Ak sa rozhodneš pre Velosprint, môžem len odporučiť, bral som s tadiaľ už 15 bikov. Super prístup, servis a výmena po záruke s poznámkou "vždy sa dá niečo urobiť".
06.02.2022 - 16:08:41
01
Keď tu čítam sumy za bicykle a zadanie je "jazdiť budem po Bratislave a niekedy po okoli:" tak mi sánka padá. Nie som nejaký odborník a bicykel som používal skôr ako praktické približovadlo a nie športové náčinie.Najdlhšia moja jazda bola do Prievidze. Ale keďže budem mať od apríla viac času spravil som si radosť a k vianociam som si kúpil pre mňa vysnívaný ebike KTM MACINA TEAM 292 model 2021 v cene 3490e. Mám k dnešnému dňu na ňom 163km a aj keď som krátko vyskúšal Fisher a Lapierre tak tento sa mi zdá byť až moc dobrý na moje použitie čo je mierny terén a prevážne výjazdy 50-100km denne.Možno smiešna otázka, prečo sa nikto nezamýšla nad kúpou ebike KTM?
https://youtu.be/qg_hLYP73-w
06.02.2022 - 17:24:11
01
KTM je super, len problem kupit …
06.02.2022 - 17:55:14
00
bajky sú to celkom pekné, ale pomer cena/výkon nič moc
06.02.2022 - 18:07:05
02
Tiez som mal tu istu dilemu a skoncil som v Levo gen. 2. Motor je presne ten isty ma len ine znacenie 2.1 vs 2.2. V tech. liste pisu ze si to po 4rokoch aktualizacii zasluzil ( myslim zmenit release number )
06.02.2022 - 19:42:12
00
Ja si myslim, ze v tej cenovej kategorii by mohli byt uz vsetky tie bajky dobre. Na vyber je toho dost, len mensia dostupnost. Kazda znacka ma aj klady aj zapory. Asi necham vyber medzi novym boschom 750W s tym smart systemom, alebo levom. Verim ze tie Cube su uz lepsie, len sa mi tieto modely vobec nepacia, ale tak to je kazdeho vec vkusu. Pozeral som aj KTM, zistim dostupnosti.
07.02.2022 - 20:29:16
00
keď je na bajku za 5700€+ základná vidla RS Gold 35 a pohon Sram SX či NX a na inom za 5300€- Fox 34, príp. 36 a pohon + brzdy SLX či XT, je to pomerne veľký rozdiel
08.02.2022 - 08:55:38
05
Přesně tak, za skoro 6tis. ten Gold apod. se základním Sramem je výsměch lidem.
08.02.2022 - 21:03:55
00