najprv som tu skusal tou spicatou ale bola uzavreta :D potom som nasiel pero urobil mini dierku a snazil sa pretlacat s flasky no ale ako som tlacil tak sa dierka upchavala :D tak som sa nasral a skocil si pre striekacku a potom tlacil a lial cez nu . nafukal som to na 3,5baru tak uvidim co z toho bude snad prezijem ten vyjazd :lol:
edit takze vyjazd po kobyle uplne bez problemov bez dakeho sicania ci poklesu tlaku. tak teda pojde aj predne snad highroller bude tiez drzat :)
edit2. nahodeny highroller uplne lahko zaskocil aj ked tlak bez tmelu nedrzal s tmelom zatim bez problemov.
edit3. previezol som uz aj hajroler a drzi to zatim super tlaky som mal asi tak 2,5baru no obcas sa mi zdalo ze plavem a mam prazdne koleso ale bol to len pocit . co sa tyka rozdielu jazdnych vlastnosti tak pocitil som len lepsi komfort a grip a aspon nemusim v tychto zakomarovanych dnoch sa srat s dusou :D
23.06.2012 - 17:15:51
00
Dnes uspesny prechod na bezdusovy system. Mal som to v podstate nachystane. V kolach SunRinglé aj paska, dokupil som akurat ventily Caffe Tubeless a tmel No Tubes. Pouzite plaste Schwalbe RoRo 2,1 TLR a RaRa 2,1 TLR. Nahodenie plastov v pohode, dokonca drzali aj tlak, potom naliatie tmelu striekackou po 100ml. Nafukane na 2bary a vecer maly vyjazd cca 12km v lese, tlak to drzi. Kola su o par gramov lahsie, pocitovo ako hovoril large lepsi komfort a grip, ale nejaku prevratnu zmenu v jazdnych vlastnostiach som zatial nepozoroval, takze uvidime pri dlhsom vyjazde ;)
07.07.2012 - 00:13:05
00
tak pri jazdeni v slovinskych alpach na sutrovych chodnickoch bez defektu akorat ked som hodil tigra raz (zasekol predne koleso do jarku) tak urobilo buch a skoro uplne vyfucalo koleso. nasledne som ho nafukal a tlak drzalo a stale drzi takze neviem co sa stalo ani ale som zatim stym spokojmy :)
07.07.2012 - 21:03:26
00
Dali by sa prerobit kolesa na rafkoch WTB Speed disc XC a plast v predu je camel 2.30 a v zadu minion dh f 2.50 fungovalo by to s tymto kitom?
http://www.soof.sk/soofshop/eshop/12-1-PLASTE-A-DUSE/217-2-Bezdusove-systemy/5/670-Bezdusova-sada-JOE-s-ALL-MOUNTAIN-19-25mm
16.07.2012 - 10:52:58
00
Len taky postreh zo vcera ;-)

Pri nakladani bicykla po vcerajsom 63km maratone v Mikulove som nasiel trcat cca 2-3mm akehosi drievka o priemere cca 3mm, ktore bolo torchu omokvane.
Pri vytahovani ma prekvapila jeho celkova dlzka.
Pocas jazdy som nezaznamenal unik vzduchu a po vytiahnuti a otoceni kolesa dierou do najnizsieho bodu sa diera za cca 2-3sekundy zacelila.

Plast WTB Nano 29er 2.1 Race a tmel JOEs No Flats Super Sealant

Prílohy:

P1220734.JPG
P1220734.JPG 170.12 KiB thumb_up0thumb_down


Naposledy upravil Raver dňa 05.08.2012 - 21:29:27, celkovo upravené 1 krát.

