Mam v ponuke Wolfpack Trail 2,4

https://www.mtbiker.sk/bazar/plaste-a-duse/mtb/29/458351/wolfpack-pneu.html
05.05.2021 - 21:42:22
10
Ahojte, prosím vás čo si myslíte o kombinácii Ardent race 2,35 3C EXO TR dozadu a Ardent 2,2,5 EXO TR obyčajsý dvojzemsový dopredu? Teda či len nevadí širší dozadu a užší dopredu? Totiž to kamoš má 2,35 tku Ardent race kupený a nezmestil sa mu poriadne do zadnej stavby, tak mám možnosť ho mať za pár korún.... Išlo by to rock machine blizz crb. Alebo nešpekulovať kúpiť a dať dozadu Ikon 2,2 EXO TR a dopredu Ardent Race 2,2 EXO TR? Ide mi o rýchlosť ale zas zabiť sa tiež nechcem. Ikonom 2,2 3C TR mám skúsenosť na fulle na zadnom kolese a moc to nebrzdí na strku a sotoline a v klopenkách tak dopredu by som to nechcel. Dokopca ale ten Ikon ide jak dabel aspon pocitovo (pred tým som mal miniony DHR+DHF 2,3). Ardent je veľmi príjemný vpredu na trailovom fulle tak dumám, čo dať na HT ktoré by som chcel mať kusek rýchlejšie...
06.05.2021 - 00:14:27
10
miidlo napísal:
na pohľad majú možno dezén podobný, ale kvalita materiálu a váha je úplne niekde inde... jazdím vpredu Cross 2,4 a vzadu race 2,4.. sú naozaj skvelé.. pred tým som mal Racing ray - racing ralf a Wolfpack sú podľa mňa o niečo lepšie.. pre mňa ideálna kombinácia na XC jazdenie + traily v Karpatoch


Nevies pls ake mali realne vahy?
V com sa ti zdaju lepsie? (Tiez mam teraz Ray/Ralph)
06.05.2021 - 00:37:10
00
ma niekto realne zvazene Maxxis Dissector 29x2,4" WT 3CG Double Defence TR plášť kevlar?
06.05.2021 - 06:28:25
00
kecinko zajtra nahodim speed2.4 predok a 2.2 zadok práve namiesto Ray/Ralph potom napíšem dojmy
06.05.2021 - 07:21:59
00
Nahodil som po case Aspeny 2,25" EXO (s ktorymi som bol v minulosti nadmieru spokojny) na 27mm rafik, a vsimam si zvlastne chovanie. Vobec sa im nechce do naklonu, citim tam jasnu hranu a ako "bojuju", akoby mali tendenciu ist stale len priamym smerom. Este som sa s takym chovanim nestretol, chyba mi tam taky plynuly prechod a predvidave chovanie, kedy viem ze uz sa dostavam na hranu a mozem ist do smyku. Tvar na rafiku maju myslim ok, prirodzeny, aky by som cakal, vyrazne bocne figury. Maju sirku 56mm, co je ok, aj ked som cakal o nieco viac. Su to prve plaste s EXO a taktiez som este nemal taky siroky rafik, tak neviem ci to je vdaka tomu a mam to chapat ako vyhodu sirokych rafikov a nizsieho tlaku (~1,8bar) ze tak drzia, alebo je to naopak nejaka nekompatibilita a nieco neni v poriadku. Kazdopadne sa v tych situaciach necitim uplne bezpecne, aj ked to teda neni nejaky extrem s ktorym by sa nedalo jazdit, ale pokazde ma to prekvapi a musim si nato zvykat. Hlavne sa bojim co nastane, ked tu vyraznu hranu a odpor prelomim :-D Predtym som ich mal 2,1" na 22mm rafikoch a chovali sa uplne standardne, predvidatelne. Stretli ste sa niekto s niecim podobnym? zihadlo 5 ty si samizda mal tie plaste tiez na takych sirokych rafikoch, nevsimal si si nieco podobne?

