1) Kellysácke riešenie integrácie
baterky jej úplným uzavretím v ráme bez možnosti jej vyberania (jednoduchého) nepovažujem z hľadiska praktickosti za šťastné... Argumentujú vynikajúcou tuhosťou rámu, ale dosiahli ho tým najzákladnejším spôsobom - čas ukáže, či to bol dobrý krok, alebo nie... Za mňa - nebol...
2) Rozdiel medzi 7000 oproti 8000 je 10Nm kruťáku, monochrom displej, a iný typ "radenia"... Inak sú ale plne kompatibilné...
3) Porovnateľné na základe čoho? Krútiaceho momentu, váhy, rozmerov, power managementu, Q-faktoru, funkčnosti, mechaniky... Tých faktorov je neskutočne veľa, osobne by som si netrúfol exaktne povedať, či je niektorý motor lepší ako druhý - každý má svoje plusy, aj mínusy... Povedal by som, že je to o tom, čo od neho jazdec očakáva...