Ahojte, kupil som CODE R, no na prednej brzde je krátka hadica, chýba tak 4cm.
Nejaký nápad ako ju predĺžiť?
Resp. iné riešenie, ako kúpiť originál komplet hadicu za 30€ :tmi: ?
22.11.2021 - 08:43:51
00
Pouzit vidlu s o 40 mm nizsim zdvihom. ;-)
Ale vazne, nic ine ako novu hadicu nevymyslis.
22.11.2021 - 09:26:12
03
dat uzsie rajdy :-)
22.11.2021 - 09:53:38
02
To iste sa stalo mne pri intende, mal som nastaveny zdvyh na 140mm, odstrihol hadicu, odvzdusnil. A ked som na druhy den prestavil na 180mm zrazu bola kratka. Tam nic ine nevymyslis ako novu hadicu 😢🥺
22.11.2021 - 10:03:21
00
Ešte mi napadlo, mám doma Guide R, na ktoré sadá prach...mohol by som použiť hadicu?
22.11.2021 - 10:28:53
00
Keď máš rovnakú koncovku na strmeni tak áno.
22.11.2021 - 10:46:56
00
Ešte možno by sa dala páčka posunúť na rajdoch. Sram má mega dlhé brzdové páky a pri nastavení na brzdenie jedným prstom ich musím mať posunuté pomaly na stred rajdov. Neviem ako máš toto nastavené, ale asi tak ako treba. Ale ak nie, tak aj týmto sa dá získať pár cm. Alebo potom dať tú hadicu z tých druhých bŕzd ak pasuje koncovka.
22.11.2021 - 10:49:11
00
tiež ich má tak na strede :). no nič asi sa tej novej hadici nevyhnem
22.11.2021 - 10:54:03
00
Hadica je na Guide a Code rovnaká. Ak je dosť dlhá, tak ju kľudne použi.
22.11.2021 - 11:19:08
01
Vybrať podložky spod predstavca, predstavec s negat uhlom, sfúknuť vidlu ???....dá sa všelijako pomôcť, ale naj bude nová hadica ?
22.11.2021 - 14:46:37
01
Poprosil by som o radu.
Kúpil som si starší, ale veľmi zachovalý trekinkový bicykel, ktorý má kotúčové brzdy Tektro Draco PRO s kotúčmi Tektro 160mm. S kotúčovými brzdami nemám žiadne skúsenosti.
Zadná brzda ide do fleku okamžite, ale predná je dáka slabšia. Musím dosť silno zatiahnuť, aby to dobre brzdilo. Nechystám sa na dáke zjazdovanie, ale zastaviť musím a niekedy aj rýchlo.
Chcem sa spýtať na zopár veci.
Sú tam originál platničky Tektro A10.11. Pomôže keď tam dám platničky od Shimana B03S? Majú lepšiu účinnosť?
Alebo mám rovno pozerať po novom kotúči napr. TR56 180mm? Je to navyše cca 20€ aj s adapterom. Adaptér treba presne na Tektro, alebo môže byť aj od Shimana? Neviem, či je to navzájom kompatidebilne.
Zadnú brzdu som neodvzdušňoval, ale som dopĺňal trocha oleja, lebo páčka išla pri brzdení veľmi nízko (vrchný deklík bol povolený). Po doplnení oleja to je už relatívne dobre, ale prvé stlačenie ide páčka nižšie a druhé stlačenie už ide v pohode. Odvzdušniť?
Ďakujem.
17.12.2021 - 11:58:16
00
Najskor poriadne vycistit strmen, piestiky. Rozchodit piestiky, aby chodili hladko a sumerne. Potom poriadne odvzdusnit podla postupu alebo si to dat odvzdusnit, nielen akoze doliat. Az nasledne kupovat veci, ktore bude mozno potreba a mozno uz ani nie ;)
17.12.2021 - 12:50:52
00
Netvrdim, ze to je tvoj pripad, ale brat kupoval pred 5 rokmi low budget bike za 350€ a mal nejake asi najlacnejsie kotucovky ake boli na trhu. Som bol velmi nemilo prekvapeny ked moje stare v-ckove bzdy boli nasobne lepsie co sa tyka brzdneho ucinku na tom ako tie jeho kotucove. A to sa jednalo o novy zabehnuty bike. O rok som ja kupil bike s kotucovkami od shimana, tiez nejaka slabsia rada m365 a to bol teda neporovnatelny skok dopredu. Co som pozeral ich hodnotu na webe tak to bolo nieco medzi 20-25€ za novy brzdic (hadica, packa, olej, platnicky vsetko ako kit bez kotuca), cize do 50€ na bike. Tak ak ti mozem poradit, prehodnot pred laborovanim s vymenou kotucou, platniciek aj tuto alternativu. Z bazaru sa daju kupit shimanacke sety aj za mensi peniaz ako tuna sledujem.
17.12.2021 - 13:14:54
00
Správne zvolene gumičky na ráfikových brzdách, by pri tomto zatiahnutí brzdových pák, zo mňa urobili supermana :-). Predná a aj zadná brzda ide hladko, piestiky sa súmerne ytláčajú a aj sťahujú. Kotúč som vyčistil isopropyl-om a pre istotu aj vypálil. Platničky som dáko opomenul. Trochu ich prebehnem jemným šmirgľom, odmastím a pre istotu vypálim.
Ľudia tu dosť hania tie Tektra Draco, tak preto som hneď išiel meniť veci. Ono to brzdi, ale mal som pocit, že cez palubu ma nehodia. Tu zadnú brzdu odvzdušním a uvidím, ako sa bude správať. Ak sa odvzdušňujú rovnakým spôsobom ako iné (Shimano) brzdy, tak v tom nevidím až taký problém. Návodov je kopa.
Čo sa týka kúpy nových-zanovných bŕzd, aj nad tým som uvažoval. Keby som Teraz kúpil kotúč s adaptérom a nepomohlo by, tak potom už treba kúpiť len set bŕzd :-). Problém je v tom, že brzdy a vlastne aj plno iných komponentov je problém zohnať a ceny išli slušne hore. Pozeral som na komplet MT410 a predná+zadná je za cca 90-100€ ak ich zoženieš :-). Nové brzdy majú hadice dlhšie ako potrebujem. Dajú sa bezbolestne skracovať?
Inak je to GT Transeo 2.0. Bicykel takmer nejazdeny, bez škrabancov.

Ďakujem za rady.
17.12.2021 - 15:43:22
00
410 bude+-to isté .Ale420 alebo 520 a 180kotucMagura mdrc brzdi so znacnou rezervou.A zadok nechaj ako je.
Ale velka zmena uz bude 180 kotuc...
17.12.2021 - 19:13:55
00
keyboard_arrow_up