vďaka za tipy... pôvodne som myslel že teoreticky by sa dala páska nalepiť tak, aby bola prilepená len na krajoch a nie v tom oblúkovom strede, vytvorila by vlastne rovnú vnútornú plochu, ale potom som pri ventile zistil, že vlastne musí byť nalepená v tom oblúku lebo inak ju aj tak pri zaťahovaní ventilu roztrhám. Práve to mi nejde do hlavy, ako na všetkých obrázkoch môžu tie pásky tak pekne kopírovať to vnútro ráfiku, keď ma rôzny polomer v strede a na kraji
mimochodom, ak by sa stalo že páska niekde nesedí dobre, ale podarí sa mi to nafúkať a tmel to okolo špicu upchá, to potom tak môže ostať? Lebo včera sa mi to aj napriek tomu podarilo nafúkať a vyzeralo to že tmel ako tak upchal netesnosti okolo špicov, ale keď som potom chcel nafúkať na plný tlak aby dobre sadla pätka, vždy keď som prekročil 20psi, tak mi to začalo fučať aj po obvode pneu a do rána vyfučala tak či tak
misopetrovic ako si to tam dokázal nalepiť? lebo táto vyzerá ako normálna kancelárska, ale už logicky v tom vnútornom oblúku má
koleso menší obvod ako pri pätke, a teda ak páska nie je dosť pružná, tak sa musí pokrčiť.