Kadencia 85-100 ?? ... to snáď nie...
10.06.2021 - 21:16:28
00
.....ale to len vtedy ked ho naháňajú sršne
11.06.2021 - 08:25:39
00
max vykon motora je pri kadencii 70-90, vsetko pod alebo nebodaj nad motor nezvlada
11.06.2021 - 17:17:30
00
E8000 má najväčšiu účinnosť pri kadencii cca 90. na nete sa dajú nájsť tabuľky/grafy s porovnaním voči Bosch či Brose. zvláda aj pod 70, aj nad 90, bez problémov. treba si uvedomiť, že motor ponúka podporu v závislosti na tlaku do pedála, čiže na 100% krútiaceho momentu ide iba sporadicky, niekomu možno vôbec, záleží od viacerých faktorov
11.06.2021 - 19:45:54
01
Ako neviem. Ved jazdite ako chcete..pre mna za mna aj 50 kadencia hore kopcom ;)..myslim si ale ze nerobim nic zle len ja..potom asi aj chalanov z mtbikera nahanaju srsne ked odporucaju kadenciu od 90 do 115...ja to drzim od 90-100..115 je uz celkom masaker tocit ;)...https://youtu.be/DO_27pfEQeA

Staci si pustit od 35 sekundy.
21.06.2021 - 08:00:56
00
Suhlasim so sorcererom. A nakolko sme v diskusii k E8000 tak tych 85-100 Je v klude..akurat som si aj teraz do kopca zapol kadenciu a mal som 95 pri rychlosti 17km/h. Neviem si predstavit ze by som tocil pod 80..sak to pre ten motor musi byt masaker. Pri tych 90 na boost ma v kopci aj zdravy zvuk a ide na cca 80% podla toho ukazovatela napravo. Nehovorim ze tak musite jazdit..len mne sa osvedcila takato kadencia aj bez srsnov. A koniec koncov viem ze sorcerer a pri vsetkej skromnosti aj ja a este aj par chalanov tu mame uz dost bohate skusenosti aby sme vedeli ako ten motor spravne šlape ;)
21.06.2021 - 15:46:50
01
Len este jedna vec...dufam ze sa vsetci bavime o jazde do kopca a nie po rovine kde na ecu tocim aj ja 60-70 pri 25 km/h.
21.06.2021 - 15:48:47
00
Tu je to pekne vysvetlené. http://www.elektrobajky.cz/clanek-2
21.06.2021 - 17:16:02
15
zaujimave citanie, ja mam aj po rovine kadenciu vyssiu ako 80, ked vidim ako okolo mna idu pri rovnakej rychlosti ludia na tazkych prevodoch s polovicnou kadenciou tak mi to pride velmi divne, ja by som to tak nezvladol tahat pomaly na tazkom prevode, vzdy som jazdil kadencne
22.06.2021 - 21:54:25
01
Čiže presne ako som napísal, max výkon pri kadencii od 70 do 90, tak ako je v grafe
23.06.2021 - 06:22:21
00
Nazdar, je mozne povazovat malu volu na strede motora (2 000 km) za normalnu? Pri zabere pravej nohy mi na cca 5-6 hodine (dole :)) celkom zaujimavo puka. Pri jemnom zabere (pedalovanie na rovine) to pocut, ked poriadne zatlacim (kopec, intenzivne pedalovanie), to pukanie nie je az take pocutelne. Prevodnik je dotiahnuty (4 skrutky), zjazdeny nie je, kluky dotiahnute, jedine nemam kluc na velku maticu prevodnika. Ked zatlacam na okraj kluky, vyzera tam byt vola na kriz. Robi to pri zapnutom aj vypnutom motore. Vdaka za kazdu radu. Isiel by som to aj ukazat niekde do servisu, nejake odporucanie v KE, predtym ako to budem riesit s Canyon podporou.
28.07.2021 - 13:20:03
00
malá vôľa je od výroby, niekde vpredu v tejto téme sme to preberali. pukanie môžu robiť aj čapy zadnej stavby, nedávno som sa s tým trápil. jeden z čapov dole pri motore nebol dotiahnutý na predpísaný moment, pred tým ako na to chalan v servise prišiel som mal zhodené a vyčistené kľuky, pedále, prehadzovačku, pätku, proste všetko, ešte aj kladky na prehadzovačke. zaujímavé na tom bolo, že sa to prejavovalo len pri šlapaní
28.07.2021 - 13:50:59
20
Pár týždňov dozadu som záručným servisom riešil podobnú situáciu. Pri každom zábere rovnomerné pukanie 2x na jednu otáčku. Čím vyššia záťaž tým hlasnejší prejav. Najazdené 5000km. Na druhý deň mi volali zo servisu, že bol povolený prevodník. Dotiahli ten "tisíchran" na ktorý nemám kľúč a všetko bolo OK. Predtým som skúšal všetko čo bolo v mojich silách. Dokonca som mal povolené 3 zo 6 skrutiek čo držia motor v ráme. Doporučujem z času na čas skontrolovať. Inak E8000 bez jedinej závady.
28.07.2021 - 20:10:48
02
martinerbr napísal:
Nazdar, je mozne povazovat malu volu na strede motora (2 000 km) za normalnu? Pri zabere pravej nohy mi na cca 5-6 hodine (dole :)) celkom zaujimavo puka. Pri jemnom zabere (pedalovanie na rovine) to pocut, ked poriadne zatlacim (kopec, intenzivne pedalovanie), to pukanie nie je az take pocutelne. Prevodnik je dotiahnuty (4 skrutky), zjazdeny nie je, kluky dotiahnute, jedine nemam kluc na velku maticu prevodnika. Ked zatlacam na okraj kluky, vyzera tam byt vola na kriz. Robi to pri zapnutom aj vypnutom motore. Vdaka za kazdu radu. Isiel by som to aj ukazat niekde do servisu, nejake odporucanie v KE, predtym ako to budem riesit s Canyon podporou.

Presne toto pukanie som mal na pätke.Nevedel som na to príst .No nakoniec to bolo ono.Vybrat očistit namazat.Malú vôlu som mal od novoty.Je to OK.
29.07.2021 - 10:36:33
00
matodrummer
nedavno som premazal loziska, takze tam skrutka povolena nebola, prekontrolovane kazdopadne. Kluc na maticu prevodnika mam objednany, ale tam vola nevyzera byt.
Skrutky na motore som mal aj s isticom skrutiek od vyroby, dorabal som svetlo tak motor musel ciastocne prec z ramu, cize pri opatovnej montazi som ich poistil aj ja.

ma271bi
toto kontrolujem pri kazdom pukani, ci nahodou, je zaujimave ako sa niektore zvuky dokazu preniest po rame.

Vcera som zbehol do madbikera po kluc na kluky, vsetko okolo kluk este raz vycistil a zatial to vyzera byt "opravene" :)
Dam nejaky normalny pojazd a uvidim. Zlakol som sa, ze bude nieco s motorom.
Zjavne je lepsie povenovat sa poriadne cisteniu, ako pisat zbytocne prosby o radu...
29.07.2021 - 11:32:44
00
keyboard_arrow_up