Aj Schwalbe vo verzii Lite Skin sú síce tiež "paieráky", ale dajú sa utesniť. Schwalbe hovorí, že sa dajú utesniť, ale je to dlhší proces ako u verzie SS. Osobne verziu LS teda vozím vpredu a SS vzadu. Používam už iba výhradne tmel Notubes.
Naproti tomu Conti RS nemajú na bezduše prispôsobené ani patky ani boky. Conti o nich píše, že nie sú určené na bezduše. Osobne som ich skúšala a jazdila na Race King vo verzii Race Sport asi mesiac. Jazdné vlastnosti skvelé. Plášť sa správal ako galuska. Potom ma však už prestalo baviť stále podlepovať škrabance na bočniciach cez ktoré unikal tlak. Možno na upravené cyklochodníky a na vyšší tlak by stačili. Ja však vozím vzadu tlak cca 1,4bar a vtedy bočnica dosť pracuje pretože
plášť často chodí až takmer na ráfik. A vtedy sa bočnica pravidelne dostáva do kontaktu s kameňmi, koreňmi a pod. Pri vyššom tlaku sa bočnica toľko nevydúva a tak je preto možné, že niekomu vydrží takýto plášť v ľahkom teréne dlho. Ale používanie vysokého tlaku zase zabíja vlastnosti tohto plášťa a tubeless systém tak IMHO stráca zmysel.