Ti predajcovia boli oduti,ze si nekupil u nich,ale v e-shope.Je to pre nich konkurencia.Aj na mna zazerali,ked som prisiel do servisu s mojim GTckom a zahlasil,ze ho mam cez net.A ked som chlapikovi povedal,ze: a vy by ste mi spravili taku cenu ako ten e-shop?...tak iba volaco zasomral.
Kazdopadne ja ako obchodnik a student manazmentu a marketingu mozem spokojne vyhlasit,ze to nie je pristup k zakaznikovi a takymto jednanim si len spravia negativnu reklamu.
Zo statistik vychadza,ze spokojny zakaznik povie o svojej pozitivnej skusenosti z obchodu 4-5 dalsim zakaznikom,zatial co o negativnej skusenosti povie 9-10 ludom.
Ja osobne by som uz do toho servisu uz viac urcite nesiel! Bolo evidentne,ze ta len chceli vyrobit.
to stan:
Tak mu mali ten cennik ukazat a nemali teda zlavit na 440,- ked je to tak bohovsky pevne stanovene
Ver-never ja pracujem v obchode,vobec nie som arab a dohadujem sa o cene ja,aj moji zakaznici. nazdar vole