05.08.2012 - 20:40:07
00
ak sa niekto rozhoduje, tak napisem vyhodu ust z dnesneho vyjazdu. nemam v nom mlieko, proste len nasadeny plast. dobre casy ma za sebou, je ako okusany a dnes utrpel cca 2-3mm dieru - ale rez (prvy zaznamenany defekt). dal som jednu stranu plasta dole, nalepil zaplatu a rucnou pumpickou to nafukal. bez skladania kolesa z ramu.
05.08.2012 - 21:22:26
00
Ake plaste? to by ma zajimalo kde sa este daju zohnat plnohodnotne USTcka
05.08.2012 - 21:29:47
00
Predpokladám že myslel "continental mountain king II 2.4 ust", čo má v profile uvedené keď si klikneš na jeho bicykel "maverick" :)
Inak potom ozajstné UST by mali mať aj schwalbe, specialized, kenda... Nejaké michelin možno, geax by som tam tiež zaradil, ešte sa určite niečo nájde.
05.08.2012 - 21:44:43
00
take nieco ako profily som si vobec nevsimol :)
Co sa tyka geaxu tak uz som videl len tnt verzie, schwalbe a continental nevozim/nepoznam
05.08.2012 - 21:57:16
00
Je to síce "len" TNT verzia, ale odolnosťou a utesnením to bude blízko k UST. S nejakými papierovými tubeless ready plášťami sa to nedá veľmi porovnávať - stačí pohľad na hmotnosť a je to jasné :)

Ono je dosť veľa možností, zišlo by sa napísať aké máš konkrétne požiadavky na plášť, čo teraz vozíš atď. Možno by sa dalo odporučiť aj niečo od tých značiek čo nepoznáš :) Ak sa pýtaš len zo zvedavosti a nemáš v pláne nakupovať, tak tiež by to pomohlo keby vidíš konkrétne plášte čo by sa ti hodili na tvoj štýl jazdenia.
05.08.2012 - 22:05:39
00
No mam predstavu, v podstate nieco jak bezdusovy nevegal, butyl strany. Cca 850-900g mozno trochu rychlejsi dezen na styl advantage, 60zmes stred 50zmes strany. :)
05.08.2012 - 22:26:28
00
Hmm neviem či sa niečo také podarí nájsť :)
Čiastočne to spĺňa napríklad http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=78293 ( http://www.wtb-bike.eu/en/tires-c11-p139-v542.htm )
Od specialized by to mohol byť Purgatory Grid UST, len cena bude asi dosť mimo :) Ostatné značky sa mi nechce teraz pozerať, možno zajtra skúsim.
05.08.2012 - 23:04:07
00
hm je to tak, ust najst je cim dalej tahsie. na bike-components.de a bike-discount.de ich este maju a zrejme kupim do zasoby. bol to zadny schwalbe. s velkou pravdepodobnostou uz schwalbe nekupim, skusim continental aj dozadu. pisal som o vyhode nasadzovania, samozrejme je tu dan v podobe vyssej hmotnosti.
06.08.2012 - 08:14:01
00
aj vyhoda pevnejsich bokov a behuna
06.08.2012 - 08:21:05
00
Takze by som rad prispel so svojou dalsou skusenostou. Este do zaciatku sezony som jazdil Tubeless Ready plaste aj s tou gumovou paskou NO-Flats, kedze mam rafky DT 470 na ktorych sa to tak odporuca. Rozhodol som sa vyskusat tento system s klasickou zltou paskou No-Tubes a ventilkom (teda bez tej gumovej pasky). Mozem povedat ze uplna pohodicka, tlak vozim dokonca 2 bar (co je o 0,5 ako odporuca vyrobca) a nic sa nevyzuva a pekne to drzi tlak aj v zakrutach. Takze gumova paska sla do kopru a s nou aj dakych 70 g z obvodu dole..Preverene pocas tejto sezony a kedze to prezilo napr. aj MTB Trophy tak nie je co riesit :D Urcite to je ale o tom, ze plaste Specialized Fastrack Control si s DT 470 vyborne rozumeju...
06.08.2012 - 20:13:26
00
keyboard_arrow_up