marek_K napísal:
Ghost5900 ake ale mali kamosove XT kody?
V bajkuli na treku som skusal cisto nove SLX 7000, a zadna robi to iste, po par rychlych stlaceniach sa skracuje krok a bod zaberu sa posuva dalej od gripu.
toto nieje chyba, rychle napumpovanie je na kazdych shimano pakach, chyba na xt M8000 je ta, ze bud pri stlaceni bola tvrda, alebo sli az ku gripu a tym padom brzda nebrzdila, co moze mat fatalny nasledok, ja mam tiez NG NK a po 9 mesiacoch pouzivania sa mi to nestalo.
26.02.2017 - 09:30:42
00
Mam sa niecoho obavat ked mam kody: ke OB ?
26.02.2017 - 17:21:19
00
O je uz rocnik 2016, cize nie.
26.02.2017 - 17:54:44
00
Problém bŕzd XT M8000 a XTR M9000 nie je vo výrobných kódoch a roku výroby. Všetky verzie sú rovnaké. Problém je práve v tom prílišnom preplňovaní olejom a správnom odvzdušnení. Nové brzdy majú iný systém vyrovnávacej nádržky a gumičky v nej ako napríklad M786. Je oveľa menšia ako u predchádzajúcich verzií bŕzd s odnímateľnou krytkou. Preto sa napríklad u nových bŕzd neodporúča mechanické roztláčanie piestikov pri výmene brzdových dosiek. Gumička sa môže poškodiť a brzda začne tiecť. Je potrebné to urobiť tak, že sa roztláčajú pri otvorenej odvzdušňovacej skrutke a brzda sa musí odvzdušniť.
26.02.2017 - 18:55:51
01
User friendly jak svina :D
26.02.2017 - 18:57:28
06
A koľko krát meníš dosky za sezónu?
26.02.2017 - 19:00:23
00
No ako kdo. Cital som tu uz rozne. Niekto tu menil po jednom blatovom preteku. Chalani co jazdili v rakusku menili tiez dost rychlo. No aby koli tomu musel clovek chodit do servisu?
26.02.2017 - 19:07:23
00
organiky v Alpach castejsie ako by si clovek zelal :)
26.02.2017 - 19:13:15
00
Otvoriť na brzde ventil, vytlačiť piesty, doliať a zatvoriť. Robota na 10min max. Do servisu? Načo?
Aj keby som mal meniť tie platne 10x mesačne, tak stále v pohode tých 10min, keď máš všetky nástroje... Ale to by už bol iný extrém. Stačí tak 2-3x ročne a aj to je dosť...
26.02.2017 - 19:18:16
02
No pre nas pohoda. Ale co ta vacsina?
26.02.2017 - 19:22:24
00
zlate Avidy.. :lol:
26.02.2017 - 19:47:58
00
No tá väčšina buď tak nejazdí, aby museli tie platne meniť 10x za rok, alebo majú so sebou ten servis, ktorý im to vymení, alebo to asi 10x do roka nemenia :) a vonkoncom ich to netrápi, či sú zjazdené alebo nie :).
Ja by som to zas tak tragicky fakt nevidel...
26.02.2017 - 19:48:18
00
Treba ale uznat, ze v tejto dobe je to krok spat.
26.02.2017 - 19:50:01
02
citam same zaujimavosti :-D ako casto by sa mal menit olej? pri vymene platniciek otvarat odvzdusnovaci ventil na prasati? a dolievat olej a odvzdusnovat? (XT M8000) akoze vazne? :-D doma si to asi nespravim a servis? mozem len dufat ze bude mat tuto vedomost.
na staruckych juicy7 som kvapalinu nemenil nikdy, za 10 rokov som menil platnicky len raz - aspon si tak pamatam a to dostavali niekedy dost na hubu (blato nejazdim a v snehu neboli) nikdy nikde ani kvapka nicoho. nikdy neboli odvzdusnovane, brzdilo to stale ako blazen. len po poriadnom prehriati to stratilo ucinok kym sa trosku brzdenim neobrusili platniky a kotuc. este stale su na zimaku a na brzdny ucinok ani nic ine si nemozem stazovat.
26.02.2017 - 20:14:27
00
olej vymeň ako na aute, po najazdených 10 000 km :lol:
26.02.2017 - 20:24:04
00
keyboard_arrow_up