V zivote som pri nahadzovani bezdusakov pumpou nedaval dole jadro.
Volakedy /cca. pred 10 rokmi/ som nahadzoval plast kompresorom /lebo blbe Schwalbe/ a pouzival som redukciu galuskovy/autoventil. Odkedy vozim "normalne" plaste, kompresor netreba.
09.05.2021 - 07:57:55
01
Vďaka za rady. Idem skúsiť.
09.05.2021 - 08:04:01
00
No tak domácich podmienkach sa to nepodarilo nafúkať, treba asi kompresor alebo booster.
09.05.2021 - 09:42:18
00
Demontáž jadra uľahčí nafúkanie. Hlavne v prípadoch veľmi voľnej patky, prípadne starších plášťov s vyťahanou patkou.
09.05.2021 - 10:00:48
04
Kristina napísal:
Demontáž jadra uľahčí nafúkanie. Hlavne v prípadoch veľmi voľnej patky, prípadne starších plášťov s vyťahanou patkou.

Aj to som skúšal, plášťe nové. Len to že keď vyberiem jadro neviem nadhodiť pumpu.
09.05.2021 - 10:08:54
00
Tiež som nemohol nahodiť s jadrom ale bolo asi zanesené tmelom. Po výmene za nové v pohode.
09.05.2021 - 10:18:42
00
Samalama napísal:
knot pretlac skrz cely plast,hentaku dieru musi zacelit ako nic


dik za odpoveď, ok, tak skúsim to ešte raz, posledny knôt čo som tam strčil som v "reálnom čase" 😆 mohol pozorovať ako mi pod tlakom vylieza vonku a potom už som len utieral mlieko po celom balkóne 😂
09.05.2021 - 10:20:37
01
to nemas hneď nabombovat na 3,5b, ale na nízky tlak a nechať trochu oddýchnuť :-]
09.05.2021 - 11:18:58
10
Mám Schwalbe plášte na Tubeless Ready Ráfikoch. Prechod bol v pohode, použil som DOC BLUE tmel. Pomaly vysychá a skôr či neskôr bude potrebné doliať mlieko. Otázka je, či mám zostať pri DocBlue od Schwalbe, alebo prejsť na niečo iné? Nevyznám sa v tejto alchýmii, tak poraďte, aké tmely k sebe pasujú, a či vôbec.
Prečo sa pýtam: z popisu DocBlue je zrejmé, že v prvom rade je určený na konverziu, čiže pri prvej monáži bezdušákov. Nikde som sa nedočítal, že ho potom môžem používať dlhodobo aj ako klasické tmeliace mlieko. No a pravdu Vám poviem, štve ma aj to, že nemôžem použiť CO2.
10.05.2021 - 22:05:21
00
S Joes Elite Racers mozes pouzit aj CO2. Vsade na eshopoch maju zle popisy, ze nie, ale na flaske je ze ano a aj ze nezamrza. Ja pouzivam odkedy mam bezduse len ten a nerobi jezkov ani nespini velmi plast. No a podstatna vec, ze som este nemal za nejakych 15000km defekt :) (plaste Continental RaceKing Protection 29x2.2).
10.05.2021 - 22:20:25
05
ZsP napísal:
Mám Schwalbe plášte na Tubeless Ready Ráfikoch. Prechod bol v pohode, použil som DOC BLUE tmel. Pomaly vysychá a skôr či neskôr bude potrebné doliať mlieko. Otázka je, či mám zostať pri DocBlue od Schwalbe, alebo prejsť na niečo iné? Nevyznám sa v tejto alchýmii, tak poraďte, aké tmely k sebe pasujú, a či vôbec.
Prečo sa pýtam: z popisu DocBlue je zrejmé, že v prvom rade je určený na konverziu, čiže pri prvej monáži bezdušákov. Nikde som sa nedočítal, že ho potom môžem používať dlhodobo aj ako klasické tmeliace mlieko. No a pravdu Vám poviem, štve ma aj to, že nemôžem použiť CO2.


Schwalbe DocBlue je vlastne Stan's NoTubes tmel. Schwalbe si len lepi svoju nalepku na flasu(najdes to inak vzadu aj napisane). A ano Stan's nie je priatel CO2, tak ako pise Sesulak, radsej pouzit Joe's tmel.
11.05.2021 - 00:40:24
01
Vidím že niesom jediný s týmto problémom... S Vittorii mi knôty proste vyliezaju. Skúšal niekto napríklad Stan's Dart alebo Dynaplug? Idealne v porovnaní s klasikou.
11.05.2021 - 06:09:42
00
niekto nejaké nápady, čo sa mohlo pokaziť? Zadné koleso, minion DHR, má za sebou cca 5-8 výjazdov... na poslednom výjazde som začal cítiť, že mi to nejak zmäklo, dofúkal som bombičkou aby som došiel domov... skontroloval som plášť, ráfik... nikde ani stopy po mlieku, preliačinách... proste nič... keď nafúkam koleso, do dňa je sfúknuté... Any idea?
12.05.2021 - 09:25:33
00
ventil? daj pod vodu a nájdeš únik
12.05.2021 - 09:27:34
01
Eventuálne doplň tmel...
12.05.2021 - 09:45:14
00
keyboard_arrow_up