Zdravim, akurat rozmyslam z akeho materialu kupit brzdne dosticky na brzdy Hayes Nine.

Vyberam si medzi kevlarovymi a zlatinovymi. Aky je v tom rozdiel ? Myslim v okamzitom brzdnom ucinku, zivotnosti ...

4x kevlarove stoja £25.00 a 4x zliatinove stoja £22.99

A popis typu : " Sintered – Hard pads for long life in abrasive condition, extra long life
Kevlar – Soft race pad for ultimate power but Kevlar fibres give much longer life than Organic " je pre mna nepostacujuci.

Prílohy:

Komentár súboru: Kevlar
celvar pads.jpg
celvar pads.jpg 26.02 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: Zliatina
sintered pad web.jpg
sintered pad web.jpg 91.85 KiB thumb_up0thumb_down

30.03.2011 - 15:00:34
00
aktuálne vozím kevlarové na formula k18, sú dosť hlučné - pištia (aj za sucha), aspoň na mojej kombinácii dosky/rotor
brzdia dobre, asi ako formula organiky... životnosť je dlhá, vozím ich od konca leta v štandardných podmienkach, sem tam bahno, ale nie často, som cca v polovici životnosti... každopádne vydržia viac ako origo formula organiky.
sintre budem voziť keď zoderiem tieto...

Sp!cy Lizard

30.03.2011 - 15:18:21
00
ja mam tiez tie kevlarove z obr. Potvrdzujem dobru zivotnost. Vozim na Martach, ucinnost zhruba ako originaly. Za sucha su u mna tiche, ale za mokra ma pocut na cely les (na zimnom maratone som tym strasil bikerov predo mnou :) ). Manzelka ma jednu sadu na Hayesoch Nine (kevlarove), nestazuje si, ale ona to moc nevie porovnat. Inak su hrubsie ako original. Na Martach som musel zbrusit farbu zo zadnej strany, na Hayesoch aj cast dosky. Nie su zle, ale nabuduce asi skusim nieco ine.
31.03.2011 - 08:39:14
00
keyboard_arrow_up