Mne sa galuskáč ľahšie fúka v teréne, v poslednej dobe je "in" dodávať autoventily desne utiahnuté, prefúknem to stacionárkou, ale nie ručnou minipumpou, a dnes sa dodávajú len s tými plastovými čiapočkami - kedysi to boli kovové čiapočky aj s uvoľňovacou drážkou, pichnúť v teréne autoventil ak som pri nejakej vhodnej príležitosti ventil predtým nepoodtiahol... to bych nechtěl. Takže výhoda galuskového ventilu je emergency fúkanie bez predprípravy.
Quasko podľa Jezusovej teórie sú 4.x ráfy od DT Swissu nad vŕtacím limitom
môj má cca. 420 g
As for pumpa, doma mám stacionárku ktorá vie všetky druhy ventilov, väčšina ručných mini vie aj-aj, tak pri voľbe galuskového ventilu prídem len o možnosť fúkať na benzínkach. To ma nejako netrápi, pretože na hrebeni asi benzínku nestretnem, takže tú minipumpu mám furt tak ako tak.
Keďže mám 2 wheelsety, používam aj-aj, ale radšej mám práve galuskový ventil. Môže to byť aj tým, že som bývalý žiletkár
.