jazdim xc11 a xc14 --neni to to teplotou ? pred tym som mal aj xc 12 a nič take som nepostrehol--iba v zime vonku klesol tlak čo je normal
27.03.2025 - 14:03:15
00
Je to teraz, keď už je teplejšie.
27.03.2025 - 14:10:29
00
ja som to postrehol. casom sa "vygajda". teraz som nahadzoval na predok novy a je v tom citelny rozdiel. aj v sirke 2mm. ale maxxis 3C robil to iste. mozno menej vyrazne.
27.03.2025 - 14:36:32
00
Určite to robia aj iné plášte, hlavne to že sa roztiahnu. Ale teraz mi to príde celkom rýchlo a celkom dosť.
27.03.2025 - 14:44:23
00
daak napísal:
Asi to uz evidujete, online kalkulacka tlaku pneumatik od Vittoria :)

https://int.vittoria.com/pages/tire-pressure

cesta sedi, mtb dava mensie tlaky
27.03.2025 - 18:56:21
00
lukjur mozno aj ta zmena teploty.
27.03.2025 - 19:07:28
00
Jazdíte niekto Schwalbe Thunder Burt? Skúsenosti? Jazda najmä vyjazdené zvažnice (ako na gravely), polňačky, po daždi najmä asfalt....
02.04.2025 - 05:52:36
00
Thunder burt jazdím na bajku do práce (väčšina asfalt). Rýchlejší plášť som ešte nemal. Je ozaj vhodný iba do suchých podmienok, nevravím, že v blate neprejdeš, ale .. Jazdil som starú zmes Pace star (asfalt, zvážnice, les) a teraz jazdím race speed evo v rozmere 29x2,1" .
Jediný problém so schwalbe ako sa tu písalo nesedia rozmery šírky (tabuľkovo vs. skutočnosť) a váha + - 20% čo majú aj niekde v popise. Momentálne mám kúpené Thunder burt 29x2,35, tak som zvedavý akú reálnu šírku budú mať.
Na obrázku THUNDER BURT 29x2,1 (622-54) - skutočná šírka niečo cez 49mm oproti tabuľkovým 54mm ?!!

Prílohy:

IMG_6486.jpeg
IMG_6486.jpeg 229.97 KiB thumb_up0thumb_down

02.04.2025 - 16:31:17
02
aká je prosím vnútorná šírka ráfika?
03.04.2025 - 10:44:20
00
Jazdil som Thunder Burt Addix Speed jednu sezonu na MTB. Aktualne je na graveli vpredu. Velmi rychly plast. Bude to v pohode na to pouzitie co chces.
Mam starsiu varku, cize 29x2.1 ma 52-53mm na 25mm rafiku.
Hmotnostna tolerancia Schwalbe je 7%. Treba im pisat ked to prekrocia, pretoze v poslednej dobe QC na urovni podpriemernej ciny.
03.04.2025 - 11:42:04
00
KNIVE vnútorná šírka ráfika 21 mm
03.04.2025 - 13:57:18
01
mariotn napísal:
Thunder burt jazdím na bajku do práce (väčšina asfalt). Rýchlejší plášť som ešte nemal. Je ozaj vhodný iba do suchých podmienok, nevravím, že v blate neprejdeš, ale .. Jazdil som starú zmes Pace star (asfalt, zvážnice, les) a teraz jazdím race speed evo v rozmere 29x2,1" .
Jediný problém so schwalbe ako sa tu písalo nesedia rozmery šírky (tabuľkovo vs. skutočnosť) a váha + - 20% čo majú aj niekde v popise. Momentálne mám kúpené Thunder burt 29x2,35, tak som zvedavý akú reálnu šírku budú mať.
Na obrázku THUNDER BURT 29x2,1 (622-54) - skutočná šírka niečo cez 49mm oproti tabuľkovým 54mm ?!!

Tak ťa výroba je riadny šit....preto to nemám na žiadnom biku
03.04.2025 - 14:45:06
00
Pre niekoho moze byt tato nevyhoda vyhodou. Moj TB 2.1 nevojde dozadu. 3-4 milimetre by to ale spravili.
04.04.2025 - 09:50:58
00
to je ako s racekingom,2,0 mala reálne 1,85 :) vhodná na gravel
04.04.2025 - 10:11:36
02
Neviete poradiť, či existuje nejaké porovnanie "vnútorného priemeru plášťov" ? Resp. ktoré značky robia širší vnútorný priemer.
Roztrhol som bočnicu na CrossKing 29x2,0" . Sú to jediné plášte, ktoré sa mi podarilo nahodiť ako bezduše na ráfik DT Swiss XR361.
Mám skúsenosti s:
- CrossKing 29x2,2: malý vnútorný priemer
- CrossKing 29x2,3: veľmi malý vnútorný priemer (aj s dušou poriadne nenaskočila patka)
- Tufo Thundero a Speedero 19x37: malý vnútorný priemer, ale problém bol hlavne šírka plášťa
- Schwalbe Marathon Almotion 29x40: nahodiť šiel dobre, ale patky nedržali a v zákrute púšťalo mlieko

Ešte doplním, prečo je z časti problém s plášťami na XR361. Ide o asymetrický ráfik. Diery pre niple na jednej strane zasahuje moc vysoko.

Inak, asi všetky finty s nahadzovaním bezduší poznám (najskôr s dušou, ručne nahodiť jednu stranu, fúkať bez ventilu, booster, ...) a používam, ale teraz by som potreboval len radu o vnútornom priemere plášťov.
05.04.2025 - 09:49:50
00
keyboard_arrow_up