A ona ma este e6010 displey tam sa neda pripojot cez blutoth
05.06.2021 - 05:16:07
00
sorcerer napísal:
s najväčšou pravdepodobnosťou rozdielne nastavenie motora. nič v zlom a možno to nie je tvoj prípad, ale udivuje ma, koľko ľudí jazdí E8000 a ani nevedia že je k nemu origo Shimano aplikácia, v ktorej sa dajú nastaviť parametre motora

Presne tak.Akurát ,že tá apka stoji za prd a akosi prestala fungovat(prihlásenie sa) ja som si nastavil všetko iba raz a už sa s tým nezaoberám.Jednoducho iba zapnem jazdím
05.06.2021 - 09:55:04
00
Cixe to nejde prestavit
05.06.2021 - 10:05:47
00
najprv vyskúšaj :) ale keď máš Unlockera, všetko sa dá nastaviť v ňom, aj naviac oproti E-tube. pozri ako máš nastavené % podpory a Nm na jednotlivých módoch
05.06.2021 - 10:09:59
01
neviete ci niektonepredava komplet ovdanie aj s displeyom,,,kamartke sa rozbil e6010 moze byt aj vysia rada
06.06.2021 - 06:58:16
00
Mám na predaj display SC-E7000 a ovládanie SW-E7000, ak máš záujem napíš SS.
06.06.2021 - 09:30:28
00
Neviete ci je rozdiel vo vydrzi baterie pri rovnakom nastaveni pre vsetky rezimy
a ake su rozdiely v spravani motora v jednotlivych rezimoch?
napr: Eco 40% 30Nm Trail 40% 30Nm Boost 40% 30Nm
08.06.2021 - 08:21:37
00
IMHO to bude identicke k baterke aj prejavom.. prudy z baterie su zavisle na Nm a % dopomoci, takto su to len rozdielne nazvy..
08.06.2021 - 08:33:07
00
Stunlocker, ECO som dal 30/30, TRAIL 60/50, boost som nechal ako je a baterka vydrží samozrejme dlhšie, 70 nm mi príde zbytocne veľa, 50 nm stačí na TRAIL.
Akurát mám 2 hodiny rezervu na svietenie, nastavené na predchádzajúcom FW, čo mi necháva skoro celú poslednú paličku baterky, čiže prejdem menej km na jednu baterku.
Neviete niekto ako to zmeniť na aktuálnej verzii FW cez etube? Stunlocker nepodporuje aktuálne. Vďaka.
08.06.2021 - 09:19:36
00
@maxo73 Je tam len ten rozdiel ze eko a boost maju linearnu krivku takze budu najskor rovnake, trail ma tu krivku progresivnu/dynamicku tak ak nebudes velmi slapat moze mat mensiu spotrebu, ale pri 30Nm tam velke rozdiely nebudu,
Ak chces setrit baterku nastav boost ak ho velmi nepouzivas na 20%/20Nm tam sa vies dostat na dvojnasobne dojazdy aj vyskove metre, len si zamakas a s 34t prevodnikom asi vsetko nevyslapes a za inymi ebajkami nebudes stihat.
08.06.2021 - 09:24:47
10
martinerbr Najskor len cez PC verziu alebo spravit downgrade firmware na 4.8.0 ak mas E8000 a ak chces znizit rezervu pre svetlo cez BT
08.06.2021 - 09:28:21
00
Myslel som si, downgrade FW som ešte nerobil, restore uz áno, neprešla posledná aktualizácia cez etube, ale potom si etube poradil so všetkým.
08.06.2021 - 09:30:39
00
Tiez to mam nastavene uspornejsie.
Eco 15% 20Nm Trail 40% 30Nm Boost 80% 60Nm
Na Eco som meral dojazd. Baterka vydrzala 130km
08.06.2021 - 09:33:21
00
Mne to islo upgradnut jednoducho, len som musel na mobile pouzit pri kopirovani total commander lebo su tie systemove adresare skryte a on ich vie spristupnit, na stranke st unlockera je dokument aj s firmware, uz ho davali aj sem, len potom uz nepouzivaj etube aby ti ho neupgradol na najnovsi a urcite nedavaj pri downgrade nizssi ako 4.8.0. Pre istotu zapnut letecky rezim, zapnut len BT a vypnut zamykanie/vypinanie obrazovky ked to budes flesovat.
08.06.2021 - 09:43:27
10
Ja uz ani neviem. Mam to nastavene tovarensky na boost. Pri trail a eco som to stiahol o par %. Po 6000 km ked idem rovnaku trasu ako som ho kupil pred 2 rokmi je dojazd fakt rovnaky. Mam to uz odsledovane na ktorej zakrute vo vyslape mi dojde prva 375 Wh baterka. Podla mna najdolezitejsie na zivotnost a dojazd tiez je spravne skladovanie...spravne nabijanie a kadencia..tu treba drzat 85-100. Inak neni moc co riesit..ono ani na jednom mode pokial nepotrebuje neberie 100% energie z baterky..vzdy to berie podla toho kolo sa sliape..nieco ako na aute...ak ides do kopca/podradis..a ono to ide tak ako ma..moj nazorik
08.06.2021 - 18:54:23
00
keyboard_arrow_up