Ja ani trochu veru, po mojich skúsenostiach....
A dnes mám novú, hehe. Keďže sa mi podarilo zohnať ľudí do auta vracal som dnes lístky cez Internet. Jeden v pohode a druhý nešiel ani bohovi, vraj email adresa nesúhlasí s platiteľom. Tak som vytočil 18188, hodnú chvíľu sme debatili, pani skúšala či som zle nezadal adresu, refreshoval som stránku, pani ma hľadala v zozname cestujúcich a opäť ma nevedela ani podľa mena a čísla OP nájsť napriek tomu, že lístok som "držal v ruke" až nakoniec pani zistila, že v systéme majú ako email platiteľa uvedený ich vlastný:
[email protected]. Pýtam sa, že prečo? Vraj nevie, prepísala to tam, lístok, ktorý som si zakúpil 10. marca 2015 mi poslala znovu s mojou adresou odosielateľa a už to vrátiť išlo. Ale bola milá, veľmi sa mi nakoniec ospravedlňovala i keď za tú chybu nemohla.
ZSSK jednoducho neprestáva prekvapovať
