Neovladam, tieto informacie nepotrebujem vediet, ale cas od casu si to pozriem, ked riesim brzdy, bud na bajku, alebo na aute. Potom to chvilu aj ovladam
Napr. naposledy, ked som riesil, ci kupit DOT5.1 alebo DOT4, tak som to studoval ostosest
a ten mokry bod, to som nedavno znovu studoval, uz neviem kvoli comu, ale suviselo to s Avidmi
.. v reale je to aj tak fuk, jedine aby clovek omylom nedal DOT5ku. Cize obcas ma to zaujima. Teraz priznavam, ze som si pozrel specifikaciu DOTky, lebo sa mi nezdalo, ze by
brzdy na
bajk boli konstruovane podla teploty varu kvapaliny. A este si spominam, ze naposledy som prave studoval nasavanie vody do DOTky, ked sa riesil problem , ze bajku garazovany v pivnici "vystrelili" az piestiky. Asi vtedy som sa zaoberal tym varnym bodom. Lenze okolo toho je spusta veci, podstatnych tak akurat pre zavodne auta, takze radsej to privelmi nestudujem. Ale napr. jedna vec ma zaujala, ze lacna DOT5.1 moze byt horsia ako slusna DOT4 /myslim, ze prave kvoli nasavaniu vody/ a pritom mozno aj drahsia a potom, ze DOT5.1 ma nizsiu viskozitu, co moze byt relevantne pre taperbore system u Avid pacok (ktore maju velmi uzky priestor, kade ide kvapalina a moze im to robit problemy).
edit: nasavanie = absorbcia vlhkosti zo vzduchu