lakko ak by si náhodou kupoval duše Maxxis, tak pri nich je dobrá páska spojená gumičkou. A tá sa mi zatiaľ časom nenatiahla a nebehá po ráfku kade tade. S pevnými "umelohmotnými" páskami mám skúsenosti asi ako ty. Časom sa roztiahnú a behajú si na výlet a otvory pre matice sú potom nezakryté... Prípadne dve pásky Maxxis môžem po tebe hodiť :-)
18.04.2012 - 09:32:59
00
Tie ventilky vyzerajú super, aj dizajnovo, ja mám obyčajné s Rubena sady a tie sú také nič moc, obyčajná O krúžok a s gumeným kvádrom, toto vyzerá super!
19.04.2012 - 21:19:41
00
po 4 týždňoch jazdenia bez duší počujem pri pomalej jazde akési šramotenie,tak som vyzul jednu stranu plášťov,a v každom kolese jedna príšerka ...
čítal som,že sa to stáva,len sa my to zdá nejak skoro,boli dosť velké-no ale keď to už bolo vyzuté,vymenil som aj tmel za nový-aké máte skúsenosti-ako často je vhodné nakuknúť do pláštov,v akom stave je náplň-vraj stačí raz za 3 mesiace

Prílohy:

P5160001.JPG
P5160001.JPG 484.74 KiB thumb_up0thumb_down

15.05.2012 - 14:59:06
00
Čo si to tam mal za sajrat tmel. Výdrž tmelu uvádza výrobca. Čo mám znalosť, nedávajú menej ako 6 mesiacov. Ja v plnej spokojnosti používam tmel CAFELATEX s udávanou výdržou 12 mesiacov. (ak je bike odparkovaný na chladnejšom mieste, vydrží ešte viac)
Videl som už zachnutý tmel, vyzerá však ináč ako tie tvoje príšerky.
15.05.2012 - 15:09:53
00
mám to v popise biku-Yeti,tmel NoTubes,nebol zaschnutý,dal som tam pred 4 týždňami tak 3/4 deci,vznikla tam táto zrazenina,ostatné bolo tekuté-snáď aj fukčné,o defekte neviem,že by som mal...
inak tie príšerky vznikajú bežne,ale nevie sa dôvod,prečo občas vzniknú a niekedy nie...
15.05.2012 - 16:02:53
00
musel si aj dofukovat, alebo to drzi od prveho nahodenia?
15.05.2012 - 18:06:11
00
Ja som daval cca 70 ml NoTubes tmelu do plasta zaciatkom aprila 2011, cize pred viac ako rokom. Koleso zatial stale funguje, defekt ziadny. :lol:
15.05.2012 - 18:17:41
00
predný NN držal dobre hneď,stačilo trochu prifúknuť cca po týždni,zadný RaRa strácal tlak rýchlejšie,zo začiatku dofukovanie raz za 3 dni,potom už držal dobre (tlak vpredu 28 PSI,vzadu 32 PSI)
inak k dušiam návrat nehrozí,jazda je ovela pohodlnejšia,rýchlejšia,ovela lepšie drží hlavne v kamenistom teréne,istota v zjazdoch oproti dušiam úplne inde ...
15.05.2012 - 18:18:31
00
Ja fakt nerozumiem kde robim chybu, ked u mna nenastalo zvysenie pohodlia, rychlosti, adhezie ani istoty v zjazdoch. Prosim, poradte aj mne, ako to dosiahnut. Citim sa oklamany, kedze mne to nefunguje...

Alebo zeby ste poniektori boli velmi vhodne subjekty na studium vplyvu placebo efektu na vnimanie reality? :) Nic v zlom, ale obcas mi to pripada pri teme "duse vs. bezduse" (a aj pri teme "26 vs. 29") tak, ze ked uz sa niekto odhodla na prechod, tak potom o tom basni len v superlativoch a az podozrivo casto straca zmysel pre objektivitu.
15.05.2012 - 18:43:42
00
Pre úplnosť treba uviesť hmotnosť+presné súčasti predchádzajúcej kombinácie a používaný tlak. :)
15.05.2012 - 18:52:54
00
Presne k tomu smerujem. Ked chcete porovnavat, tak prosim porovnavajte porovnatelne a uvadzajte fakty. Cita to tu plno neskusenych ludi a tieto "zarucene" informacie ich len dezorientuju a vytvaraju v nich dojem, ze nic lepsie ako vyrobok XY neexistuje, kedze Ferko Cicvarek v prispevku XY napisal, ze je to ten najlepsi vyrobok na svete a po namontovani na bicykel zacal bicykel tocit klukami sam. :)

P.S. Ano, viem, ze sa mi tento sen o objektivite nikdy nesplni, ale aspon obcas skusam tvorit opoziciu. Niekedy sa tie temy so "zarucenymi" radami a skusenostami fakt nedaju prehliadnut bez povsimnutia...
15.05.2012 - 19:02:15
00
klúč je v tých tlakoch-s dušami som si nedovolil jazdiť tie tlaky 28-32 PSI(kvôli obave o preseknutie duše),ale 32-35 ,aj keď sa to nezdá vela,je to cítiť-proste nižšie tlaky=nižší valivý odpor,väčšia prilnavosť v teréne(nie je to môj výmysel,je to aj reálne zmerané-tých cca 10%,je to cítiť najmä na týchto papierových Schwalbe)
predchádzajúce požičané kolesá boli cca o 1/2 kila ťažšie,plášte obidva RaRa+duše-ale nemyslým,že ten rozdiel robila tá váha ...
15.05.2012 - 20:03:42
00
tak pol kila je dost citit... piatok som musel vyhodit plast s dusou, dal som novsi aj hrubsiu dusu
,zadne pribralo 150g a hned to bolo citit vo vyslapoch
15.05.2012 - 20:11:38
00
klúč je v tých tlakoch-s dušami som si nedovolil jazdiť tie tlaky 28-32 PSI(kvôli obave o preseknutie duše),ale 32-35 ,aj keď sa to nezdá vela,je to cítiť-proste nižšie tlaky=nižší valivý odpor,väčšia prilnavosť v teréne(nie je to môj výmysel,je to aj reálne zmerané-tých cca 10%,je to cítiť najmä na týchto papierových Schwalbe)
predchádzajúce požičané kolesá boli cca o 1/2 kila ťažšie,plášte obidva RaRa+duše-ale nemyslým,že ten rozdiel robila tá váha ...

to co si dal..
15.05.2012 - 20:15:13
00
Dano, pol kila je naozaj dost velky rozdiel. Ten dobry pocit moze byt z toho ubytku hmotnosti a nie z prechodu na bezdusove riesenie.

Peppito, na rozbitom kamenistom resp. korenistom povrchu (nie hladkom hlinenom chodniku) naozaj plati, ze nizsi tlak = nizsi odpor. Jednoducho sa ten plast lepsie prisposobuje nerovnostiam a odvaluje sa cez ne plynulejsie. Ale z mojich skusenosti je to realne zistitelne len pri porovnani relativne velkeho rozdielu v tlaku, tzn. porovnanie prejazdu takeho useku na tlaku 2,7+ baru a potom na tlaku 2 bary. Pri rozdiele medzi tlakmi 0,2 baru ako pise Dano by som ja osobne nespoznal asi ani mäkke F. :)
15.05.2012 - 20:38:18
00
keyboard_arrow_up