napr. po :rain: :lol:
03.08.2010 - 06:24:27
00
alebo do predu 2,2 MK a do zadu SS 2,1.

tak to momentalne vozim ja - okolie kosic.
03.08.2010 - 11:04:44
00
mam problem. nie tak celkom s plastom ale presiel som z TIOGA XC 2.1 na tieto a pri prudkom brzdeni mi neskutocne vybruju cele kolesa a vydavaju ohlucujuce vrzganie , piskanie vsetko mozne. Rafik som ocistil len handrou,ziaden olej ani voda sa tam nedostali , neviete cim to moze byt?
04.08.2010 - 15:07:09
00
aké plášte na zadné koleso:
michelin wild grip 2.15, či maxxis advantage 2,0?
05.08.2010 - 12:07:09
00
wildgrip 2,0 vozim v predu , dnes 3x podrzal v kritickej situaciii. :whew: .. dojazdim AT smykajuce a hodim ho aj dozadu :nod:
05.08.2010 - 20:36:36
00
zihadlo5, "musím sa skromne" pochváliť. Podarilo sa mi zohnať XCR xtreme (dávam dopredu - drží citeľne lepšie ako nobby EVO v rozmere 2,1) a aj XCR mud - dávam dozadu. Ešte čakám na "maratónky" XCR dry2. Moja závislosť na Michelin dostala poriadnu dávku do žíl. :inlove: A na pár rokov mám pokoj, ak budem v zdraví môcť bicykluvať. :P ;)
09.08.2010 - 12:30:55
00
;) joooo :rock:
xtreme je dobry ja dozadu,ale opacne ho treba obut.... 127tpi je ozaj citit a bocny vzorek :nod:
mud je az moc jednoucelovy...
09.08.2010 - 13:21:33
00
Ja viem. Mud je výborný vzadu aj keď je zodraný. Občas trošku v ťažšom teréne uskočí do strany, ale v zábere ma nikdy nesklamal. Keď som ho mal aj nejaký čas na prednom, dalo sa v priamom smere brzdiť na čomkoľvek okrem ľadu. ;) Xtreme mám teda na predné. Keď je obdratý, dám ho na zadné doraziť. ;)
09.08.2010 - 15:44:22
00
Dobre, tak doma mám Michelin Wildracer a mám pochybnosti. Podľa šípok (rear/front) na plášti a podľa návodu na obale má byť orientácia šípok dezénu (pri pohľade z hora) na zadnom kolese dozadu a na prednom kolese dopredu. Podľa pánov z Michelinu je to dobre. Ale mne sa to nezdá. Podľa mňa by mala šípka dezénu na prednom kolese ukazovať dozadu pre lepší grip. A na zadnom zase dopredu pre rýchlosť? Čo je správne, návod od ujov z Michelinu alebo môj úsudok?

Aby ste ma pochopili (to v strede je jazdec, telo hlava ruky, pohľad z hora):
ujovia z Michelinu radia takto: < --o= >
podľa mňa takto: > --o= <
13.08.2010 - 16:01:56
00
ujovia radia dobre. Predny vzor musi byt ako strieska nad hlavou, nakolko tento tvar ti dava smerovu stabilitu. Vzadu je to opacne kvoli tomu, aby si mal trakciu (smerova stabilita za taziskom je totiz uz irelevantna). Skus v zime vymenit vzorky opacne, hodis 3 tigre a pochopis, je to dobre...
13.08.2010 - 16:14:20
00
Toto iste sa tu myslim riesilo s nobby nic-mi. Jedina rozumna rada, ked si myslis, ze studovany ujovia z michelinu nemaju pravdu znie: vyskusaj oba sposoby a potom uvidis co ti viac sedi. Ja by som ale nespekuloval a dal na ujov z michelinu ;)
13.08.2010 - 16:17:32
00
Ja som nevravel, že ujovia z Michelinu sa nevyznajú v gumách. Len som bol zaskočený keď som to nasadzoval, lebo som to chcel dať naopak, tak sa mi to javilo lepšie. Potom sa pozriem na bok plášťa a čo nevidím, ujovia z Michelinu rozmýšľajú inak ako ja :)
13.08.2010 - 16:32:52
00
Ja by som to zhrnul takto:

Toto vidíš zhora podľa ujov z Michellinu < --o= > keby si si však pozrel bike z dola a na dezén ktorý je v kontakte tak uvidíš presne toto: > --o= <

Ak by si to nahodil takto > --o= < tak by skutočný dezén, ktorý je v kontakte s terénom na spodu plášťa vyzeral takto: < --o= >

A čo udáva správanie sa plášťa? Predsa dezén ktorý je naspodu a ktorý nevidíš /zvyčajne/ a nie ten dezén zvrchu, ktorý vidíš bežne.
13.08.2010 - 21:08:25
00
To ako to vidno z hora je IBA pre orientáciu a synchronizáciu aby sme sa bavili všetci o tom istom smere.
13.08.2010 - 23:35:40
00
To je všetko fajn, len si treba uvedomiť že z dola to bude vždy opačne. Už si to stačí len predstaviť a prídeš na to a,ko to bude správne. Samozrejme nie u každého plášťa sa to dá.
14.08.2010 - 14:40:15
00
keyboard_arrow_up