zacinam tomu verit

28.08.2020 - 20:09:40
03
https://youtu.be/XQzcrBrG828

Vyzerá to velmi dobre
31.08.2020 - 18:36:25
02
vidim ze v januari opat budem musiet rozbit prasiatko 🤑
31.08.2020 - 19:16:46
01
Ja som mal 2,3 favoritov.teraz ich bude 10 😭🤣🤣🤣
31.08.2020 - 19:37:46
01
https://www.youtube.com/watch?v=hJLqidTvsVQ
31.08.2020 - 19:49:08
01
Hovorí tam, že nový motor kladie o 36% menší odpor. By ma zaujímalo, ako k tomu dospel, keď odpor motora Shimano (a ani iný výrobca) nikde nezverejnilo a ani neviem o tom, že by ho niekto v nejakej recenzii seriózne zmeral. Všetky motory majú žiadny odpor, takmer žiadny odpor, teraz o 36% nižší ako predchádzajúci žiadny. LOL
31.08.2020 - 20:40:22
00
Joe70 napísal:
Hovorí tam, že nový motor kladie o 36% menší odpor. By ma zaujímalo, ako k tomu dospel, keď odpor motora Shimano (a ani iný výrobca) nikde nezverejnilo a ani neviem o tom, že by ho niekto v nejakej recenzii seriózne zmeral. Všetky motory majú žiadny odpor, takmer žiadny odpor, teraz o 36% nižší ako predchádzajúci žiadny. LOL
kecy aby byla reklama...
31.08.2020 - 20:50:04
00
Dostanú sa k číslu 0 faktorial. Pecka 🤣
31.08.2020 - 21:11:17
00
v jednom videu sa uvádza, že sa znížilo trenie v motore, môže to byť iným materiálom pastorkov, alebo aj menším počtom pastorkov a nejakú logiku to teda má. čísla komentovať nejdem, asi neexistuje metóda ako to reálne zmerať a porovnať
01.09.2020 - 09:05:16
00
Sorcerer vsetko sa dá vypočítať alebo zmerať n:)
01.09.2020 - 11:01:45
00
možno aj áno, ale zatiaľ takéto testy či ich výsledky neboli nikde prezentované ;) btw. ako som sa ďalej dočítal, o 36% nižší odpor motora sa týka prioritne prevádzky s podporou, nie bez nej. umožňuje to nová koncepcia prevodovky a nejakých tesnení (google tak preložil) a následok tejto inovácie je znížená spotreba a ľahšie šlapanie bez podpory.
01.09.2020 - 11:33:22
01
Možno trochu napovie aj článok z https://ebike-mtb.com/en/the-best-emtb-motor-review/ z ktorého citujem.

"Aký veľký odpor pri šliapaní má motor na ebike?
Batéria je vybitá a motor je vypnutý. Teraz čo? Len čo prekročíte asistenčný limit 25 km / h alebo je motor vypnutý, budete konfrontovaní s vnútorným odporom motora. Odpor závisí od konštrukcie motora a vnútorného ozubenia, ktoré je potrebné na premenu vysokých otáčok motora na nižšiu rýchlosť prevodníka a kľuky. Vďaka voľnobežnému mechanizmu v FAZUA Evation, Specialized SL 1.1 a remeňovým motorom Brose Drive S Mag tu ťažko zaznamenáte akékoľvek ďalšie brzdenie. V okamihu, keď prestanú asistovať, je u motorov Shimano a Yamaha znateľné množstvo odporu pri šliapaní."

Ako som už písal, aj nové motory Bosch majú "skoro žiadny odpor", tak ako Fazua, Specialized a Brose. Údaje o novom motore Bosch sú tu : https://ebike-mtb.com/en/bosch-performance-line-cx-2020-group-test/. Toto potvrdzujem aj vlastnou skúsenosťou a testami.

Keď sa vrátime k Schimanu, ktorý má znatelný odpor pri vypnutí, tak tam sa robili úpravy, kde najnovší motor pri vypnutí má vraj nižší odpor pri šliapaní o 36 %. Ovšem až reálne porovnanie nového motora Schimano v porovnaní s Bosch, Fazua, Brose a Specialized ukáže do akej miery sa priblížil k ostatným, prípadne ich prekonal.
01.09.2020 - 12:18:28
01
Super vysvetlené, ďakujeme :) znova som o niečo múdrejší :)
01.09.2020 - 13:04:40
00
toto uz bolo o odpore pri slapani 100x ja zo skusenosti a jazdou na yamahe, Cx3,Cx4 a shimane tvrdim ze najlahsie sa na rovnakom prevode slape yamaha a shimano cx3 je katastrofa s vypnutym motor a cx4 trochu horsie ako shimano e8000
01.09.2020 - 13:20:01
00
Presne tak, Shimano je oproti Boschu luxus
01.09.2020 - 17:24:36
00
keyboard_arrow_up