Dobrý deň chlapci moreplavci. Za minulé dni a týždne kým som čakal na dodanie elektrobicykla Hill 9.1 s motorom bosch gen. 4. z mountfieldu som tu na fóre dosť prečítal aj sa naučil a poučil. Ďakujem. Budem vám sem aj do ďalších vlákien písať postrehy z produktu, zážitky, prežitky i nové nadobudnuté skúsenosti s ebikom .. Tak nám všetkým prajem málo defektov a každodennú radosť z jazdy.
28.05.2021 - 17:35:01
00
Nech Ti dobre sluzi a vela stastnych km 😉
28.05.2021 - 18:18:20
00
Doma po dôkladnejšej kontrole boli zistené nasledujúce nedostatky.

1, Utrhnutá skrutka krytky a úchytu nabíjacieho portu elektrobicykla. Vstup konektora na nabíjanie ide z tuha, tak po vybratí nabíjacieho káblu sa ten port vysúva a trčí na kábloch

2, Zámok na odomknutie a uvoľnenie batérie sa pretáča, teda nejde odomknúť
a uvolniť akumulátor. Ten akumulátor je tam ako keby nasilu narvaný a ja som mierne nasraný ...

3, Bol som vyskúšať bike v teréne, tak tu musím pre úplnosť informácii vyjadriť mimoriadnu spokojnosť s prácou tichého a skutočne výkonného motoru bosch gen 4. Nechcel som ho nejak kaliť kedže je jasné že v pondelok ho majú spať na reklamáciu, prešiel som 35km, aj v hornatejšom teréne, z výdrže akumulátore neubudla ani jedna palička, motor pracuje spolahlivo, ticho a prekvapivo výkonne, Ovládanie Purion sa po krátkom čase stane intuitívnym.

4, Budeme to tu brať zároveň aj ako recenziu na predajňu mountfield a ich značkový servis ...

PS : to si skutočne niekto pri výstupnej kontrole alebo ako to tam majú zariadené myslí, že niekto kto dá za bike cez
3000€ prejde niečo takéto mlčaním :-O
30.05.2021 - 11:25:06
00
PS : to si skutočne niekto pri výstupnej kontrole alebo ako to tam majú zariadené myslí, že niekto kto dá za bike cez
3000€ prejde niečo takéto mlčaním :-O

Ja si myslím, že si asi málo čítal o bicykloch z Mountfieldu, asi si to potreboval vyskúšať na vlastnej koži.
30.05.2021 - 14:53:30
04
Budeme trpezlivo pozorovať aký bude prístup a ako pôjde servisná zákazka .... už čoskoro ďalšie informácie. Už len ná základe tejto skúsenosti im doporučím aby si vypracovali nejaký "kontrolní list" pre vydávanie takýchto tovarov a zariadení. Niekoľko najdôležitejších bodov a opakovaných závad, bod za bodom áno, obsahuje, funguje, ďakujeme. Podpis kto to prešiel so zákazníkom ...
30.05.2021 - 16:08:41
00
Bicykel je od dnešného rána 31.5.2021 v servise v rámci záruky na vyriešenie zistených závad a nedostatkov.
31.05.2021 - 09:58:45
00
Timmothy Ako to cele dopadlo? Vratil si im bike, alebo je nedajboze este stale v servise? Dik za info
28.08.2021 - 21:53:20
01
keyboard_arrow_up