Tých 5mm je na 160mm zdvihu veľmi málo, ťažko je povedať v čom to môže byť, 10-15 PSI je veľmi nízky tlak, skúsil si zmenu tlaku aj v spodnej komore?
Skús nafúkať obe komory na cca rovnaký tlak. Myslím že by to malo pomôcť. Nízky tlak v komore (10-15 PSi) spôsobuje, že ide
vidla ľahko do zdvihu a tú tuhosť (ako si napísal vidlu nedáš na doraz) spôsobuje vyšší tlak v spodenj komore. Vyrovnanie tlakov by teda malo spôsobiť lineárnosť zdvihu a odstrániť začiatočnú progresivitu (SAG 5mm). Myslím že to bude len zle natlakovaná vidlica, nič viac. Treba sa hrať s tlakmi, poskúšaj rôzne možnosti: vyšší tlak v spodnej komore, rovnaké tlaky, nižší tlak v spodnej komore a zistíš, aké nastavenie tlakov je najvhodnejšie.
Ak nie, bolo by dobré dať to do rúk niekomu, kto sa do toho vyzná.
V Tabuľkách sú len orientačné hodnoty, tlak sa fúka podľa SAGu, no 10-15 PSI je vemľmi málo.