Myslím si, že stači, keď ubrzdí aj mňa100kg bez bicykla, ruksaku a podobných zbytočností
26.07.2019 - 10:28:22
01
nickovw08 napísal:
Myslím si, že stači, keď ubrzdí aj mňa100kg bez bicykla, ruksaku a podobných zbytočností


jazdíš aj traily a strmšie pasáže? keďže tieto brzdy všetci chvália, tak to asi zdržia :)
26.07.2019 - 10:36:48
00
Traily v tom pravom zmysle slova asi nejazdím, lebo ja jazdím kade sa mi zrovna chce a som presvedčený, že niekedy tým dolekopcom a strminám na ktoré narazím sa žiaden umelo vytvorený trail nechytá😁
26.07.2019 - 10:40:48
01
Mám SLX M675 s pákami M7000, kotúče 180/160 a aj na trailoch (Bojnice) som s nimi nikdy nemal problém. S bicyklom a vakom to bude +-110kg. Takže myslím že ti budú stačiť.
26.07.2019 - 10:47:32
02
tarpon napísal:
Mám SLX M675 s pákami M7000, kotúče 180/160 a aj na trailoch (Bojnice) som s nimi nikdy nemal problém. S bicyklom a vakom to bude +-110kg. Takže myslím že ti budú stačiť.


Ok díkes páni :)
26.07.2019 - 11:30:57
00
Mám 93 kg, SLX som jazdil (180 kotúč XT a metalické dosky) a pri veľkej zaťaži zadná brzda začala vibrovať a hučať. Prešiel som na 4piesty ZEE a problém zmizol. ?
27.07.2019 - 14:31:38
00
Tiez som mal ZEE a su to naozaj skvele brzdy
27.07.2019 - 14:36:33
00
bimjeam napísal:
Kristina prečo servowave nie, ale 4-piest áno? :)

Inak nie som jediná, komu vyhovujú brzdové páky bez servowave. Nižšie článok z Pinkbike aj z citátom.
https://www.pinkbike.com/news/review-shimanos-all-new-xt-4-piston-brake.html
„In fact, I've seen some high-profile Shimano-sponsored racers running the non-Servowave XTR lever (combined with a four-piston caliper) because it feels more traditional.“
27.07.2019 - 14:51:13
00
Nezníži sa tým v praxi maximálny výkon bŕzd?
27.07.2019 - 15:26:03
00
Gusto0 RT56-M zabehnute. je citit vyssi brzdny ucinok, ale po brzdeni zacnu slabucko cinkat, kym neochladnu.
Vyskusane aj za mokra. Bez pazvukov.
Na bezne jazdenie podla mna v pohode.
27.07.2019 - 15:46:02
00
bimjeam Výkon nižší nebude. Výkon by sa pri použití trailových pák ešte viac zvýšil pri plnom brzdení keď sa dostane k slovu samotný Servowave. Ako som však písala predtým, ja osobne nepotrebujem ten výkon už zvyšovať. Pre moje jazdenie a moju hmotnosť je dostatočný aj výkon, ktorý ponúka verzia Race. 4 keramické piestiky pre lepšiu "izoláciu" tepla od kotúčov do dlhších a rýchlejších zjazdov budú plus, ktorý som chcela dostať.
27.07.2019 - 15:52:43
00
lacika_dnb takze ti to aspon pomohlo? no testnut som myslel dlhodobejsi test - zodrat na tom aspon dvoje platne a odmerat hrubku - to bude aj tak zachvilku :-D SLX a XT kotuce boli blato - zvlnene skoro po kazdom zjazde no dali sa narovnat prstom :-D nevydrzali mi ani celu letnu sezonu. tak som zvedavy na tento lacak ci nieje nahodou z ineho materialu.
27.07.2019 - 16:32:50
00
Kristina napísal:
bimjeam Výkon nižší nebude.
Výkon by sa pri použití trailových pák ešte viac zvýšil pri plnom brzdení keď sa dostane k slovu samotný Servowave.
tak ako to bolo teda myslené?
28.07.2019 - 03:22:45
00
Yogisz Prečítaj si môj príspevok ešte raz a až do konca.
28.07.2019 - 07:52:32
00
Kristina napísal:
4 keramické piestiky pre lepšiu "izoláciu" tepla od kotúčov do dlhších a rýchlejších zjazdov budú plus, ktorý som chcela dostať.
normalne ta keramika znizuje prestup tepla z platniciek ...
28.07.2019 - 08:32:17
00
keyboard_arrow_up