Ja mám ten istý čo Cipo11 kúpil som ho z miestneho obchodu za 557,-€. Ľahký a skladný, vojde aj do kufra auta.
07.08.2020 - 19:59:18
00
Ja mám tento: https://thcentrum.sk/obchod/easyfold-xt-933-2-bicykle-13pin/

Maximálna spokojnosť či nesiem cesťáky alebo dva e-biky. Bezproblémová montáž, doslova pár sekúnd, takisto skladnosť, keď ho hodím do kufra a to sa tam ešte zmestí aj ďalšia batožina. Je veľmi pevný, odolný, dobre drží aj pri vyklopení. Už som sa raz zabudol, mal ho vyklopený s dvoma e-bikami a išiel s ním pár kilometrov :) a úplne v pohode to zvládol, nič sa nepoškodilo. Mal som aj iné nosiče, ale s týmto som zatiaľ najviac spokojný. Výbornou vecou je aj dostupnosť náhradných dielov a doplnkov. Keď sa ti pokazí zámok, páska, tak to vieš zohnať doslova kdekoľvek. Vymeníš a ideš ďalej, žiadna unikátna značka, kde musíš objednávať diel cez pol EÚ, prípadne sa diel už nevyrába. Mám nakúpené aj rôzne príslušenstvo ako ochrana rámu či kolies, všetko páradne sedí, je to domyslené a opäť sa budem opakovať, keď to stratíš či sa pokazí, vieš bez problémov kúpiť nové. Kúpou tohto nosiča určite nespravíš chybu, aj po dvoch rokoch intenzívneho používania by som nevedel nájsť nejaké negatívum.
07.08.2020 - 22:58:29
02
Zdá sa, že Easyfold 933 nás tu má viac a so všetkým čo si napísal úplný súhlas. Ja som ešte dokúpil aj obal na skladovanie nosíča. Niekde som ho našiel v akcii za 20€.
08.08.2020 - 08:12:16
00
Zatiaľ tu nikto podrobne nerozoberal technické údaje:
Thule Easyfold 933:
Rozmery rozložený stav 123x96x68
t.j. dĺžka nosiča za vozidlom 68 cm = páka na ktorej pôsobí hmotnosť bicyklov, posunutie ťažiska dozadu, predĺženie "súpravy", ktoré čím je menšie tým lepšie.
Zložený stav 63x31x68
Objem v zloženom stave 132804 cm3, má význam pri ukladaní do kufra vozidla.
Hmotnosť 18kg
Uebler i21:
Rozmery rozložený stav 118x69x56 t.j. dĺžka nosiča za vozidlom 56 cm
Zložený stav 61x20x60
Objem v zloženom stave 73200 cm3
Hmotnosť 13kg
Oba nosiče odvezú dva elektrobicykle - je to vyskúšané.
Je to cca rovnaká cenová kategória.
Uebler je na základe testov tiež kvalitný výrobca.

