jazdim stylom akym potrebujem, ked sa ponahlam tak idem rychlo ked nie tak pomaly. Prekvapilo ma to na pasiku travy co bol na chodniku, stredom chodniku bol mokry pas travy s hlinou, panicka na jednej strane, pes na druhej a ona si psika zavolala 2 metre pedomnou kde som bol rozbehnuty tak na cca 17km/h rychlosti, hned na brzdu a predne
koleso rovno na pasiku tak sa rovno zablokovalo, ihned som brzdu povolil nakolko som ho mal aj natocene do lava a potom väcsinou ked naprsi tak bud pod stromami na listi alebo je tam potom naka ina gebuzina NEVIDITELNA kde som dostal aj nedotazavy smyk a potom na mokrych dlazdiciach a potom na chate, tam je toho dost, strk, listy nespevnena cesta a ked ma este tak napadlo tak pri drazdiaku na tych kamienkoch, tam staci naozaj malo zacat brzdit a kolesa sa blokuju, sneh a poladovica na chodniku cez zimu, ta poladovica ani nebola vydiet a zistil som to nastastie pri prvom brzdeni ked som este vobec nezatocil, keby som to pri to brzdeni nezistil tak by som pekne nedr*al do muru, ked sa ide v dubravke od saratova k cukrarni normalne po chodniku tak vie ake su tam 90° zatacky ktore na suchu davam v 25km/h, keby som tam siel na tej poladovici tak oproti prvej je hned dom, asi by som skoncil niekde v pivnici toho domu.
kubad: ano, prave preto by to malo byt vypinatelne, auta s ABS maju brzdnu drahu dlhsiu ale pritom su plne ovladatelne. Na aute ktore nema ABS dostanes smyk tak ostanes vsetkymi 4mi kolesami na ceste. Ked dostanes na
bike alebo motoreke ktora nema ABS v zakrute smyk tak ides na asfalt ked ihned nezareagujes.