostať sa tam, kde by si sa s klasikou buď nedostal, alebo v podstatne inom fyzickom rozpoložení... O radosti z jazdy, zábavy pri objavovaní nového, nepoznaného... Nie o speedtrapoch na bratislavských hrádzach... ;-) Ale ako sa hovorí o niektorých pacientoch (nemyslím teraz konkrétne Teba) - proti gustu... A ak chceš jazdiť s menovanými - tak čipni aj Ty a máš po probléme... :-)


Nazgul
Mas pravdu. Ebike je podla mna na jazdenie v kopcoch a v lese a nie po rovinke.
Cipnut ho a lietat 40 po rovine je blbost. Ved to 98% ludi da aj na klasickom. Tak si kupim ziletku a to dam aj ja so 100kg.
Ja som si kupil ebajk lebo ma bavi jazdit v lese, hore dole, luky, trajli, kopce proste teren. A verte ze som uz aj tlacil.
Ja viem, kazdy mame svoje, to co chceme jazdit.
Ale citat tu niektore prispevky, je mi az do smiechu co sa tu riesi.
Hlavne si to treba uzivat.
Mier vsetkym 👍😀
20.07.2020 - 22:16:27
02
herri13 kto jazdi v lese ano. A kto kombinuje 50km asfalt a 50km les?
20.07.2020 - 22:20:35
00
Na žiletke do lesa a tam presadneš na ebajk.
20.07.2020 - 23:16:55
00
Vuk

a aký je vlastne problém s asfaltom? Tuším si písal že ti to išlo ťažko bez dpomoci, no tak by si jazdil stále a dopomocou, alebo kde je problém? Neviem teda čím to je ale ja na mojom e8000 bežne jazdím 40-50km výlety po rovine bez pomoci rýchlosťou 20-25km/h a nemám pocit že by mi to išlo ťažko... Mam aj normálny bike za 400€ a po rovine nepoznám rozdiel, ide sa mi rovnako... Na ebike mam najazdené zatiaľ 900km a batériu som nabíjal 4x
20.07.2020 - 23:31:39
00
ak si 4x nabil bateriu za 900km tak si si kupil hlavne nevhodny bajk na svoje potreby
21.07.2020 - 06:15:13
04
Joe70
„A ja to vidím presne naopak. E-bajk je dopravný prostriedok. A aby mal pre mňa zmysel, musí ísť viac ako 30 km/h.“ „z práce a cez víkendy jedine +ECO“

Áno e-bajk je aj dopravný prostriedok, ale určite nie celopérko na 160 mm zdvihoch a tam práve nedáva zmysel jazdiť s ním po hrádzi 30 km/h. Na e-bajkovom krosáčiku či žiletke tú rýchlosť v pohode dosiahneš aj bez načipovania. Asi treba vedieť na čo ten velociped chcem používať. (či na zábavu, či na dopravu do práce)
A ak mám jazdiť na e-bajku +ECO tak som si ho vlastne ani nemusel kupovať.
21.07.2020 - 08:08:03
04
radkofan napísal:
ak si 4x nabil bateriu za 900km tak si si kupil hlavne nevhodny bajk na svoje potreby


Nemyslím si.. Jednak jazdím hlavne po rovine za svoje a do kopcov jazdím hlavne na eco ktoré mam upravené z pôvodných 60% na 20 a využívam všetky prevody... Takže baterka mi vydrží dosť dlho.. A za ďalšie nebývam ani v lokalite kde mam samé kopce..
21.07.2020 - 10:34:15
01
Ako sa daju prosim ta upravi jednotlive rezimy na generacii 4 ?
21.07.2020 - 10:37:03
00
cize ak mam choru nohu, nejake hltanie km si uz nepotrebujem dokazovat a chcem sa len salit na traloch na ktore by som sa s mojou nohou nedostal alebo len s velkymi bolestami som v pdostate chu.... :D
21.07.2020 - 11:08:24
00
klerik7 napísal:
Nemyslím si.. Jednak jazdím hlavne po rovine za svoje a do kopcov jazdím hlavne na eco ktoré mam upravené z pôvodných 60% na 20 a využívam všetky prevody... Takže baterka mi vydrží dosť dlho.. A za ďalšie nebývam ani v lokalite kde mam samé kopce..


Ako sa daju prosim ta upravi jednotlive rezimy na generacii 4 ?


Tiež sa pridávam k otázke od umpalump.
21.07.2020 - 16:15:45
01
Chalani sory ale vyjadroval som sa k tomu čo písal vuk a tam bola reč o shimane.. Neviem ako bosh, ale tam sa dá krásne nastaviť koľko % dopomoci chcem
21.07.2020 - 16:19:07
00
Ok, myslel som si, len by bolo lepšie sa držať témy. Niekto hľadá informácie podľa názvu vlákna a číta tu úplne niečo iné.
21.07.2020 - 16:33:25
04
Ahojte, skúšal už niekto nový update KIOX-u ? Po novom "naviguje" a je možnosť úpravy obrazoviek podľa svojho výberu. Žiaľ, mne sa to nepodarilo.
21.07.2020 - 20:05:54
00
keyboard_arrow_up