Zo zvedavosti otázky pre majiteľov nosiča Thule:
Ak bol v čase Tvojho nákupu nosiča v predaji už aj Uebler, aký dôvod Ťa viedol k nákupu nosiča Thule?
Ak vtedy v predaji nebol, a robil by si nákup teraz, nezvolil by si si radšej Uebler, ak nie tak prečo?
08.08.2020 - 18:25:32
00
Easy Fold XT933 je podla mna spratnejsi a aj sa lepsie nosi. Podla mna sa aj pohodlnejsie nasadzuje na tazne v zlozenom stave. Osobne by som nesiel uz do ineho modelu.
10.08.2020 - 18:07:19
00
Súhlas, ani ja. Tiež som spokojný s Easy Foldom.
10.08.2020 - 20:07:55
01
Očakával som odpovede, ktoré po uvedení technických údajov pomôžu kupujúcim pri výbere.
Ale taká odpoveď tu zatiaľ chýba. Takže skúsim aj možnú odpoveď.
Objektívne akceptovateľné odpovede pre výber Thule by boli napríklad:
- je lacnejší,
- je dlhší o pákový mechanizmus upínania a tým je väčší odstup riadidiel prvého bicykla od zadnej časti vozidla typu kombi s kolmejšou zadnou stenou,
Subjektívne akceptovateľné odpovede by boli napríklad:
- zo skúseností preferujem Thule,
- dizajn Thule je pre mňa elegantnejší.
Určite je ale veľmi odvážne tvrdiť že:
- Thule je spratnejší - keď jeho objem v zloženom stave je takmer dvojnásobný 132804 cm3, proti Uebler 73200cm3
- Thule sa lepšie nosí 18kg proti 13kg Uebler
A je sporné či sa nasadzuje pohodlnejšie nosič s použitím páky alebo je pohodlnejšie nasadenie len nasunutím na guľu a sklopením. Ako komu vyhovuje, to je vec zvyku a cviku. Môže to byť individuálne.
12.08.2020 - 19:29:55
00
ammix napísal:
Očakával som odpovede, ktoré po uvedení technických údajov pomôžu kupujúcim pri výbere.
Ale taká odpoveď tu zatiaľ chýba. Takže skúsim aj možnú odpoveď.
Objektívne akceptovateľné odpovede pre výber Thule by boli napríklad:
- je lacnejší,
- je dlhší o pákový mechanizmus upínania a tým je väčší odstup riadidiel prvého bicykla od zadnej časti vozidla typu kombi s kolmejšou zadnou stenou,
Subjektívne akceptovateľné odpovede by boli napríklad:
- zo skúseností preferujem Thule,
- dizajn Thule je pre mňa elegantnejší.
Určite je ale veľmi odvážne tvrdiť že:
- Thule je spratnejší - keď jeho objem v zloženom stave je takmer dvojnásobný 132804 cm3, proti Uebler 73200cm3
- Thule sa lepšie nosí 18kg proti 13kg Uebler
A je sporné či sa nasadzuje pohodlnejšie nosič s použitím páky alebo je pohodlnejšie nasadenie len nasunutím na guľu a sklopením. Ako komu vyhovuje, to je vec zvyku a cviku. Môže to byť individuálne.


Ťažko sa dočkáš odpovede, keď reálne s nošičom Uebler nemá skoro nik skúsenosť. Ja mám tiež skúsenosti s inými nosičmi a najviac som spokojný s Thule Easy Fold. Mne osobne na Thule nič neprekáža a zo všetkých nosičov, čo som mal (a to ich bolo pomerne dosť) sa mi najviac osvedčil. Keby som mal možnosť vyskúšať Uebler, tak skúsim, nemusí byť zlý, ale po skúsenostiach s Thule nemám dôvod meniť. Tá váha pre mňa nie je podstatná, lebo ho prenesiem max. 10 metrov (od auta do skladu alebo domu). Avšak kto by to mal prenášať viac, tak je bezpochyby plusom nižšia váha. Ten objem je zaujímavý argument, ale mám veľký úložný priestor a zatiaľ nikdy mi tam neprekážal i keď polovica je dosť veľký rozdiel. Pri menšom batožinovom priestore to je dôležitý faktor. Otázka, koľko reálne tam ten nosič bude človek nosiť? Ja minimálne. Dôležitým aspektom pre mňa je aj celková tuhosť nosiča, ako som písal predtým. Vôbec s ním nezachádzam v rukavičkách a už si dosť vytrpel a zatiaľ všetko funguje na 100%. Čo sa nedá povedať o iných nosičoch, ktoré som mal, často bol materiál menej kvalitný, ohýbal sa, resp. som trpel kedy sa čo "urve".
12.08.2020 - 20:11:56
02
ammix napísal:
Očakával som odpovede, ktoré po uvedení technických údajov pomôžu kupujúcim pri výbere.
Ale taká odpoveď tu zatiaľ chýba. Takže skúsim aj možnú odpoveď.
Objektívne akceptovateľné odpovede pre výber Thule by boli napríklad:
- je lacnejší,
- je dlhší o pákový mechanizmus upínania a tým je väčší odstup riadidiel prvého bicykla od zadnej časti vozidla typu kombi s kolmejšou zadnou stenou,
Subjektívne akceptovateľné odpovede by boli napríklad:
- zo skúseností preferujem Thule,
- dizajn Thule je pre mňa elegantnejší.
Určite je ale veľmi odvážne tvrdiť že:
- Thule je spratnejší - keď jeho objem v zloženom stave je takmer dvojnásobný 132804 cm3, proti Uebler 73200cm3
- Thule sa lepšie nosí 18kg proti 13kg Uebler
A je sporné či sa nasadzuje pohodlnejšie nosič s použitím páky alebo je pohodlnejšie nasadenie len nasunutím na guľu a sklopením. Ako komu vyhovuje, to je vec zvyku a cviku. Môže to byť individuálne.


