50 ml je malo, to je skor na doliatie. Pri prvom nahodeni je dobre dat aspon tych 80 - 90 ml.
Počiatočný objem mlieka nie je taký jednoznačný, dosť záleží aký
plášť nahadzuješ. Ak je plášť odľahčený - rozumej ako sitko - je potrebný väčší objem cca 80-100ml, ale ak je však plášť schopný udržať tlak aj bez mlieka tak 50ml je akurát. Tiež je rozdiel či je to klasický plášť, alebo s UST pätkou (TLR), pretože obyčajná
pätka neudrží na úvod toľko ako TLR. Ja osobne nahadzujem všetky
plášte najprv bez mlieka, nafúkam na cca 3bary a až potom keď sa plášť dobre usadí cez ventil nalejem mlieko, takto nemusíš dávať extra množstvo navyše o ktoré prídeš pri nahadzovaní a je to podstatne čistejšia robota. Taktiež ak pri nahodení na sucho zistíš, že v plášti je niekde malá dierka cez ktorú pomerne dosť uniká vzduch tak ju vieš opraviť ešte predtým ako dáš mlieko a tým sa vyvarovať tomu, že ti podstatná časť mlieka vytečie.
Čo sa týka výhod, tiež si myslím že najpodstatnejšou výhodou je zmena jazdných vlastností a nie primárne hmotnostná úspora. Bezdušák jednoducho lepšie odvaľuje, má lepšiu trakciu či pri zábere, alebo brzdení. Možnosť zníženia tlaku je tiež veľkou výhodou, pretože sa ešte znásobia hore uvedené vlastnosti. Tým, že plášť je bez
duše a má nižší tlak sa ešte vylepší trakcia a taktiež valivý odpor, pretože mäkší a flexibilnejší plášť ľahšie kopíruje terén a tým lepšie odvaľuje, ja tomu hovorím, že plášť po teréne "pláva", nemyslím tým, že pláva celé koleso ako keď máš defekt čo znižuje ovládanie bicykla, ale to, že plášť krásne kopíruje drobné nerovnosti a nie sa do nich zbytočne zarýva a tým odvaľovanie spomaľuje. To či je koleso s dušou, alebo bez duše je rozhodne cítiť na jazdných vlastnostiach, ak samozrejme nejazdíte bezdušák nafúkaný na max tlak (toho potom ani nemusíte mať). Rozdiel je ešte výraznejší na pevnom bicykli, ale jasne to cítiť aj na fulíku. Je citeľný rozdiel medzi plášťom s dušou a bezdušákom oboje nafúkané napr. na 2,5 a to nehovorím ak bezdušák ešte podfúknete na 2-2.2, čo dokáže skľudniť aj fulíka nie to ešte pevný bike - pretože jednoducho získate navyše cca 3-4cm pruženia citlivého na tie najjemnejšie nerovnosti a to nehovorím o lepšom spracovaní nárazov na skalách či koreňoch, kde tvrdý plášť skáče ako divá koza, kdežto bezdušák to pekne spracuje a zbytočne nekope.