Mimochodom k tomu tlaku, ked citam taketo clanky stale nechapem ako mozu jazdit tlaky 1,1bar a pod. :?: Sice meram len lidl pumpou ktora premeriava, takze tych 1,8 moze byt realne 1,5-1,6bar, ale dufal som ze ked uz mam konecne take siroke rafiky a exo, ktore by tomu malo napomoct, ze sa priblizim takym tlakom, ale stale tomu nechapem...
06.05.2021 - 08:06:39
00
lubo_j napísal:
Nevies pls ake mali realne vahy?
V com sa ti zdaju lepsie? (Tiez mam teraz Ray/Ralph)


Wolfpack tires Speed 2.4 realna vaha 637g a 2.2 realna vaha 599g

Wolfpack tires Race 2.4 realna vaha 1.plast 720g a 2.plast 722g.

Wolfpack tires Cross realna vaha 1.plast 720g a 2.plast 742g
06.05.2021 - 08:07:12
00
lubo_j napísal:
Nevies pls ake mali realne vahy?
V com sa ti zdaju lepsie? (Tiez mam teraz Ray/Ralph)


Už mi prešli rukou 3x Cross a 2x Race v šírke 2,4 a myslím, že všetky boli v rozmedzí 710 - 730g.

čo sa týka rozdielov medzi Wolfpack Cross/race a Schwalbe Ray/Ralph, tak jazdím to hlavne za sucha na mojom fulle 100/100. Prídu mi stabilnejšie na suchých a prašných povrchoch (na Schwalbe som sa minulú sezónu 2x zošmykol v zákrute). Ale netreba to brať zase ako úplné porovnanie, lebo Wolfpack mám teraz 2,4 a Schwalbe boli 2,25. Teraz na Wolfpackoch môžem jazdiť aj nižšie tlaky a nič sa nežuje. Odvalovanie mi príde cca rovnaké.
06.05.2021 - 08:40:02
00
Viete niekto realne porovnat conti Trail King ProTection Apex a wolfpack trail, pripadne enduro ? V testoch som nasiel ze wolfpack sa lahsie kotula ale zase je viac uskskany menej zatlmeny plast. Na kolko to chcem na HT tak ta uskakanost je pre mna dost problem, je to hlavny dovod, preco chem davat agresivnejsi vzor. Mate s tym niekto skusenost ?
06.05.2021 - 11:11:21
00
Akože nič v zlom, ale mňa by veľmi zaujímalo čo a kde vlastne jazdíš, keď tu z tých plášťov robíš pomaly raketovú vedu. :?:
06.05.2021 - 11:54:03
08
Uskakanost plastov. To je novy parameter, ktorym sa treba zacat vazne zaoberat.
06.05.2021 - 12:17:45
00
Jaiub napísal:
Sice meram len lidl pumpou


Skus normalny meraci pristroj. Na tu pumpu sa neda spolahnut ani +/-.
06.05.2021 - 12:20:10
00
inak ja som si tuto Kenaia blokol ked tvrdil ze to nikto neurobi, takze nevidim co vsetko vypisuje, ale ked niekto cituje tak si obcas precitam, a no a dovolim si teda spojit ze uskakanost plastov riesi biker ktory nevie nasadnut v stupani ... :headbang:
06.05.2021 - 12:30:04
02
Niekto, kto vie o com hovorim ? A tusi, ako ovplyvnuje casing jazdne vlastnosti ?
Boli casy ked ludia nevedeli co je odskok na vidlici, to sa uz na stastie zmenilo. Dnes sa ale stale zjavne najdu" bikeri" co nevedia co je odskok plastu. Ale to sa tiez zmeni, az viac ludi zacne jazdit vlozky, alebo zlezu z hupaciek so 160mm zdvihom.

ivast ty si ma nikedy videl jazdit, ci si sa len vratil od vestice Izodory ?
06.05.2021 - 12:39:12
00
ale neodpovedal si mi na otázku...
06.05.2021 - 12:41:58
00
keyboard_arrow_up