aha, no nepýtal si sa konkrétne na Shimano, zatiaľ toto jediné je k dispozícii
https://apps.garmin.com/en-US/apps/83627729-ecee-488c-a1f3-c21a5b731797
13.04.2020 - 13:01:19
00
Pýtal, odpoveď uvedená vyššie. Aplikácia Shimano Steps E8000 data fields je kompatibilná len zo Shimano SC-E7000 Display computer. Čiže motor môže byť E8000 ale radiaca jednotka Shimano Steps musí byť ten novší E7000.
13.04.2020 - 13:07:45
00
môžeš použiť aj EW-EN100, ja to tak mám, potom ti Shimano datafield bude fungovať na Edge 1000, ale budeš bez compu na bicykli. je to také šalamúnske riešenie trochu, alebo vymeň comp za 7000
https://bike.shimano.com/en-EU/product/component/city---trekking-e-bike-e6100-series/EW-EN100.html
13.04.2020 - 13:34:46
00
Nazgul napísal:
Tá rekuperácia na kolobežkách bude asi trochu haluška, rád by som vedel, koľko reálne to dobije... Lebo čo sa týka e-bikov, tak taký Panasonic na tom makal roky (a už to aj zabalil), a nič prevratného nedosiahol... Chlapi, verte, že keby bola možnosť, už to dávno na e-bikoch je... Ale možno sa už narodil druhý Tesla a v budúcom roku to celé rozlúskne... :-D

Je to easy. E kolobezka ma motor v kolese kruti sa stale aj ked nepohana - vtedy vyraba elektrinu. Na ebiku dolekopcom nekrutim pedalmi a preto nebude vyrabat elektrinu. Naor rekuperacia funguje aj na autickach na dialkove :)
05.05.2020 - 21:33:12
00
ebiky kde sa motory točia tiež stále v prednom aj zadnom kole.
05.05.2020 - 21:57:56
00
Hosť napísal:
Sú ebiky kde sa motory točia tiež stále v prednom aj zadnom kole.

Myslel som stredove motory. Ako to maju riesene HUB motory som neviem.
05.05.2020 - 22:09:48
00
a na tej kolobežke to teda moc nenabije ta rekuperacia, skor je to ako brzda.
06.05.2020 - 08:10:45
00
Bočný efekt brzdenia je rekuperácia :)
06.05.2020 - 08:21:21
00
jo, ale priorita je brzdenie :D na plnú rekuperáciu to brzdí dobre. mám to tak nastavené, skoro nepoužívam brzdu
06.05.2020 - 08:30:28
00
Samozrejme. Na veľkych modeloch rc aut (traxxas summit 1/8 5kg) pri brzdeni dokaze smykovat. A to sa brzdi iba motorom.
06.05.2020 - 08:37:26
00
Ahojte, kamos ma moustache Samedi 27 Trail 6, ma vzadu kotuc 180 a MT500, chce tomu urobit upgrade na 203, vie niekto poradit ci je lepsie tam dat aj novy 4piest strmen alebo staci kupit kotuc a adapter, co som pozeral, tak ak by isiel iny strmen musel by menit minimalne aj hadicu
09.05.2020 - 12:24:16
00
Začal bych tím kotoučem a dal tam min. kotouče řady RT6., jestli nešetří, tak klidně řada 7., nebo dokonce 8.
09.05.2020 - 12:39:33
00
Tak prásknuť tam 203 kotúč a nedať 4 piest je ako kúpiť nové elektróny na auto a obuť starými zjazdenými gumami... Keď to má byť naozaj upgrade, tak 4 piest určite...
09.05.2020 - 16:55:13
00
Blbost, je to prostě postupný zlepšování a zkoušení co už stačí. Navíc ten lepší kotouč by dával i na 4pistky. Jestli nepoznáš brzdný rozdíl u levného kotouče (např. RT2.-4.) vel. 180 a dobrého kotouče vel. 203 pak ti nepomůže ani 4pist. Ano 4pist je lepší, ale už to nejsou stokoruny jako za výměnu jen kotouče, ale tisíce. Navíc si to asi ani nevymeni a neodvzdusni sám. A pokud dávat tisíce, tak je otázka jestli nedát rovnou celé lepší brzdy než jsou MT 500
09.05.2020 - 17:03:21
00
On má skoro 2m a váži cez 100kg, učil som ho brzdiť prednou, bojí sa lebo je stará škola tak tlačí na zadnú, tam ten kotúč mal včera pred výjazdom zničený, ale letel zjazd za mnou a nevydalo, neubrzdil a preletel cez bajk, zlomené 2 rebrá, tak je doma a zveril mi moustache aby som mu prerobil brzdy, náradie, olej aj sadu na odvzdusnenie mám doma, všetko si servisujem sám, takže s týmto problém nebude, len nechcem mu to zbytočne predrazovat, preto by som sa skôr priklonil k názoru vymeniť najskôr kotúč
09.05.2020 - 17:31:01
00
keyboard_arrow_up