Čo ešte viac chceš počuť? Ak ti nestačia odpovede od reálnych používateľov, tak si niečo nájdi na zahraničných fórach a testoch. Hmotnosť a rozmery nie sú všetko. Osobne ak mám vláčiť ťažké ebiky, spokojnejší som ak je nosič masívnejší-ťažší-pevnejší. Pár kg hore dolu ma nezaujíma.
14.08.2020 - 10:42:37
00
ja mam Bosal Traveller ll, predava sa aj pod znackou Oris Traveller ll(ma ho moj sused). Nosim na nom 1xebike +1xfull a pohoda,sused zase 2xebike. Oba nosice vyzeraju byt totozne, az na znacku pod ktorou sa predavaju.
Napr u mimozemstana je za necelych 370e. Za mna spokojnost. Neviem o kolko je lepsi ten Thule,ale tento urcite posluzi dobre.

Prílohy:

bosal.jpg
bosal.jpg 91 KiB thumb_up0thumb_down

14.08.2020 - 14:57:51
01
zatiaľ to nemusím, riešiť, máme doma malého špunta a o mesiac čakáme ďalšieho, no do budúcna budem asi poškuľovať aj po tomto.

https://www.autohaus.sk/buzz-e-scorpion-2-nosic-bicyklov/

https://www.youtube.com/watch?v=92aSxhLzRVw&feature=emb_logo

kamoš mi robí v autohaus, predali ich desiatky a sami ich ponúkajú na požičanie. tak či tak si ale chcem vyskúšať mechanizmus páky a samotné zaobchádzanie s nosičom.
- thule a bosal maju výhodu v tom že to človek zaistí jedným ťahom.
17.08.2020 - 08:16:11
00
Tie skladacie nosice co tu spominate su pekne, ale bohuzial pre mna sa nerobia pre 4 bicykle. Max 3 co som videl.
17.08.2020 - 14:04:44
00
25kg x 4 ks je 100 kg na gulu ? taky nosic a auto osobne sa este nevyrobilo ktore znesnie taketo vertikalne zatazenie. Najlepsie riesenie je potom privesny vozik https://www.mottez.sk/privesny-vozik-na-prepravu-6-bicyklov-batozina/
17.08.2020 - 14:31:32
00
Auto asi hej (napr. minule spominany X6 cca 140-150 kg), ale nosic nie ako pises. Co som videl max tak okolo 65 kg. U mna to bolo o kombinacii, teda vozim 3 (klasika) + 1 (ebike). Tak natesno v dobrej kombinacii by sa asi dalo 2 + 2.

Co sa tyka privesneho vozika, napr ten co si postol som uz minule pozeral, ale ma v parametroch nevhodne na ebike. Mozno ma obmedzenie na hmotnost per bike. Aj by to vychadzalo, 6x15 = 90 kg, co ma mat nostnost.

A samozrejme beriem vahu ebike cca 19-20 kg bez baterky.
17.08.2020 - 14:40:52
00
horak71 napísal:
25kg x 4 ks je 100 kg na gulu ? taky nosic a auto osobne sa este nevyrobilo ktore znesnie taketo vertikalne zatazenie. Najlepsie riesenie je potom privesny vozik https://www.mottez.sk/privesny-vozik-na-prepravu-6-bicyklov-batozina/

Nie celkom. Na mojej Honde CRV je továrensky montované ťažné od fi BOSAL a má v technickom preukaze zapísané zvislé zaťaženie 100kg.
17.08.2020 - 14:50:40
00
keyboard_arrow_up