UST plaste by mali byt odolnejsie kvoli vyssiemu TPI a aj celkovo hrubsej konstrukcii. Prederavit sa ale daju aj tak, takze je lepsie ich pouzivat s tmelom. Tym padom ale staci aj klasicky plast s bezdusovou sadou s tmelom(navyse sa aj lahsie prezuvaju). Aspon jednu rezervnu dusu by som ale zobral aj tak so sebou.
No a tmel vazi tolko, kolko ho tam nalejes- myslim, ze sa odporuca okolo 50-60ml pre XC plast.
18.01.2009 - 16:52:29
00
TPI je většinou stejné, v tom to není, UST pneu mají víc materiálu tím sou odolnější.
S tmelem souhlas záleží na množství
18.01.2009 - 17:15:35
00
ja som zacal jazdit UST asi v polke sezony. Dostal som myslim 7 defektov ale vzdy som dosiel do ciela. Vsetko to boli pichnutia, raz velky klinec. Takmer vzdy som si defekt vsimol az v cieli, iba raz /brezno/ som dosiel na takmer prazdnej prednej pneu. Zalezi aj od toho na akom mieste dostanes defekt. Ja som v Brezne dostal klinec tesne vedla vystupku na dezene, takze vzdy ked sa vystupok zdeformoval pod vahou biku tak sa diera otvorila. Tmel to znovu zalepil a tak dookola. Doma som musel zhodit, vycistit a podlepit zaplatou. Obuvanie a nalievanie tmelu chce tiez svoju techniku. Aj som si kupil specialne rozoberatelne UST ventily ale nepouzivam ich /su na predaj ak by niekto chcel/.
a samozrejme ze nosim na rame nalepenu rezervnu dusu...
18.01.2009 - 17:16:20
00
Mam kolesa shimano UST a od zaciatku bojujem s postupnym pustanim vzduchu.
Byva to aj 1BAR/ den...proste stale dofukovat
Bol som z toho taky vytoceny ze ked som kupoval dalsi plast rozmyslal som nad klasickym+dusa
ale kupil som zase UST + do vnutra DOC BLUE od schwalbe - flaska 100ml, do jedneho plasta 50ml (takze asi 50g :?: )
potom to uz drzalo,
horsie je ze pri defekte som musel pouzit dusu - a vsetko bolo od toho zasr...spinave, a tym padom sa to aj znehodnotilo
cena bola asi 200,- za flasku, su aj lacnejsie aj drahsie, ak sa nemylim


1 defekt / na asi 6 000km pri 2,5BAR, takze z tohto pohladu v pohode (Michelin XC DRY, Hutchinson Python, Schwalbe NN)
+ 1x rozrezany plast od skla - moja chyba, tak neviem ci sa to rata
18.01.2009 - 18:21:07
00
do UST ti je tmel nanič
18.01.2009 - 23:20:50
00
Nevysleli nahodou ten tmel prave na UST ?
18.01.2009 - 23:38:56
00
I am still beginner with UST, ale mydlová voda, zabrať, hej-rup, prááásk a sedí. Niečo som prehliadol? :oops:
18.01.2009 - 23:56:56
00
Myslim, ze si prehliadol defekt :| Bezdusovy plast sice sfukava pomalsie ale aj tak je dobre, ked sa otvor nejak zaceli. Navyse niektore plaste tesnia horsie a da sa im sealantom pomoct(napr. Scwalbe co spominal Kubad) alebo aj netesnostiam okolo ventilka.
19.01.2009 - 07:21:28
00
I am still beginner with UST, ale mydlová voda, zabrať, hej-rup, prááásk a sedí. Niečo som prehliadol? :oops:


presne tak - prehliadol

mydlovu vodu potrebujes na to aby si vobec nafukol nasadeny plast, neriesi dalsiu netesnost celeho systemu rafik+pneu+ventil
19.01.2009 - 08:12:03
00
Mirec, a ake ventily pouzivas, ked nie UST? Ci pouzivas UST, len nie rozoberatelne?

A k tej mydlovej vode - zopar ludi tu uz potvrdilo, ze nemaju problem s nasadenim plasta nasucho a ani s nafukanim beznou rucnou pumpou, takze zavisi aj od konkretnej kombinacie rafik/plast.
19.01.2009 - 08:58:28
00
však píše UST - rozebiratelné :-)
Mavic už má ty ventilky rozebiratelné taky tuším od 2007
Nahodit UST na sucho sice většinou jde, ale máš mnohem větší pravděpodobnost že bude vzduch kolem patky lehce unikat a budeš muset častěji dofukovat.
UST pneu se nahazují tak že je nasadíš, nafoukáš na Max aby sedly do patky ráfku a pak upustíš - to se dělá s malou pumpou moc dobře nedělá, max jako nouzovka.
S tou kombinací ráfek pneu máš pravdu, už sem se setkal i s UST pláštěm, byl nový, který sem na UST ráfek nenahodil ani pomocí velké pumpy a mýdla až kompreseor pomohl, druhé nahození už pak v pohodě.
19.01.2009 - 09:14:13
00
Aj som si kupil specialne rozoberatelne UST ventily ale nepouzivam ich /su na predaj ak by niekto chcel/.

To sice pise, ale pise ze ich nepouziva. :)
19.01.2009 - 09:21:11
00
:-) jop to mě nějak uteklo
19.01.2009 - 09:29:42
00
takže asi som vyhmátol dobrú kombináciu plášť/ráf a tesní mi ventil... uee a ide sa prezúvať Zesty tak bude o skúsenosť viac...
19.01.2009 - 13:24:48
00
asi fakt budem nosit aj dusu... :D

i60.photobucket.com
21.01.2009 - 19:07:44
01
keyboard_arrow_up